![]() |
||||
Citaat:
Maar het kan inderdaad ook toeval zijn, dat er toch iets in m'n eten zat ofzo.. Citaat:
Citaat:
Nou, ik heb er al flink naar laten kijken....al verschillende onderzoeken gehad (drie keer bloed laten prikken, overal laten duwen, een echo laten maken, urine laten onderzoeken en met een camera in m'n maag laten kijken) En de dokter weet nu ook niet meer zo goed wat 't, lichamelijk, kan zijn.
||
Citaat:
ik zal er inderdaad eens wat over opschrijven...dit heb ik ook gedaan toen ik net ziek was, omdat ik niet snapte waar het vandaan kwam. Ik dacht toen dat het van iets anders dan school kwam, maar ik begin me nu af te vragen of dat wel klopt omdat 't zo aan school gerelateerd lijkt te zijn. Ontspannen is inderdaad ook goed om regelmatig even te doen, want dat doe ik meestal niet zo bewust.. Bedankt in elk geval voor de reacties! ![]()
|
Verwijderd
|
(ik zit niet meer op school)
Toen ik nog naar school ging had ik bijna elke dag hoofdpijn en was ik misselijk. Ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en die zei dat het zou kunnen omdat ik zo'n tegenzin had (voor school) dat ik er lichamelijk ziek van werd. Dus ja, het kan. Wat je ertegen kan doen weet ik niet, daar heeft m'n huisarts verder ook niks van gezegd (nee ik heb geen goeie huisarts). Ik ben op m'n 15e gestopt met school. Probeer het alsjeblieft vol te houden en ga naar je huisarts, misschien dat hij/zij wel een oplossing weet voor je probleem. Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
Langdurige stress, bewust danwel onbewust, kan inderdaad leiden tot klachten van somatische (lichamelijke) aard. Als je echt al 3 maanden ziek bent, zonder duidelijk aanwijbare lichamelijke oorzaak, en dit je belemmert in je dagelijkse functioneren - dus ook het bezoeken van school - kun je met je huisarts overleggen of het verstandig zou zijn eens een bezoekje aan een psycholoog te brengen.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb net een therapiejaar afgesloten...
|
jah ik heb het ook.
alhoewel... k ben erg moe, echt slopend moe soms hoofdpijn en duizelig enzow... en dan meld ik me ziek van school en dan zit ik ziek thuis en gaat alles weer goed ![]() en alsk dan na 2 dagen denk van ow k voel me helemaal niej meer ziek..dan moet ik weer naar school van me moeder.. en dan begin ik me weer ziek te voelen ![]() en ik heb oowk altijd dak helemaal toeleef an vakanties... maar ik merkte wel dat thuisblijven van schoolziek nie jgoed was...want de drempel van weer trug gaan naar school..wordt steeds hoger, zo kreeg ik oowk hyperventilatie aanvallen enzo op zondag avond ![]() Sinds vorig jaar ofzo blijf k gewoon doorgaan met school enzo... en dan lijkt het dat je beetje over de ziekte heen werkt... maar als het dan vakantie is, dan komen in de vakantie alle spanningen eruit ![]() mjuh keb ut wel goed op school qua vrienden enzow... maar huiswerk enzow is echt ![]() keb er altidj veel stress door ![]() of ik het nu wel of niet maak..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ben ziek.. maar school gelooft het niet tokio | 7 | 04-03-2011 21:39 | |
Psychologie |
Depressief door school LOLA3000 | 17 | 04-09-2005 04:28 | |
Psychologie |
Ziek door thuiszitten? Verwijderd | 8 | 25-05-2005 07:58 | |
Psychologie |
Niet geaccepteerd worden door ziekte, daarom niet naar school. kimberley | 21 | 29-03-2004 11:01 | |
Algemene schoolzaken |
(tijdelijk) stoppen met school? SilentFairy | 22 | 08-12-2003 13:34 | |
Psychologie |
Ziek door problemen? Eend | 20 | 03-06-2002 19:39 |