Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 07:57
Bounce
Bounce is offline
Ik en mijn vriend gaan altijd apart uit en dan zien we elkaar daar altijd wel..
maar aangezien ik jonger ben, mag hij langer blijven..
Als ik eenmaal thuis ben zit ik mezelf helemaal op te vreten wat ie aan het doen zou zijn..bij welk meisje zou ie staan..hoe zou ie ermee staan..Zal ie haar leuker vinden?

Hebben jullie ook deze irritante verschijnselen? Of ben ik echt de enige..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 08:00
sas_andrea
sas_andrea is offline
Dat is jaloezie en ja, ik heb daar ook last van. Ik ga alleen haast nooit uit, mag niet van mn vader en ja. Hij wil wel s uit en dan kan ik daar totaal niet tegen.
Gelukkig is mn vriend niet zo iemand die met iedereen zoent ofzo, maar toch. Je zet in je hoofd allerlei scenarios neer en dat is verkeerd. Je moet je vriend leren vertrouwen. (ik ook hoor )
Oud 11-01-2003, 08:45
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
kan wel begrijpen dat je dat denkt teneerste baal je al dat je eerder weg moet dan hem, en dan ga je je afvragen wat hij daar aan het doen is, maar je moet vertrouwen in elkaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 11:47
*black rose*
*black rose* is offline
wij gaan ook nooit samen uit, zien elkaar vaak wel daar en ja hij blijft meestal ook veel langer, maar als k dan thuis ben heb ik dat niet, k heb wel soms als hij ergens anders heen is dat ik mezelf op zit te vreten van binnen maar dat is nou heel veel minder geworden omdat ik weet dat ik hem kan vertrouwen...
t klinkt simpel maarja je moet het gewoon proberen en anders praat er een keer met hem over, dat zal hij echt wel begrijpen (lijkt mij)
Oud 11-01-2003, 11:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gewoon jaloezie. zul je je overheen moeten zetten, I guess..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 12:47
marlies
marlies is offline
Het is jaloezie, maar vooral dat jij je vriend niet vertrouwt. Waarom vertrouw je hem niet?

Van mij mag mijn vriend uitgaan, het kan mij vrij weinig schelen wat hij met zijn vrienden doet, en ik weet dat hij geen behoefte heeft om met een ander meisje te gaan.

De enige keer dat ik jaloers word, is als hij verteld dat hij een meisje tegenkwam die hem ooit leuk gevonden heeft en dat het heel gezellig was.. Dan denk ik.. Muts wat moest je daar.. maar dus weer niet op mijn vriend gericht eigenlijk.
Oud 11-01-2003, 13:01
Bounce
Bounce is offline
Ik vertrouw hem niet nee...niet omdat ie altijd veel meisjes heeft maar dat komt door mijn eigen onzekeheid

Ik wil dat vertrouwen wel maken en mijn vriend wil daar ook bij helpen maar ik heb het gevoel dat het niet lukt..Ik blijf denken dat hij iemand anders wil ( 1 persoon in het bijzonder) en daar word ik erg bang van als hun samen zijn..
Hoe kan ik hem gaan vertrouwen dan?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:34
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik denk dat dat een kwestie van tijd is. Op een gegeven moment kun je er gewoon niet meer omheen dat hij jou helemaal het einde vindt en niet meer zonder je wil enzo. Dat vertrouwen komt echt vanzelf wel, ik zou het niet te erg gaan forceren. Ik was in het begin ook heel onzeker, en had ook elke keer het idee dat ie met uitgaan wel andere leuke meiden tegen zou komen. maar na een tijdje heb ik dat maar uit mijn hoofd gezet want het gebeurde toch niet, en hij liet duidelijk merken dat ie alleen mij wilde.
trouwens, het is helemaal geen schande als je je in het begin nog zo onzeker voelt... dat heeft volgens mij iedereen wel.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:46
Verwijderd
als je elke keer de volgende dag aan hem vraagt wat hij gedaan heeft, en het eventueel daarna aan een gezamelijke vriend/vriendin die er ook was vraagt, en de verhalen komen overeen, dan wéét je dat je hem kunt vertrouwen, maar dan moet je hem wel van te voren zeggen dat je dat gaat doen en niet in je eentje detectivetje gaan spelen...
weet je vriend dat je je zorgen maakt?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:28
Bounce
Bounce is offline
Maar wij zijn al half jaar bij elkaar..is het dan niet gek dat ik heb nog niet vertrouw?
En hij weet van alles af..van al mijn zorgen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:42
Verwijderd
iemand na een halfjaar nog niet helemaal vertrouwen komt niet veel voor, maar is ook niet gek... zeker niet als je zelf erg onzeker bent
vertrouw je hem ook bewust niet, dat je serieus denkt dat hij onbetrouwbaar is, of is het alleen een gevoel? In het laatste geval kun je ermee leren leven...
wat je er verder tegen kunt doen weet ik niet zo goed...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:46
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
toen ik nog vriendje had, gingen we altijd samen uit en thuis omdat we heeeeeeeel ver van elkaar woonden dus tsja maar ik ging ook vaak genoeg uit zonder hem gewoon hier en hij ook daar, en tsja dan moet je elkaar idd heel goed vertrouwen, met alles eigenlijk. maargoed dat ging gelukkig wel goed bij mij!!!
okee dit heeft vast nie echt iets nieus maarja....
xx
margreet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:07
Kim_temp
Kim_temp is offline
misschien moet je eerst nagaan wat de rede is van je jaloezie is dat omdat je zoveel van m houd of omdat je het gevoel heb dat hij elk moment vreemd kan gaan. Als je daar achter ben en het blijkt de 2e te zijn zou k dr nie verder mee gaan en anders is het een van de vele minder leuke kanten van de liefde die dr ook bijzitten, in ieder geval heel veel suc6 drmee wat je ook besluit te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:03
cin-D
cin-D is offline
Ja ik heb er wel eens last van gehad maar nu niet meer, i'm trusting him
Reageren

Regels voor berichten