SCHOOL
nou ff een verhaaltje erbij dan
ik had hem al zien lopen, en vond 'm eerst gewoon leuk maar na een tijdje was ik totaal verliefd op 'm, hij doet een andere opleiding en onze klassen praatte nooit met elkaar onze klas vond hun maar vreemd... alleen ik eigenlijk vond ze grappig ik lachte me vaak kapot om de stomste dingen en dat deden zij dus ook, en hij al helemaal... ik dacht van ach die hoeft mij toch niet we zijn best verschillend en ik kon het me echt totaal niet voorstellen, na een hele tijd begon hij weleens hoi te zeggen of doei als ie wegging in het olc zaten we er weleens tegelijk zagen elkaar steeds wegkijken enzo...
maar naar een tijdje kreeg ik in de gaten dat hij toch wel erg veel naar mij keek, tegen mij durfde ie nietzo aan te lullen, terwijl hij dat bij andere zo deed en zo.
nou op school zat ik achter de pc hij achter me (toevallig he

)
en ik zocht bastabs > dat zag hij en had ie blijkbaar tegen een vriend gezegt toen ik ff weg was en die zij dat hij iets aan me wou vragen (die wist niks van ons) en toen hebben we gepraat heeft hij me spelletjes op zn pc laten zien enzo was keileuk... daarna ik alles proberen om zn msn te krijgen want zo vragen te schijt en bang dat hij me niet wou.... uiteindelijk meldde hij me opeens aan

uren daar gepraat enzo toen afgesproken op school, daar weer uren gepraat, daarna samen naar de stad geweest.. en toen was het voor ons alle2 al duidelijk maar toch gebeurde er nog niks zeg maar, ben ik meegeweest naar een feest van vrienden van hem en daar hebben we dus wat gekregen
toen we het op school vertelde konden sommige het totaal niet geloven, en moeten we helemal overtuigen dat het toch echt zo was, andere hadden al iets aan zien komen, op feesten nu nog kijken ze ons aan van huh

(hijs skater/metal) en ik beedje alternatief maar amper en mensen steeds vragen en ist nog iets > iedereen d8 ach dat is na een paar weken weer over > en nu bijna 5 mnd later hebbn we nogsteeds en weten al zeker dat we het echt lang gaan volhouden
oew wat een zwaar lang verhaal