Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Waar heb jij je (vorige) lief ontmoet!?
Op straat.. 5 1.77%
School.. 58 20.57%
Uitgaansleven.. 46 16.31%
Op het werk.. 8 2.84%
Via het internet.. 64 22.70%
Op een camping (in een vakantie ofzo).. 18 6.38%
Via rijles.. 0 0%
Via mijn hobby/sport.. 19 6.74%
Ergens in de bosjes 2 0.71%
Via een relatiebureau.. 0 0%
In een supermarkt.. 5 1.77%
Via een beurs.. 0 0%
Van het vissen.. :-? 2 0.71%
Via vrienden 25 8.87%
Familiebezoekjes!? 3 1.06%
Overige 27 9.57%
Aantal stemmers: 282. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 14:52
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Owk hier is Stefan weer met zijn Poll *zucht *, maar toch iedereen INVULLEN!! Als de optie er niet bij staat vul dan overige in en vertel, staat de optie er wel bij vertel er dan ook maar wat over

Gr,
DaLoverBoy

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 16:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 15:01
Grooveline
Grooveline is offline
Niet
Oud 08-11-2003, 15:21
blueeyes_jochie
Wat erbij vertellen mag ook wel or .. Ik hou wel van leuke/ sappige verhalen .. Owk dan begin ik wel.. .. Nou ik heb mijn laatste (nou ja laatste eigenlijk de 2 na laatste ofzo nadat ik met haar heb gehad heb ik nog 2 korte relaties gehad wat jammergenoeg op niks uitliep, maar dit was en is de mooiste herrinering van het jaar) is nu dus ex vriendin ontmoet in Frankrijk op een camping.. En niet op onze eigen camping maar op de camping waar vrienden zaten.. Bij ons was er niks te doen dus ging ik altijd naar de camping waar mijn vrienden op stonden... Dat was een 15 minuten met de auto rijden.. *Jah ik heb een lieve papa die me dan wel eens om 5 uur `s morgens op kwam halen* .. Maar anyway.. De eerste paar dagen dat ik haar zag leuk gepraat, maar ze zat veel met andere jongens aan te pappen.. En ze was zo mooi ik dacht dat ik geen kans bij haar zou maken.. Najaa een dag later nog over vreemde dingen gepraat tot laat in de nacht met haar en zij had me geduwd in de kinderbokswagentjes Wiew dat was cuwl! En de volgende dag gingen we met zijn allen naar het strand en ze vroeg of ik naast haar kwam zitten, liggen naar de sterren kijkt rond een (kamp)vuur en begon ze me een beetje uit te dagen en van het een kwam het ander.. Al heeft het niet zo heel lang stand gehouden , het was wel een van de leukste relaties die ik gehad heb..

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:54
DEChengst
DEChengst is offline
In een Ierse pub tijdens een borrel van mijn werk.
Oud 08-11-2003, 16:04
bassgirl
bassgirl is offline
SCHOOL

nou ff een verhaaltje erbij dan

ik had hem al zien lopen, en vond 'm eerst gewoon leuk maar na een tijdje was ik totaal verliefd op 'm, hij doet een andere opleiding en onze klassen praatte nooit met elkaar onze klas vond hun maar vreemd... alleen ik eigenlijk vond ze grappig ik lachte me vaak kapot om de stomste dingen en dat deden zij dus ook, en hij al helemaal... ik dacht van ach die hoeft mij toch niet we zijn best verschillend en ik kon het me echt totaal niet voorstellen, na een hele tijd begon hij weleens hoi te zeggen of doei als ie wegging in het olc zaten we er weleens tegelijk zagen elkaar steeds wegkijken enzo...

maar naar een tijdje kreeg ik in de gaten dat hij toch wel erg veel naar mij keek, tegen mij durfde ie nietzo aan te lullen, terwijl hij dat bij andere zo deed en zo.

nou op school zat ik achter de pc hij achter me (toevallig he )
en ik zocht bastabs > dat zag hij en had ie blijkbaar tegen een vriend gezegt toen ik ff weg was en die zij dat hij iets aan me wou vragen (die wist niks van ons) en toen hebben we gepraat heeft hij me spelletjes op zn pc laten zien enzo was keileuk... daarna ik alles proberen om zn msn te krijgen want zo vragen te schijt en bang dat hij me niet wou.... uiteindelijk meldde hij me opeens aan uren daar gepraat enzo toen afgesproken op school, daar weer uren gepraat, daarna samen naar de stad geweest.. en toen was het voor ons alle2 al duidelijk maar toch gebeurde er nog niks zeg maar, ben ik meegeweest naar een feest van vrienden van hem en daar hebben we dus wat gekregen

toen we het op school vertelde konden sommige het totaal niet geloven, en moeten we helemal overtuigen dat het toch echt zo was, andere hadden al iets aan zien komen, op feesten nu nog kijken ze ons aan van huh (hijs skater/metal) en ik beedje alternatief maar amper en mensen steeds vragen en ist nog iets > iedereen d8 ach dat is na een paar weken weer over > en nu bijna 5 mnd later hebbn we nogsteeds en weten al zeker dat we het echt lang gaan volhouden

oew wat een zwaar lang verhaal
Oud 08-11-2003, 16:16
Jef Alberts
Jef Alberts is offline
Geloof het of niet, in de gevangenis! Ik bezocht daar mijn "zoon" John toen zijn plan was uitgekomen, maar had eigenlijk meer aandacht voor die prachtige vrouw verderop, die voor haar dochter was gaan zitten. Bar en ik zijn nu nog steeds samen!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:33
blueeyes_jochie
..
Oud 08-11-2003, 16:44
Verwijderd
Via mn hobby...Scouting...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:51
ekki
ekki is offline
Via internet (dit forum), na 2 weken al gemeet.
En nu wonen we samen .
Oud 08-11-2003, 17:07
Noeksel
Noeksel is offline
Bij mijn hobby/sport... Tja, hij werkte als ober bij mijn optredens van het showdansen...
Helaas is het alweer een half jaar uit....
Oud 08-11-2003, 17:10
Verwijderd
School
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:15
Alkazar
Alkazar is offline
Ze is degene die me aan het stijldansen gekregen heeft 5 jaar geleden .....
Toen waren we beiden ook al gek van elkaar, maar is er door beiden niets gedaan, maar nu 5 jaar later toch bij elkaar gekomen
Oud 08-11-2003, 17:25
Fallon
Fallon is offline
We werkten in dezelfde supermarkt, zij werd ontslagen. En ik werk er nog steeds
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:53
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tijdens het vissen!!
En hij staat er nog bij ook
Ik ging om de 1 of andere wazige reden vissen met mijn broer en toen kwam hij langs lopen. En mn broer kende hem al maar ik had hem nog nooit gezien.
Was heel leuk ja.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:22
Slettelina *
Slettelina * is offline
Via dit forum/ msn. We hebben al meer dan 13 maand
Oud 08-11-2003, 22:55
Thomas
Thomas is offline
Ze was een zeer goede vriendin van mijn ex.

Ja, destijds was dat dus nog niet mijn ex.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 23:17
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
via dit forum
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 08:54
Gothic
Gothic is offline
vakantie, maar niet op een camping
Oud 09-11-2003, 08:57
framboosje
framboosje is offline
Via vrienden... was toen we gingen shoppen voor een veraardagscadeautje voor (blijkbaar) een gemeenschappelijke vriend...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 09:23
Anne
Anne is offline
Universiteit, maar ik heb school gestemd.
Oud 09-11-2003, 09:33
steentje
steentje is offline
dat was op school jah.....
Oud 09-11-2003, 09:58
Verwijderd
het is een beetje onduidelijk eigenlijk. hij zit bij mij op school, maar ik heb echt contact gekregen met hem op een feestje van een gezamenlijke vriendin. toen steeds vaker op school in de pauzes bij elkaar, vriendengroep gekweekt, en toen van t een kwam het ander. en t is nog steeds
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 10:28
bindmiddel
bindmiddel is offline
in een zwembad
Oud 09-11-2003, 10:31
Miss Helena
Miss Helena is offline
Vrienden

Zijn zusje is één van mijn beste vriendinnen En we (vriendin + vriend, mijn vriend + moi) werken ook nog es met zn 4en bij de plaatstelijke supermarkt
Oud 09-11-2003, 11:01
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb ingevuld via internet.
namelijk via dit forum

ik probeerde t topic op te zoeken maar hij is niet meer te vinden via zoekfunctie
maar goed via contact gezocht gingen we msnen. toen bellen. toen heel veel smsen en bellen. en toen gingen we elkaar maar eens ontmoeten...
en das nu alweer een half jaar geleden ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 11:04
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 08-11-2003 @ 17:44:
Via mn hobby...Scouting...
me 2
Oud 09-11-2003, 11:04
Boef
Boef is offline
Ik heb overige gestemd, omdat ik er te laat achter kwam dat er ook nog internet stond
Vriend heb ik via forum leren kennnen, en op straat ontmoet
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 12:54
Eurydice
Eurydice is offline
in de trein nuja, eigk op t perron toen we op de trein stonden te wachten
Oud 09-11-2003, 13:06
miro
miro is offline
In de kroeg
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 13:08
barbara.inc
barbara.inc is offline
via mn hobby/sport.

Tja, ik ben het enige meisje in een dojo vol mooie, zwetende, ruige, halnaakte mannen...Need I say more?
Oud 09-11-2003, 13:39
Verwijderd
Ik wist al wie het was van uitgaan, maar kende hem nog niet. Toen ik bij de AH ging werken zag ik dat hij daar ook werkte en na 2 maanden zocht hij contact, en zo is het gekomen...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:50
Fleur
Fleur is offline
Op mijn werk (stage)
Hij werkt daar ook en ik vond hem gelijk al leuk. Had alleen niet het idee dat het ooit iets zou kunnen worden. Ik had min of meer besloten hem maar gewoon in stilte leuk te gaan vinden.
Toen hebben we e-mailadressen uitgewisseld. Na een paar mailtjes kreeg hij de indruk dat ik hem leuk vond en hij vroeg of dat zo was. Hij zei dat hij mij iig wel leuk vond, maar begon wel gelijk over het werk, dat het daar absoluut niet toegestaan is, dus mocht het wat worden, dat we er op het werk niets van mogen laten merken.
Het was daardoor een beetje een vreemde situatie geworden. We hebben wat afgesproken en tja het klikte gewoon goed. We voelen ons erg prettig bij elkaar. Op het werk weet niemand het en het is ook wel de bedoeling dat zo te houden.
Gelukkig waren we altijd al vrij close tijdens het werk, dus valt het volgens mij niet echt op (al doen we nu misschien iets geforceerder minder close)

Dat was het zo'n beetje
Oud 09-11-2003, 15:54
snoopy
snoopy is offline
ik heb "school" gestemd. Dwz studie bij mij.
In de introductieweek vond ik hem al leuk (en hij mij). Halfjaar later werd het "iets". Mja, er zijn n aantal redenen waarom dat zo lang duurde, maar heb geen zin om daar uitgebreid op in te gaan
Oud 09-11-2003, 15:55
-Farfalla85-
-Farfalla85- is offline
School, het is een vriend van mn beste vriend, we raakten aan de praat toen hij wat aan mijn beste vriend kwam vragen op school. Toen zijn we vrienden geworden, een jaar later verliefd..
Oud 09-11-2003, 16:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
eigenlijk kende ik hem al vaag omdat hij in het voetbalteam zat van de man van mn moeder. maar ik ken hem pas echt via mn ex. ze zijn goede vrienden van elkaar, waardoor ik hem pas echt leerde kennen. en een jaar nadat t uit was met mn ex, kreeg ik met hem. maar dat zat er al een jaar aan te komen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:41
kandyrat
kandyrat is offline
ik heb hem voor het eerst op dynamo open air 2002 ontmoet via vriend hehe
Oud 09-11-2003, 20:55
Verwijderd
ik heb gestemd via vrienden. Hoewel t eigenlijk mijn ex was (en dat is zijn beste vriend)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 21:13
Deathflower
Deathflower is offline
via vrienden, ik leerde zijn vrienden kennen via school (hij zat op een andere school) via mijn beste vriendin (en zij leerde de vrienden van mn vriend weer kennen via haar werk). mn beste vriendin kreeg iets met een goeie vriend van hem, dus leerde ik haar vriend weer beter kennen, en daardoor ook mijn vriend
Oud 09-11-2003, 21:52
alpha
alpha is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 09-11-2003 @ 17:00:
eigenlijk kende ik hem al vaag omdat hij in het voetbalteam zat van de man van mn moeder.
wat, is hij zo oud of is die man van je moeder zo jong?

Offtopic:
In mn bandje dus hobby/sport.
Oud 09-11-2003, 22:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb maar 'Via mijn hobby/sport gestemd, omdat ik hem daar al het langst van ken, maar hij is ook nog de broer van een vriendin van mij...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:24
Verwijderd
ik heb mijn vriend leren kenne in het poppodium waar we werken...maar dat was niet tijdens het uitgaan maar tijdens de eerste uitzending van hun radioprogramma...daarom heb ik overig gekozen...

hoe we van elkaar leren kennen tot relatie zijn gekomen is best een lang verhaal, dat zla ik jullie dus besparen...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 09-11-2003 @ 22:52:
wat, is hij zo oud of is die man van je moeder zo jong?
Of ze zitten bij de heren, daar wil de leeftijd nog wel eens flink varieren.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:31
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 08-11-2003 @ 17:51:
Via internet (dit forum)
Hier net zo. Ik heb hem ooit gevraagd als forumbaas voor F&L, we msnden veel, spraken uiteindelijk een keer af, daarna spraken we elke week minstens 1 keer af en dat een jaar lang. Toen sprong de vonk over en sinsdien hebben we een relatie. We wonen nu bijna 2 jaar samen en gaan komend jaar trouwen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:35
Verwijderd
Ok mijn korte verhaal:

Het is allemaal via via gegaan. Ik, Danielle en Linda zaten in een cafe en Danielle had haar collega's ook uitgenodigd. Die collega's hadden weer een oud collega uitgenodigd. Dat was Jos, die nodigde later Michael (nu mijn vriend) uit en zijn (nu-ex)vriendin. Na een paar keer uitgaan leerde ik Michael beter kennen en op een avond bracht hij mij naar huis en kreeg ik een kus op mijn wang. Ik was toen onwijs verliefd. Na een tijdje maakte hij het uit met zijn ex en nam hij met mij verkering. Nu hebben wij al 11 maanden verkering en we wonen sinds begin oktober samen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:48
Fairy82
Fairy82 is offline
Via het internet en daarna telefoon, sms en toen live. Morgen zijn we twee en een half jaar samen en er zijn ook plannen te gaan samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:45
Divina Flor
Divina Flor is offline
via vrienden en school
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:01
Somebody Special
Somebody Special is offline
Via ICQ.

Hij sprak me ooit aan maar ik had geen zin om met hem te praten en wees hem af.
De volgende dag sprak hij me weer aan maar ook toen had ik weer geen zin om met hem te praten, pas toen mijn chatvriendje offline ging, heb ik iets van me laten horen.
We hebben uiteindelijk tot half 3 's nachts zitten chatten en hebben elkaar vanaf toen (11 juli 2001) geen dag meer niet gesproken.
Na ruim een half jaar hebben we voor het eerst afgesproken.

Inmiddels wonen we ruim 1,5 jaar samen en het gaat hartstikke goed
Oud 10-11-2003, 16:41
Fuzzly
Fuzzly is offline
Via een vriendin van mij ken ik een jonge en via die jongen ken ik me vriendin. dus eigenlijk via internet en vrienden
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:20
Verwijderd
Op zich leerde ik hem kennen op internet, maar ik heb toch uitgaansleven aangeklikt.. omdat het daar pas was dat de vonk oversloeg en we echt geïnteresseerd raakten in elkaar..

Offtopic: Ik heb je topictitel even aangepast naar een normaal ogende titel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:33
blueeyes_jochie
Nou dank je .. Hahaa nie erg or nog meer mensen!?
Reageren

Regels voor berichten