| 

| 

| 
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Waar heb jij je (vorige) lief ontmoet!? | |||
| Op straat.. | 
		 | 
	5 | 1.77% | 
| School.. | 
		 | 
	58 | 20.57% | 
| Uitgaansleven.. | 
		 | 
	46 | 16.31% | 
| Op het werk.. | 
		 | 
	8 | 2.84% | 
| Via het internet.. | 
		 | 
	64 | 22.70% | 
| Op een camping (in een vakantie ofzo).. | 
		 | 
	18 | 6.38% | 
| Via rijles.. | 
		 | 
	0 | 0% | 
| Via mijn hobby/sport.. | 
		 | 
	19 | 6.74% | 

Ergens in de bosjes  

| 

| 
	2 | 0.71% | 
| Via een relatiebureau.. | 
		 | 
	0 | 0% | 
| In een supermarkt.. | 
		 | 
	5 | 1.77% | 
| Via een beurs.. | 
		 | 
	0 | 0% | 
| Van het vissen.. :-? | 
		 | 
	2 | 0.71% | 
| Via vrienden | 
		 | 
	25 | 8.87% | 
| Familiebezoekjes!? | 
		 | 
	3 | 1.06% | 
| Overige | 
		 | 
	27 | 9.57% | 
| Aantal stemmers: 282. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
| 
		 | 
	Topictools | Zoek in deze topic | 
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

|

Verwijderd

| 

ik heb mijn vriend leren kenne in het poppodium waar we werken...maar dat was niet tijdens het uitgaan maar tijdens de eerste uitzending van hun radioprogramma...daarom heb ik overig gekozen... 

hoe we van elkaar leren kennen tot relatie zijn gekomen is best een lang verhaal, dat zla ik jullie dus besparen...  | 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Ik heb hem ooit gevraagd als forumbaas voor F&L, we msnden veel, spraken uiteindelijk een keer af, daarna spraken we elke week minstens 1 keer af en dat een jaar lang. Toen sprong de vonk over en sinsdien hebben we een relatie. We wonen nu bijna 2 jaar samen en gaan komend jaar trouwen.    
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ok mijn korte verhaal:  

Het is allemaal via via gegaan. Ik, Danielle en Linda zaten in een cafe en Danielle had haar collega's ook uitgenodigd. Die collega's hadden weer een oud collega uitgenodigd. Dat was Jos, die nodigde later Michael (nu mijn vriend) uit en zijn (nu-ex)vriendin. Na een paar keer uitgaan leerde ik Michael beter kennen en op een avond bracht hij mij naar huis en kreeg ik een kus op mijn wang. Ik was toen onwijs verliefd. Na een tijdje maakte hij het uit met zijn ex en nam hij met mij verkering. Nu hebben wij al 11 maanden verkering en we wonen sinds begin oktober samen!  | 

| 

| 

|
| 

Via ICQ. 

Hij sprak me ooit aan maar ik had geen zin om met hem te praten en wees hem af. De volgende dag sprak hij me weer aan maar ook toen had ik weer geen zin om met hem te praten, pas toen mijn chatvriendje offline ging, heb ik iets van me laten horen. We hebben uiteindelijk tot half 3 's nachts zitten chatten en hebben elkaar vanaf toen (11 juli 2001) geen dag meer niet gesproken. Na ruim een half jaar hebben we voor het eerst afgesproken. Inmiddels wonen we ruim 1,5 jaar samen en het gaat hartstikke goed 

Beagles hebben oren maar kunnen niet horen 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

|