Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga altijd rond twaalf uur naar bed, eerder kan ik toch niet slapen. Bovendien luister ik altijd nog radio Bergeijk om kwart voor een
![]() Ik ben bijvoorbeeld een avond/nacht mens. Ik voel me op dit moment bijvoorbeeld verschrikkelijk vit. Als ik voor school moet werken lukt me dat 's avonds ook het beste. Als je dan toch vroeger wilt gaan slapen kan je denk ik het beste doen wat mathfreak vertelde, een paar jaar geleden deed ik dat ook. Toen ging het overigens ook nog wat makkelijker. Maar het is en blijft moeilijk. Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 23:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij raakt je lichaam daar dan aan gewend (of niet ![]() En word je ook moe als het zeg maar 'bedtijd' is.
|
Verwijderd
|
Ik heb met mezelf afgesproken om om uiterlijk 23 uur naar bed te gaan, 22.30 uur is de tijd waarop ik alles wat ik doe af kan werken en om 23 uur moet ik er gewoon mee stoppen. Naar bed en oogjes dicht.. Gewoon jezelf dwingen, in het begin is dat moeilijk, maar hoe langer je het vol houdt hoe makkelijker...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben erg op het slaapvlak...
ik ga nooit eerder gaan slapen dan 00h echt nooit, behalve als ik eens ziek ben of een nachtje heb doorgetrokken. meestal is het 1h soms zelfs 2h(30), en om 7h00 moet ik al op. dus ik ben ook wel slecht bezig, kom dan ook altijd overal te laat. ben typisch avondmens, maar daarop is deze maatschappij niet gebaseerd, dus zal ik me wel moeten aanpassen (alhoewel nachtwerk ![]() bij is het is alles dat ik uitstel, schooltaken, vertrekken naar ergens, gaan slapen, opruimen... moet ik dringend veranderen, maar heb al 1 stap in de goede richting gedaan, nl in de studie gaan, anders begin ik pas 's avonds laat aan mijn werk. ![]() nu ga ik proberen elke dag 15 minuten vroeger te gaan slapen, want half uur vind ik nogal drastisch... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
De kracht van je onderbewuste gewoonmax | 14 | 05-02-2007 08:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |