Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb hem op de meeting ontmoed waar ik heen ging met mijn ex, toen t uit was met die jongen kreeg ik met een andere jongen, en bleef ik met mijn vriend goede vrienden, hij is na een tijdje mijn beste vriend geworden, en ben onderdrukt wel, meer voor hem gaan voelen, t ging uit met die andere jongen toen heb ik mijn onderdurkte gevoelens gewoon laten spreken, en sinds 16 maanden hebben we iets.
we doen verders gewoon alles wat in een goede relatie hoord |
![]() |
|
kende hem een jaar van zien, dit jaar treinde die samen mee met klasgenoot en omdat hij biste hadden we ook een les samen, gingen met zen 3en soms weg ( ciné enz) en dan kreeg hij internet en bekende dat hij gevoeles had in zone cliché lijst en sinds 4 weken zijn we samen, nu zien we elkaar weinig door blok en examens, tijdens de lessen bijna elke dag
![]() ![]() |
![]() |
|
een hele tijd geleden heeft een vriend van hem mij foto's van hem laten zien, ik was toen al zwaar onder de indruk en ben die foto's ook nooit meer vergeten.
Toen ik een hele tijd later in zijn woonplaats uit was viel hij mij ineens op ik herkende hem van die foto's en zodoende... Ik zie hem ongeveer om de dag soms elke dag, we kunnen uren kletsen, soms gaan we een dagje naar Amsterdam of pakken we een filmpje of gaan we ergens lekker eten altijd weer verschillend. |
![]() |
|
![]() |
Ik kende haar al jaren en we zijn (nadat we elkaar wat meer zagen door omstandigheden) naar elkaar toe gegroeid.
Er is niets overhaast gebeurd. We hebben rustig aan gedaan, totdat ik haar op 15-04-2002 vertelde dat ik haar *erg* leuk vond. Dit kon ze blijkbaar wel waarderen, want sindsdien heb ik dus een vriendin. 9 maanden nu en still going strong. Ik ben voor het eerst in mijn leven echt gelukkig. |
![]() |
|
Via Dating. Ik zag zn topic en reageerde maar. Paar keer gechat, uiteindelijk wat afgesproken, was erg gezellig. In de trein (hij brachte me naar huis
![]() We zien elkaar zowat elke week, niet echt heel vaak, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Ik 'logeer' vrij vaak bij hem en ga mee naar optredens, de stad in, DVD-tje kijken enz.. We gaan op een vrij vriendschappelijke manier met elkaar om, naast de sex enzo. Daardoor voel ik me heel erg op mn gemak bij hem, en andersom ook. STP is lief ![]()
|
![]() |
vertel hoe je je vriend(in) hebt ontmoet
via onzin ![]() hoe lang jullie wat hebben tien maand hoe vaak jullie elkaar zien bijna elk weekend en wat jullie dan meestal doen. seks, slapen, in bed liggen, naar de bios, stad in, knuffelen, wandelen, praten, weetikveel, gewoon leuke dingen doen...dus ![]() |
![]() |
|
hihi ik heb mijn vriendje voor het eerst gezien bij een natuurkunde quiz in de tweede (ik zat in het publiek en hij was samen met een vriend van mij onze school aan het vertegenwoordigen. Als ze wonnen dan hadden we met onze school een scanner (!!!!) gewonnen, maar helaas, ze werden 2e). Toen werd ik smoorverliefd op hem en heb ik alles op alles gezet om hem te krijgen en toen eindelijk, halverwege de derde ging ik bij de net opgerichte schoolband en hij ook!!!! En toen hadden we binnen een maand iets!!!! Maar naar 9 maanden maakte hij het uit
![]() ![]() ik zou hier nog wel uren over kunnen vertellen, over precies hoe - wie -wat -waar -wanneer -welke temperatuur- wat ik aan had- etc...... maar dat doe ik jullie NIET AAN!! xxx Druppel ~ |
![]() |
|
![]() |
Ik leerde hem kennen op een feestje van mijn zus. Hij is de broer van de vriend van mijn zus. Fantastisch he
![]() ![]() Wat we doen? Vanalles, vooral babbelen met elkaar. ![]() |
![]() |
|
Ik had met een vriend afgesproken die ik via dit forum ken. En die nam toen zijn beste vriend mee.......... Gewoon in t cafe dus. Ik kende m vaag omdat ie ooit had proberen een vriendin van mij te versieren..
Nou ja we hebben de hele avond lang gepraat met zijn 2en t was gewoon een geweldige avond. Alleen zat ik toen nog met het probleem dat ik zo'n btje nog een vriend had.(kging dr niet echt mee, maar t was wel wat). Ik heb toen voor mijn vriend gekozen, een goeie keuze bleek naderhand. We hadden afgesproken om naar de film te gaan, en daar is t dus echt wat geworden. Hier heeft ie de dag nadat ie me ontmoet had in t cafe een topic over me geschreven http://www.forum.scholieren.com/sho...?threadid=78968 |
![]() |
|
Ik en mijn vriend zaten in dezelfde klas maar echt praten deden we nooit..toen ineens een uitstapje van onze klas kwam..we hadden het samen wel gezellig maar ik was niet verliefd..hij wel..
we hebben toen toch iets genomen maar na een paar dagen wist ik dat het niet leuk met hem was Toen werden we super goede vrienden en beetje bij beetje werd ik verliefder en hij blijkbaar ook.. Nu zijn we half jaar bij elkaar en Super gelukkig! Ik ben blij dat we nog vrienden bleven anders had ik hem nu niet gehad... ![]() |
![]() |
|
mijn vriendin is een zus van een goede vriend van me ..
ik ken dr dus ook al jaren. ik sta er zelfs nog mee op de foto in de kleuterklas ,, dan zit ze naast me ! ( hoe toevallig ) maar ik was dus degene die er een beetje kriebels in m,n buik van kreeg . en heb dr een keer mee uit eten gevraagd , en van het een kwam het ander , we hebben nu een jaar samen en samenwonen staat hoog in de planning |
![]() |
|
![]() |
Nou, ik zag hem voor het eerst in een café, anderhalf jaar geleden. Toen stond ik met een vriendin te kletsen en dacht ik: 'Wat staat die dude nou de hele tijd naar me te kijken?' Toen bleek dat we een soort wederzijdse kennis c.q. wannabe- vriend hadden, en dus zijn we een keer met z'n drieën naar een café gegaan. Toen vroeg hij mijn nummer, en kreeg ik later een sms, of ik met hem naar de film wilde.
Nou, 2 dagen later gingen we naar de film en toen hebben we daarna gezoend en nog wat meer. Een dag later hebben we het gedaan en de dag daarna (pfoeh!) bekende hij dat ie me leuk vond. Toen begon ik ook gevoelens voor hem te krijgen en sindsdien zijn we onafscheidelijk. ![]() We hebben elkaar tot nu toe elke dag gezien, kennen elkaar door en door en hebben al vele heftige ruzies doorstaan. Al met al zijn we er van overtuigd dat we elkaars ware liefde zijn. We zitten samen op de bank voor de tv, gaan ergens iets eten/drinken, lopen wat door de stad, gaan uit, knuffelen, kletsen, naar de bios, ruziën, babysitten op zijn nichtje, toeren met zijn auto, luisteren muziek en gaan soms iets speciaals doen als naar de thermaalbaden, naar Amsterdam (ja, voor een Limbo is dat speciaal) of naar een concert/festival. Goh, ik ben verliefd. Heel verliefd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vroeg ooit een jongen als forumbaas voor filosofie & levensbeschouwing, 'k vond hem toen een beetje raar ed. Laten ging ik meer met hem msnen en we mochten elkaar graag. We spraken een keer wat af, en we mochten elkaar nog steeds graag. We hebben elkaar toen een jaar lang als vrienden 1 à 2 keer per week gezien. En sinds 4 januari 2002 hebben we wat (nu een jaar en 6 dagen dus ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
uhm we zaten al bij mekaar in de klas maar nooit aandacht aan m besteed toen khad al keilang een vriend (wel een eikel overigens maar dat terzijde) toen zijn we mekaar tegengekomen op stap toen t uit was met me ex, en toen contact gehad maar niks geworden want ik ging nog met mn ex op vakantie
![]() ![]() ![]() ![]() zo wat een verhaal he ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oke gaan we weer
![]() ![]() we hebbe elkaar op de scholieren.com chat in begin februari 2001 ontmoet. en toen gingen we msnen. en toen kwam ie 13 mei 2001 naar me toe, met zijn ouders. toen ware we gaan paardrijden, en naar strand gegaan en uit eten. en toen 2 weekies later de 27e hadde we verkering.. en we zage elkaar 1 keer in de 2 maanden ofzo.. en nu zien we elkaar in ieder geval 1 keer in de maand.. afgelopen vakantie ware we 2 weken bij elkaar ![]() we hebbe nu al 19 maande en 2 weken wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We zien elkaar, um dagelijks ongeveer... en wat we doen... honden uitlaten, stoeien (en van het een komt het ander... http://www.forum.scholieren.com/show...hlight=stoeien ) tv kijken, computeren, op bed liggen slapen, uitgaan af en toe, nou ja van alles dus ![]() |
![]() |
|
nou, ik ken mn vriendje van de plaatselijke basketbal vereniging waar ik eigenlijk heen ging voor een andere jongen: zn broertje. (en voor t spel ofcourse
![]() Na ja, op een gegeven moment had ik wel zoiets van: hee, dat is best wel een erg leuke jongen. Hij trainde nl zn broertje. (maar ik wist niet dat ze broers waren) Agh ja, hij had een blessure dus kon hij zelf niet trainen en zat ie altijd maar een balletje te schieten en ging ik maar een praatje maken. Dit heb ik zo'n 4 maanden elke week gedaan. Toen was t Pasen en ging ik ergens uit en toevallig was hij daar ook. (zijn eerste en enige keer daar, hij vindt t daar niet zo boeiend) Nou, ik had al wat op en naar m toe gehobbeld. En toen heeft t nog een tijd geduurd voor we gedanst hebben en toen nog ff voor hij me zoende. en toen moest ik alweer naar huis. ![]() ![]() Ik zie mn vriend elke dag. ![]()
|
Verwijderd
|
Ontmoet: Internet
Hoe lang: 6 weken alweer. Hoe vaak: Zo rond de 3 keer per week. Wat doen jullie: We gaan vaak naar buiten, naar de bios, op de bank hangen, ![]() Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 17:32. |
![]() |
|
![]() |
voor de gein keertje een topic op dating gestart, mei vorig jaar, en daar reageerde hij op...meeltjes gestuurt, dat was gelijk echt gezellig enzo. Later afgesproken gezamelijk naar dynamo te gaan, maar daarvoor kon ik het al niet meer houden en heb hem gevraagd mee de stad in te gaan...gewinkeld, ijs gegeten en ja toen vond ik hem erg leuk....3 dgn later nog iets afgesproken en toen vroeg hij net voordat ik weg ging " wat zou je doen als ik je nu zou zoenen?" zo lieffff dus ja...toen vermelde ik maar dat ik dat zeer prettig zou vinden
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij had een vriend, die ik leuk vond, maar dat was eigenlijk een arrogante irritante eikel. Dus toen mijn huidige vriend gewoon aardig tegen me bleef doen, viel ik langzamerhand voor hem. Alleen hij was 16 en ik een klein meisje van 13.
![]() Desalniettemin: ik was op zijn verjaardag (het was kerstvakantie) en hij kwam twee of drie keer langs, en op 5 januari hebben we gezoend... ![]() Dat is nu 3 jaar en 10 dagen geleden. En wat we zoal doen? Repeteren (we spelen samen met nog een jongen in een bandje), kleven, knuffelen, seks, tv-kijken, naar concerten van verschillende bands gaan, muziek luisteren, samen liedjes schrijven, you name it! Uitgaan niet, in ieder geval niet naar discotheken, daar hebben we beide een pesthekel aan... En oh ja: hoewel hij in Utrecht studeert (=2 uur hiervandaan) blijft hij thuiswonen (=15 minuten hiervandaan) en zie ik hem dus elke dag. Over 1,5 jaar, als ik mn examen haal in één keer tenminste, gaan we samenwonen in Utrecht. Yeah. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb hem voor het eerst gezien geloof ik tijdens 1 van mijn wedstrijden....we hebben nu 8.5 maand en ook wij zien elkaar in weekend en woensdagaaf....dat is als ik niet om kom int huiswerk bien sur, dan alleen int weekend..
|
Heb hem ontmoet in de zomer van 2001, we kregen iets met elkaar maar het ging vrij snel weer door een lullig iets uit...Nu anderhalf jaar later hebben we sinds ongeveer een maandje weer wat, de afstand is groot, ik zie hem alleen in vakanties
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 20:03. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hem 30 december 2002 leren kennen. Hij is de ex van m'n beste vriendin, Elske. Die 2 hadden elkaar al 2 jaar niet meer gezien of gesproken. Ik ging die avond met haar naar een discotheek en hij was daar ook. Leuke reuni tussen die 2, ze hebben een tijdje staan kletsen en op 't eind van de avond kwam hij even afscheid nemen enzo. Ik heb hem die avond niet gesproken ofzo, maar was wel onder de indruk..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij woont 20 km van me vandaan. Ik ging er vanuit dat ik hem alleen in 't weekend zou zien, maar tot nu toe heb ik hem nog bijna elke dag wel ffkes gezien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hai
ik heb al een hoop relaties achter de rug!!1 maar deze is anders dan welke dan ook ik dacht dat ik bij die andere verliefd was maar ik ben er nu pas achter gekomen wat verliefd zijn echt is!!! Ik heb nu precies 4 weken en 1 dag dus een maand. Ik ken hem ook pas 4 weken en 1 dag!!! maar ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als dat ik nu doe!! Als die niet bij me is kan ik nergens anders meer aan denken!!! Als ik hem 1 dag niet zie vind ik dat echt erg en dan snak ik gewoon naar die kus!!! Hij zit bij mij op school maar ik zie hem niet in de pauze's alleen maar tussen door dat is wel kut omdat hij buiten staat te roken en ik zit altijd binnen met wat vrienden!!! Maar ik hoop dat hij evenveel van mij houd als ik van hem!!!! I love him!!!!! Kus moi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kent hem een maand en je praat al over hem alsof jullie verloofd zijn : \ Ik vind het hartstikke leuk voor je hoor ![]() maar ehmz... ik vind het nogal een beetje aangedikt hier : \ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aan vriendinnen vertellen? RoosjeKahlan | 46 | 06-06-2005 01:36 | |
Liefde & Relatie |
hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven? Verwijderd | 8 | 21-03-2004 13:54 | |
Psychologie |
Moet ik deze dingen vertellen? ~~dolce~~ | 37 | 22-12-2003 16:00 | |
Psychologie |
Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ?? NoName | 6 | 01-08-2003 22:16 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Als ik je wat vertel... Eend | 2 | 26-09-2001 17:45 |