Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 16:19
RoosjeKahlan
RoosjeKahlan is offline
Hey allemaal, Ik heb een misschien wat rare vraag Als jij zeg maar 'een oogje op een jongen hebt', vertellen jullie dat dan aan je beste vriendinnen ( als ze hem ook kennen ). Ikzelf doe dat nooit, maar zij vertellen mij dat wel. Ik vertrouw hen wel, ze zouden het niet verder vertellen ofzo, maar ik weet dat ze er opmerkingen / mopjes over zouden maken. Op sommige momenten voel ik me eigenlijk schuldig , zij vertellen mij alles en ik hen niets. Soms vragen ze erachter en dan ontken ik altijd dat ik een oogje op iemand heb. Vinden jullie dat ik hen dat wel zou moeten vertellen? Doen jullie dat of verzwijgen jullie dat meestal gewoon?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 16:22
Ostentation
Avatar van Ostentation
Ostentation is offline
ik probeer het te verzwijgen. Maar op een gegeven moment merken ze toch wel dat er iets aan de hand is. Weten ze het eenmaal, moet je maar leren leven met het feit dat er grapjes over gemaakt worden. Misschien doe je het zelf(onbewust) ook!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ligt aan de situatie...
Soms kan ik alleen maar over die jongen praten als ik verliefd ben, een andere keer heb ik ook geen behoefte om het mijn vriendinnen te vertellen.
Zo erg is het toch niet dat je je vriendinnen niet vertelt op wie jij een oogje hebt?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb geen beste vriendinnen, dus er valt niet zoveel te vertellen ook. Mijn beste vrienden waren overigens wel al vrij snel op de hoogte.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:29
teirg
Avatar van teirg
teirg is offline
Jij vraagt er toch ook niet om dat ze het vertellen? Als je het wil vertellen, ga je gang maar indien dat niet het geval is denk ik niet dat ze daar problemen mogen/kunnen van maken.
__________________
1+1+1+1+1+1=8
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:44
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Vertel het alleen aan mensen die de persoon in kweste nooit zullen kennen....
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:55
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik deed dat nooit
ook uit angst ofzo
maar tegenwoordig ben ik omgeslagen
en het is veel leuker om er met zijn allen over te praten enzo
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vertel het niet snel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:09
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik kan het meestal niet voor me houden, maak wat subtiele opmerkingen en ze komen er dan toch vanzelf wel achter...

meestal vind ik het ookz elfs leuk dat ze het weten, lekker dr over praten met zn allen, gezellig
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:18
Mara
Mara is offline
Nee, ik vertel het ze niet.

Mede omdat ik bang ben dat het dan uitlekt, op de een of andere manier, en men die jongen gaat pesten met 't feit dat ik 'm leuk vind/verliefd op 'm bent. Want dat wil je als jongen absoluut niet, dat ík je leuk vind. (Ja, dat klinkt raar, m'n verstand zegt ook wel van stel je niet aan maar m'n gevoel wil d'r niet aan..)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:35
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ja.
En als ze diegene kennen merken ze het sowieso wel.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:45
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ja, en vaak vinden ze hem helemaal niet zo leuk als ik hem vind....wat achteraf wel handig is want dan kunnen ze al zijn gebreken nog even netjes voor me opsommen (a)
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:46
Nuck
Nuck is offline
Meestal wel, soms niet. Ik heb niet echt een speciale reden om het wel/niet te vertellen.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:51
Verwijderd
Nope, ik heb niet echt veel vriendinnen en bovendien denk ik niet dat ze zich er echt voor zouden interesseren.

Bovendien houd ik dat simpelweg gewoon heel graag voor mezelf, hehe.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:51
Verwijderd
ik hou/hield het voor me. waarom? daarom. maar wat al eerder gezegd werd: ze merken het op een gegeven moment toch wel. en als je die grapjes zat bent, dan moet je dat zeggen. en anders gewoon duidelijk laten merken dat je er echt niet van gediend bent. En als ik jou was, zou ik me lekker niet schuldig voelen. Iedereen heeft het recht dingen voor zichzelf te houden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:34
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik kon het niet voor me houden en anders waren ze er gauw genoeg achtergekomen omdat ik dat niet onder stoelen of banken schuif
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:35
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Citaat:
RoosjeKahlan schreef op 31-05-2005 @ 17:19 :
Hey allemaal, Ik heb een misschien wat rare vraag Als jij zeg maar 'een oogje op een jongen hebt', vertellen jullie dat dan aan je beste vriendinnen ( als ze hem ook kennen ). Ikzelf doe dat nooit, maar zij vertellen mij dat wel. Ik vertrouw hen wel, ze zouden het niet verder vertellen ofzo, maar ik weet dat ze er opmerkingen / mopjes over zouden maken. Op sommige momenten voel ik me eigenlijk schuldig , zij vertellen mij alles en ik hen niets. Soms vragen ze erachter en dan ontken ik altijd dat ik een oogje op iemand heb. Vinden jullie dat ik hen dat wel zou moeten vertellen? Doen jullie dat of verzwijgen jullie dat meestal gewoon?
Is toch niet erg? Daar doe je ze toch geen kwaad mee. Waarschijnlijk ben je gewoon iemand die het leuker vindt om dat soort dingen voor zichzelf te houden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er zijn één of twee vriendinnen die ik zulke dingen wel toevertrouw, omdat ik weet dat die écht te vertrouwen zijn en er hun mond over zullen houden tegenover de meid die ik op dat moment leuk vind. Zij maken daar ook geen grapjpen over, althans, niet op de manier van me uit te lachen ofzo. Die leeftijd hebben we nu wel gehad.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2005, 19:45
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Uiteindelijk vertel ik het meestal wel, maar niet meteen. Dan hou ik 't liever voor mezelf, en als ik het dan vertel is dat ook maar aan een paar vriendinnen die waarvan ik zeker weet dat ik ze ook echt kan vertrouwen en ze niet om 'aardig te zijn' allemaal dingen gaan lopen regelen enzo omdat ze vinden dat ik daar weer veel te lang over doe..
__________________
life is what you make it
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:22
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik probeer het te verzwijgen, maar dat lukt me meestal niet.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:26
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 31-05-2005 @ 19:18 :
Mede omdat ik bang ben dat het dan uitlekt, op de een of andere manier, en men die jongen gaat pesten met 't feit dat ik 'm leuk vind/verliefd op 'm bent. Want dat wil je als jongen absoluut niet, dat ík je leuk vind. (Ja, dat klinkt raar, m'n verstand zegt ook wel van stel je niet aan maar m'n gevoel wil d'r niet aan..)
Een jongen plagen met het feit dat een meisje hem leuk vindt heeft niets te maken met of dat meisje wel of niet leuk is dus ik denk dat dat heus wel meevalt. Sowieso ben je volgens mij echt niet afstotelijk ofzo

OT: Het hangt er een beetje vanaf. Als het iets is of iets aan het worden is dan breng ik iedereen meestal wel op de hoogte verder hangt het heel erg af van de jongen en de situatie, en bovendien vertel ik de ene vriend(in) weer meer dan de andere en dat verschilt ook weer per situatie. Wisselend dus
Je hoeft je iig niet schuldig te voelen, het is niet alsof je hen 'misbruikt' en ik betwijfel of ze jou wel alles vertellen maar het kan best leuk zijn om het er met je vriend(inn)en over te hebben
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 08:22
waves
Avatar van waves
waves is offline
als ik verliefd ben, ben ik meestal net iets vrolijker dan normaal. Ik zeg niets, dus mijn vriendinnen komen er niet achter. Behalve 1, die heeft t altijd door .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 31-05-2005 @ 22:26 :
Een jongen plagen met het feit dat een meisje hem leuk vindt heeft niets te maken met of dat meisje wel of niet leuk is dus ik denk dat dat heus wel meevalt. Sowieso ben je volgens mij echt niet afstotelijk ofzo
Het is een keer gebeurd, op de meest vreselijke manier. Ik hou m'n mond dus wel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:29
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik vertel het nooit, tot er daadwerkelijk wat gebeurt of iets is tussen die jongen en mij, of als ik zeker weet dat het wederzijds is.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 14:38
Verwijderd
Op de een of andere manier hebben ze me gewoon áltijd door
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 17:39
Saarah
Saarah is offline
Soms probeer ik het te verzwijgen, maar als ik écht verliefd ben kan ik er gewoon niet over zwijgen moet ik het aan iemand kunnen vertellen en ja, da's dus meestal tegen mijn beste vriendinnen. Nu ook weer, ben zooo verliefd op iemand waar het nooit een serieuze relatie mee kan worden, dus wilde ik het hen eigenlijk niet vertellen... Maar ik heb er gewoon behoefte aan eens goed te kunnen babbelen over hem dus ondertussen weten ze het al een maand of 3
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 18:20
jet
Avatar van jet
jet is offline
tuurlijk vertel ik het! ik kan ze vertrouwen, en ik vind het altijd leuk om over hem dan te praten, dus dan kan dat tenminste.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 18:56
Verwijderd
Pff ik vertel het eigenlijk ontzettend snel, ze zijn al gewend van me dat ik eigenlijk altijd een vriendje heb of een oogje op iemand. Daarnaast informeren we gewoon veel naar het onderwerp vriendjes. En nja we vertellen elkaar veel. Ik dus ook als ik net iemand heb leren kennen dat klikt of ik verliefd ben of met iemand heb.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:05
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je hoeft ze niks te vertellen omdat ze jou wel alles vertellen, maar omdat je het zelf wilt vertellen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Meestal merken mijn vriendinnen het vanzelf, als ik verliefd ben, zeker als die persoon in de buurt is. Uiteindelijk vertel ik het ze, en dan is het van: "Alsof we dat niet wisten!" In principe hoef ik ze dus niets te vertellen...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 23:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ligt eraan of ze haar kennen. Zo niet, dan mogen ze het van mij best horen.
Maar ik heb op school eigenlijk alleen vrienden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vertel m'n vriendinnen echt alles, we vinden het juist heerlijk om een beetje zinloos over jongens te praten en elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 15:03
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
ik vertel het wel
ik ga ook serieus mee om als zei het vertellen of juist zo van "heej kijk kijk daar issie, ga er heen dan, toe dan" maar dat word wel gewaardeerd
andersom doen ze dat ook bij mij en dat vind ik geen prob

maar als jij het wel een probleem vind.. tja
in princiepe hoef je je niet schuldig te voelen maar ik kan wel begrijpen dat je dat wel doet
wel vervelen iig

anders meot je proberen er heel nuchter over te doen
meer zo van:
'ja hij heeft wel iets schattigs of niet. neej ik vind hem niet leuk het is gewoon, ag misschien ook wel. naja hij zal mij wel nix vinden.ik weet het niet. we zien nog wel. neuh ik denk er niet echt aan ofzow'
das dan heel oppervlakkig toch maar je verteld toch meer
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 15:17
Snow Cherries
Avatar van Snow Cherries
Snow Cherries is offline
Ik vind dat ook altijd zó moeilijk, ook omdat ik altijd op van die types val die iedereen "raar" of "vaag" vindt. Maar meestal is het bij mij zo duidelijk als ik iemand leuk vind, dat iedereen het toch meteen in de gaten heeft
__________________
* the sexiest thing is trust *
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 15:18
Verwijderd
laatste x dat ik t vertelde ging die "vriendin" maar dingen voor mij regelen maw, die jongen versieren
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:21
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
ik laat me vriendin zoiets niet regelen...dat is iets voor kinderen....als je van iemand houd moet je er zelf op afstappen...
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2005, 17:31
Verwijderd
Ik vertel m'n vriend(inn)en juist heel veel, zonder na te denken flap ik het er wel eens uit. Nouja vroeger dan, want nu weet iedereen wel wie m'n vriend is..
Maar ik vertel heel veel van zulk soort dingen omdat ik het op één of andere manier kwijt moet. Maar als je het voor jezelf houd kan ik dat ook heel goed begrijpen hoor, soms ook wel fijner.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:53
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
ja van mij wist ook iedereen het maarja....

toch ben ik blij dat iedereen het nu van me weet..ik voel me er gelukkig door
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 10:50
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik vertel het meestal wel, maar zoiets kan ik nooit voor me houden en als ik verliefd ben, zien vriendinnen dat ook gelijk aan me!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 15:24
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 10-03-2012 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:45
Verwijderd
Dat hebben ze gelijk door, ook al zou ik het ze niet willen vertellen !
Hee trouwens RoosjeKahlan, kom jij toevallig uit belgië en ben je wel eens op buitenkunst geweest ?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:18
Verwijderd
Ik heb nooit oogjes op jongens en heb ook geen beste vriendinnen, dus nee.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:31
HoneYy
HoneYy is offline
Ik vertel het meestal wel...waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Meestal meteen aan m'n beste vriendin, met anderen heb ik niet zo'n haast. Ik wil ook wel eens even wat voor mezelf houden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 19:46
Kitaantjuh
Avatar van Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ik vertel het wel altijd als ik een jongen gewoon leuk of cute vind
__________________
Tell me lies, tell me sweet little lies ♥
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 22:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-06-2005 @ 18:18 :
Ik heb nooit oogjes op jongens en heb ook geen beste vriendinnen, dus nee.
Zo'n beetje het zelfde
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 01:36
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Jij moet doen wat je wil.

Als ik een meisje leuk vind vertel ik dat echt aan belachelijk veel mensen, waarom zou je er geen gebruik van maken als je zo'n leuk gespreksonderwerp hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vertellen of niet?
paddestoeltje1
12 08-08-2012 19:31
Liefde & Relatie Moet ik haar vertellen hoe hij echt is?
Alistar
12 30-08-2004 14:52
Liefde & Relatie zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal)
endless nightmare
10 02-10-2003 21:02
Liefde & Relatie meiden: eerlijk over aantal vakantielovers?
Kleine Tulp
15 08-08-2003 07:05
Psychologie Steeds ruzie met een vriendin
sweetchrissiej
8 31-05-2003 15:21
Seksualiteit hoe vertel je het?? en meent mijn vriendje het volgens jullie?
framboosje
8 02-08-2002 06:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.