Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik iemand voorbij zie lopen dan ben ik niet gelijk verliefd. Natuurlijk dat ik wel kan denken dat diegene er best goed uitziet, maar om verliefd te worden is er bij mij toch echt wel wat meer nodig zoals een lief innerlijk bijvoorbeeld. ![]() Soms heb ik wel eens dat als ik iemand spreek, bijvoorbeeld in het openbaar vervoer) dat het me wel aardig lijkt om die persoon wat beter te leren kennen, maar dan ben ik dus nog niet verliefd. Vroeger ben ik weleens verliefd geworden op iemand die ik eigenlijk helemaal niet kende, alleen maar vaag van even gedag zeggen of gewoon elke dag zien maar verder geen contact hebben. Dat heb ik nu niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Nee, ik word niet snel verliefd... Ik vind mensen wel snel redelijk leuk, maar dan kijk je vooral naar uiterlijk, hè? Qua innerlijk stel ik denk ik ook nogal veel eisen, daar wordt het niet gemakkelijker op...
|
Ja inderdaad, "vroeger" had ik het ook heel erg, dan was ik gewoon in een oogopslag verliefd, maar dat is wel overgegaan, toen ben ik echt 9 maanden ofzo niet meer verliefd geweest totdat ik mijn huidige vriendje zag, toen gebeurde het again
![]() Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand echt goed kende en dat ik daar dan ineens verliefd op was.
|
![]() |
Nee niet snel echt verliefd, ook eik nooit snel t gevoel van 'goh daar zou ik wel es verliefd op kunnen worden'.
Dus dak da nu wel voel, ook al heb ik m pas een paar keer in de friettent gezien, das toch wel echt n uitzondering, maar wel n hele leuke uitzondering ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Volgens mij kan ik al lange tijd niet níet verliefd meer zijn. Maar het zijn tot nu toe maar een paar personen geweest op wie ik verliefd ben geworden. Met andere woorden: ik word eigenlijk best snel verliefd, maar áls ik verliefd ben, dan hou ik dat gelijk heel wat maandjes vol.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind heel snel meisjes leuk enzo.. ook meisjes die ik helemaal niet ken. als ik eenmaal echt "verliefd*" wordt, dan blijf ik dat ook een hele tijd. zelfs als ik dan "verliefd" word op een ander blijf ik gevoelens houden voor de andere{n}
![]() * als je het zo kunt noemen. ik heb zo afen toe mijn twijfels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het moet voor mij wel een heel speciaal meisje zijn, wil ik verliefd worden. Is me ook nog maar 2 keer gelukt. Met het tweede meisje heb ik nu nog
![]() Overigens heb ik niet maar 2 vriendinnen gehad, voor de bijdehandjes ![]()
|
ik word echt NIET snel verliefd. Vind ik soms wel een beetje saai. Maar ik word gewoon pas verliefd als ik die jongen echt goed leer kennen. Ik heb soms wel zoiets dat ik iemand wel leuk vind, maar dan heb ik niet zoiets van... die is van mij!
![]() ![]() Ik word echt verliefd op het innerlijk van een jongen ![]() ![]() ![]() Ik ben pas 2x echt verliefd geweest... dat duurde de eerste keer dan ook anderhalf jaar... zonder verkering ![]() ![]()
|
drie jaar terug dacht ik altijd dat ik verliefd was (ongeveer drie keer per week op iemand anders........ ja zo ongeveer he, ik overdrijf een beetje, maar iig wel vaak op iemand anders), maar toch werd ik ineens echt verliefd en ben ik nu nog (op dezelfde persoon) en dat heb ik verder nog voor niemand gevoeld.
Dus nee... nu niet meer |
![]() |
|
ik vind wel iemand snel intressant, maar verliefd? ben nog maar 2x in mijn leven ECHT verliefd geweest. Je weet wel, hoofd vol van hem, vlinders in je buik, tegen de muur aan willen rennen als je hem een tijdje niet hebt gezien (ja ik ben gek) Maar dat gebeurt mij niet vaak
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik word niet zo snel 'echt' verliefd. Met 'echt' bedoel ik dat je je een heel raar gevoel in je hoofd krijgt als je de hele tijd aan hem denkt en ook nog een kriebels in je buik krijgt zodra je hem ziet. Dit is bij mij nog maar een keer gebeurd. En het zal zeker niet meer zo gauw gebeuren.
|
![]() |
|
![]() |
Nee, niet echt geloof ik. Ben nog nooit eerder echt helemaal hopeloos verliefd geweest, maar deze keer komt het er toch sterk in de buurt. Op een klasgenoot nog wel. Hij vindt mij ook wel leuk, geloof ik, maar weet volgens mij niet wat hij er mee moet. Zelfde als bij mij
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
heel snel verliefd rubenblom | 11 | 16-05-2010 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd saturday | 41 | 27-11-2006 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang verliefd? Verwijderd | 12 | 23-03-2003 13:26 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?! skatergirl15 | 13 | 20-12-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn 20marianne12 | 11 | 27-11-2002 18:56 |