Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 14:02
Verwijderd
wat vinden jullie daar nou van??
bijvoorbeeld bij zwemmen... zo'n pak over je hele lijf... das toch geen zwemmen??!! zwemmen doe je in een zwembroek....
bij het voetbal willen ze misschien videobeelden invoeren... niet doen!!! moeje elke keer het spel stilleggen om op een tvtje te gaan kijken!!

wat ze wel zouden kunnen doen bij voetbal misschien net zoals bij ijshockey? sirene als ie zit... voor de rest niet zeuren.. gewoon spelen en als een grens ofzo een fout maakt gewoon bakkes houden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 14:10
Boogie
Boogie is offline
Het is alleen zo jammer dat er zo veel fouten worden gemaakt. Dat pleit heel erg voor de invoering van zo'n systeem.

Verder vind ik dat het aantal technische middelen in de sport wel laag moet blijven, anders krijg je een grote ongelijkheid tussen de rijke landen en de arme landen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:13
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
heb er geen problemen mee maar het moet tot oponthoud () leiden

dacht trouwens na het lezen van de topictitel dat het over andere techniek ging
Oud 22-01-2003, 14:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee... Kijk, bijvoorbeeld bij het zwemmen, als zo iemand dat nou fijn vindt zitten en hij denkt dat hij daardoor eerder een wereldrecord kan zwemmen, laat hem dan lekker dat pak aan doen!
Bij het voetballen enzo is het ook wel zo eerlijk, nu krijgt een scheidsrechter superveel commentaar bij een foute beslissing, dat zal met die videobeelden niet zo snel meer voorkomen (ok, het is dan wel weer niet de bedoeling dat iedere minuut het spel hiervoor stilgelegd wordt, maar dat lijkt me logisch).
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:41
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef:
Bij het voetballen enzo is het ook wel zo eerlijk, nu krijgt een scheidsrechter superveel commentaar bij een foute beslissing, dat zal met die videobeelden niet zo snel meer voorkomen (ok, het is dan wel weer niet de bedoeling dat iedere minuut het spel hiervoor stilgelegd wordt, maar dat lijkt me logisch).
maar zelfs met videobeelden hou je een discussie, omdat iedereen dingen anders ziet, zoals bijvoorbeeld totti die tegen zuid-korea rood kreeg wegens een vermeende schwalbe. ik vind het een schwalbe, maar een ander vind weer van niet, dus discussie blijft er toch.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:57
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Ik dacht inderdaad ook dat het om andere techniek in de sport ging zoals bij zwemmen de manier waarop je zwemt of bij tennissen de manier waarop je tennist etc.

Maar ja als ik dit zo lees moeten ze het inderdaad voor iedereen gelijk maken maar niveau verschil houd je toch.
Dus met die pakken of niet bij zwemmen Van den Hoogenband of Thorpe winnen toch meestal van de andere.

En bij voetballen TV beelden invoeren dat is er toch al??? daar is die blankenstein toch verantwoordelijk voor.
Oud 23-01-2003, 12:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik snap heel je probleem niet. Ze zullen toch altijd gaan voor betere prestaties en daar horen die dingen nou eenmaal bij.
Reageren

Regels voor berichten