Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Uhmmm raarste was mijn "iceparty" outfit. Hadden een feest bij kroeg waar ik werk en daar was dresscode wit en was alles helemaal in ijstijl aangekleed daar met heel veel blacklightlampen overal opgehangen.
Had toen een witte broek aan met strak wit shirt erop. Op mijn rug had ik engelen vleugels van echte veren en dons,verder witte partylenzen in en spierwit haar...Was erg cool feest. Ander feest had ik samen met broer en een vriend van hem een hawai outfit gemaakt voor het springbreak studentenfeest. Van kokosnoten hadden we met een beetje hulp van mijn moeder en wit textielelastiek hele cool bikinis gemaakt, en bij een andere rare winkel (phoenix) hadden we rieten rokjes weten te scoren alleen een korte broek aan onder de rieten rokjes kokosnoten bikinis aangetrokken en gaan.... Was ook extreem cool.... op deze pagina staan misschien nog foto's (hebben deze act namelijk ook in de kroeg waar ik werk opgevoerd...) www.eetcafedezevendehemel.nl kijk dan even bij foto's en dan caribean night. Ik ben daar de linxe en die met die gewone bikini is mijn broer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
een zesentwintig maten te groot voetbal t-shirt haha, dat zag echt niet uit.
Oh een herinnering: ik had dat shirt gekocht (ja ik heb het mezelf aangedaan) in Sicilië, van die club eh AS Roma ofzoiets. Iig van Batistuta. Op de terugweg hadden we een tussenstop ergens in Italië en toen had mijn vriendin d'r fototoestel laten liggen in het vliegtuig *zucht*..... dus wij hadden een half uur om het te zoeken want ons andere vliegtuig ging alweer bijna maar niemand hielp ons en ze zaten ons alleen maar voor de gek te houden met onze t-shirts. Hadden we eindelijk dat fototoestel gevonden moesten we eerst een of andere stijdkreet van dat stomme voetbaleftal maken en dat volkslied meezingen en allemaal die onzin voordat we het terug kregen.... Echt leuk als je op dat moment in een ander vliegtuig moet zitten *grrom* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() oh ja,de verkleedpartijtjes. Op school moesten we een keer als groene rups verkleed zijn,dus ik had een groen kleedje aan met een groot,breed,glanzend lint om mijn middel en een bleekgroene trui eronder ![]() ook eens als een kip verkleed geweest,er moest wc papier in mijn broer en dat wou ik niet,maar goed. Als micky mouse of zo,had een grote hoed van goofy op mijn hoofd en was raar gesminkt ![]() ![]() ne keer als zwarte piet,als 1 van de drie koningen(comploot met zelf gemaakte doek op mijn hoofd vastgehouden door een rekker) O ja,op een punk feestje ![]() ![]() ![]() Als zwerver ben ik ook eens verkleed geweest ![]() en als hippie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |