Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 10:51
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Wat is het vreemdste (trui, broek, haar, make up enz...) wat je ooit hebt aangehad?

bij mij: (als verliezer van weddenschap)

in mn blonde haar bruine stukken laten zetten en toen met enorm veel gel opgezet
heel zwaar opgemaakt
kort, megastrak topje
doorschijnende broek

was voor stapfest
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 10:55
shanli
shanli is offline
echt vreemde dingen doe ik niet aan,dus eh,niets denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:56
Pharmacon
Pharmacon is offline
een drakenpak voor een kinderfeestje...want ik kan zo goed brullen volgens het overbuurjongetje
Oud 26-12-2002, 11:01
Verwijderd
Euh...clownspak + schmink bij de speeltuin waar ik destijds werkte...ff denken of ik daar nog raardere dingen aangehad heb...heksenkleding + make up...en...euh...vast nog wel iets vaags ofzo, maar dat weet ik niet meer. Ow, ik weet nog iets: 'voetbalfan': oranje kleding (incl. sokken en schoenen ), een voetbalveld op m'n smoel en zo'n oranje Heineken ding op m'n kop. En zwarte pieten kleding + zwart gezicht/rode lippen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:14
Verwijderd
Zo'n string met zo'n olifantenslurje.

I shit you not.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:24
Faery
Faery is offline
Een poezenpak.

(Dwarfie ook, uiteraard )
Oud 26-12-2002, 11:50
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef:

I shit you not.
whehhehehe
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 12:42
Blubje
Blubje is offline
pff heel veel dingen, weet zo niet allemaal, mja dat krijg je dus als je scoutingleidster bent, dan heb je wel eens zomerkampen met thema's waarbij dan ook spelfiguren zitten en tja dan ben je vaak de pineut, mja vind ik niet erg hoor het enige vervelende is dat je vaak door het dorp of de stad moet lopen in die kleren zo ben ik een keer holbewoner geweest, draak, tovenaar, heks, popster, poes, chinees en nog veeeeel meer.
Oud 26-12-2002, 12:49
Verwijderd
uhm een playboy konijntjes pak inclusief staartje!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 12:56
Aéquitas
Aéquitas is offline
Uhmmm raarste was mijn "iceparty" outfit. Hadden een feest bij kroeg waar ik werk en daar was dresscode wit en was alles helemaal in ijstijl aangekleed daar met heel veel blacklightlampen overal opgehangen.

Had toen een witte broek aan met strak wit shirt erop. Op mijn rug had ik engelen vleugels van echte veren en dons,verder witte partylenzen in en spierwit haar...Was erg cool feest.

Ander feest had ik samen met broer en een vriend van hem een hawai outfit gemaakt voor het springbreak studentenfeest.
Van kokosnoten hadden we met een beetje hulp van mijn moeder en wit textielelastiek hele cool bikinis gemaakt, en bij een andere rare winkel (phoenix) hadden we rieten rokjes weten te scoren alleen een korte broek aan onder de rieten rokjes kokosnoten bikinis aangetrokken en gaan.... Was ook extreem cool.... op deze pagina staan misschien nog foto's (hebben deze act namelijk ook in de kroeg waar ik werk opgevoerd...) www.eetcafedezevendehemel.nl kijk dan even bij foto's en dan caribean night. Ik ben daar de linxe en die met die gewone bikini is mijn broer ... Heb ook nog foto's van studentenfeest maar heb geen webspace waar ik ze kwijt kan
Oud 26-12-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Aéquitas schreef:
Uhmmm raarste was mijn "iceparty" outfit. Hadden een feest bij kroeg waar ik werk en daar was dresscode wit en was alles helemaal in ijstijl aangekleed daar met heel veel blacklightlampen overal opgehangen.

Had toen een witte broek aan met strak wit shirt erop. Op mijn rug had ik engelen vleugels van echte veren en dons,verder witte partylenzen in en spierwit haar...Was erg cool feest.

Ander feest had ik samen met broer en een vriend van hem een hawai outfit gemaakt voor het springbreak studentenfeest.
Van kokosnoten hadden we met een beetje hulp van mijn moeder en wit textielelastiek hele cool bikinis gemaakt, en bij een andere rare winkel (phoenix) hadden we rieten rokjes weten te scoren alleen een korte broek aan onder de rieten rokjes kokosnoten bikinis aangetrokken en gaan.... Was ook extreem cool.... op deze pagina staan misschien nog foto's (hebben deze act namelijk ook in de kroeg waar ik werk opgevoerd...) www.eetcafedezevendehemel.nl kijk dan even bij foto's en dan caribean night. Ik ben daar de linxe en die met die gewone bikini is mijn broer ... Heb ook nog foto's van studentenfeest maar heb geen webspace waar ik ze kwijt kan
sexy!!!! haha ik heb mijn beste vriend wel eens zo ver gekregen dat ie in een bikini naar het strand ging! lachen man!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 13:24
Qamra
Qamra is offline
Euhm.. Een té groot oranje t-shirt, zwarte hotpants, oranje sokken en zwarte plateauschoenen (ik als oranje-fan )

En verder heb ik eens al me slobkousen aangedaan (dat is 7 paar).. Was voor een feestje
Oud 26-12-2002, 13:27
SugarBox
SugarBox is offline
Roze lange rok
Roze shirt
Haar opgestoken en roze gespoten
(Ik moest dus een suikerspin voorstellen)

Was voor de carnaval ofzo, aantal jaar geleden.. Had er wel vet een prijs mee gewonnen (3e )

Ow, en van die baby-blauwe plateau-zool-schoenen waar op stond "spice girls" van die officiele merchandise.. jezus, wat was dat fout
Oud 26-12-2002, 14:15
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Zo'n 20 jaar terug vond ik het echt vreemd toen ik opeens een handdoek over me heen kreeg. Sindsdien is het alleen maar erger geworden.
Oud 26-12-2002, 15:44
ESCO
ESCO is offline
op Mystryland 1 jaar geleden t shirt met aan de mouwen een soort van nep bont roze en groen en op het shirt een soort van bliksemstraal roze en groen.
Oud 26-12-2002, 16:15
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm dan spant carnaval wel de kroon....

een blauw spagheti jurkje, blonde pruik en mijn kisten eronder hehe
Oud 26-12-2002, 16:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
SugarBox schreef:

Ow, en van die baby-blauwe plateau-zool-schoenen waar op stond "spice girls" van die officiele merchandise.. jezus, wat was dat fout
oh ja haha! die heb ik ook nog gehad! daar liepen toen echt veeel meisjes mee
Oud 26-12-2002, 16:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
een latex catsuit
een zeemeerminnenpak
een cleopatra-kostuum
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:49
attrib
attrib is offline
een strak truitje.. en cavello gabbah-jabbah broek!
Oud 26-12-2002, 17:24
Verwijderd
een roodkapje outfit...met carnaval..

toen was ik nog wel klein hoor
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:34
Druppel
Druppel is offline
een zesentwintig maten te groot voetbal t-shirt haha, dat zag echt niet uit.
Oh een herinnering: ik had dat shirt gekocht (ja ik heb het mezelf aangedaan) in Sicilië, van die club eh AS Roma ofzoiets. Iig van Batistuta. Op de terugweg hadden we een tussenstop ergens in Italië en toen had mijn vriendin d'r fototoestel laten liggen in het vliegtuig *zucht*..... dus wij hadden een half uur om het te zoeken want ons andere vliegtuig ging alweer bijna maar niemand hielp ons en ze zaten ons alleen maar voor de gek te houden met onze t-shirts. Hadden we eindelijk dat fototoestel gevonden moesten we eerst een of andere stijdkreet van dat stomme voetbaleftal maken en dat volkslied meezingen en allemaal die onzin voordat we het terug kregen....
Echt leuk als je op dat moment in een ander vliegtuig moet zitten *grrom* trauma.....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:55
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Voor toneel hele rare dingen: soepjurk met kaplaarzen eronder (bruine wallen met oogschaduw gemaakt en mn haar heel lelijk getoupeerd), of juist hele hoerige kleding. Ik moest ook een keer zwerver spelen, heel fijn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:32
shanli
shanli is offline
Citaat:
eXo schreef:

I shit you not.
ik ken wel iemand die dat aan heeft gehad
oh ja,de verkleedpartijtjes.
Op school moesten we een keer als groene rups verkleed zijn,dus ik had een groen kleedje aan met een groot,breed,glanzend lint om mijn middel en een bleekgroene trui eronder
ook eens als een kip verkleed geweest,er moest wc papier in mijn broer en dat wou ik niet,maar goed.
Als micky mouse of zo,had een grote hoed van goofy op mijn hoofd en was raar gesminkt
ne keer als zwarte piet,als 1 van de drie koningen(comploot met zelf gemaakte doek op mijn hoofd vastgehouden door een rekker)
O ja,op een punk feestje ,een broek met scheuren en gaten,een netpantys en een een gescheurde t-shirt
Als zwerver ben ik ook eens verkleed geweest
en als hippie
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 19:29
Jones
zwarte pieten pak .. en volledig geschminkt..reactie van kinderen is helemaal geweldig!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 20:32
3rd Rock
3rd Rock is offline
string van mijn ex, mara dat heeft niemand, behalve zij, gezien!
Oud 26-12-2002, 20:39
Roxy
Roxy is offline
uh paarse middeleeuwse jurk met heel strak bovenlijfje met laag uitgeneden vierkanten hals en een hele wijde rok volgens mij met hoepel... en khad er ook een bijpassende hoed bij ofzow... voor de laatste lesdag bij ons op school...
Oud 26-12-2002, 20:40
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
3rd Rock schreef:
string van mijn ex, mara dat heeft niemand, behalve zij, gezien!
n ak'er
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:32
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
ik ken wel iemand die dat aan heeft gehad
Ja ik ook, mezelf

Naja, gewoon over m'n broek hoor.. was een cadeautje van m'n vriendin
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 15:38
razkal
razkal is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)

Voor toneel hele rare dingen: soepjurk met kaplaarzen eronder (bruine wallen met oogschaduw gemaakt en mn haar heel lelijk getoupeerd
Ma Flodder stijl .
Oud 27-12-2002, 16:28
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
razkal schreef:
Ma Flodder stijl .
Nog erger. maar je komt in de buurt ja
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:40
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ninh:

Een slipje op m'n hoofd, ja, ninh was heel erg van de kaart...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:44
Verwijderd
met carnaval heb ik van alles aangehad. maar het ergste wat ik ooit aangehad ehb zonder feest ofzo was toch wel fijn fel blauw-groen truitje, veel te kort en van dat nep fluweel. getverdegetver, ik snap niet dat ik dat ooit mooi vond haha.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 21:25
razkal
razkal is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Nog erger. maar je komt in de buurt ja
Damn, nog erger . Kan dat wel?
Oud 27-12-2002, 22:03
Pla
Pla is offline
Voor wat ik me kan herrineren, een soort tirol rokje, oranje met bloementjes, en soort van bretels die aan het rokje vastzaten, zelfde stof..

Was met een schoolfeest, thema apres ski.. Waar je dus nix mee kunt..
Oud 28-12-2002, 13:51
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
IEYOr schreef:
n ak'er

sst!
Oud 28-12-2002, 18:22
Verwijderd
ikke in een tussenuur naar de stad gegaan en voor weddenschap een beha aan getrokken. da was wel lache
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 22:45
battlestar
battlestar is offline
een berenpak met carnaval (ik was 3 ofzo)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 09:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ow, haha, ik heb ooit sister act geplaybackd in van die nonnenpakken! Dat was wel voor lul, en ik heb ook ooit die vogel zazu van the lion king gedaan (dat was wel het meest genant, met zo'n pino-pruik!) en un hippie!
Oud 29-12-2002, 12:38
Günther
Günther is offline
een teletubie pak *heeft die dag veel geld verduient en veel heliumbalonnen van kindjes naar binnengwerkt*
Oud 29-12-2002, 13:30
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
een stoffen trainingsbroek en een turqouise vest, werd er zooo dik in, en heb het in de brugklas nog echt gedragen ook
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 15:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
een knalrose konijnenpak, vorig jaar nog

(en nee, hier wil ik NIET over praten!)
Oud 31-12-2002, 16:45
Verwijderd
denk toch wel het bikini topje van mn vriendin naar school......

een weddenschap idd
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 17:13
*is gek*
*is gek* is offline
Citaat:
DOGGONE schreef:
uhm een playboy konijntjes pak inclusief staartje!!!!
ikke ook!!!! om op te treden op ons groepfeest van de vksj... me van die panty's aan... was wel leuk!!!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:59
-niels-
-niels- is offline
Een oud-hollands garnalen vis pak in een of ander museum...
Oud 09-01-2003, 11:00
Ibanez320fa
Ibanez320fa is offline
een extreem kort broekje. Met een girly sport top. Roze haar en een onderbroek op m'n hoofd.
Oud 09-01-2003, 11:04
substantial
substantial is offline
een sexy jurkje

hij was alleen niet meer zo sexy toen ik em aanhad
raar he?
Oud 09-01-2003, 11:27
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Een Cavello-trainingspak met Aussi's eronder. , je probeert wel eens iets uit in je leven hè...
Oud 09-01-2003, 12:07
Forumtalker
Forumtalker is offline
een jurk

voor een toneel stuk dan he
Oud 09-01-2003, 13:30
mickael
mickael is offline
Een zeesterpak uit de film 'blub ik ben een vis' voor de bioscoop waar ik werkte..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 14:38
Gwen.
Gwen. is offline
Een hele strakke leren broek met een knalgroen fluwelen colbert en zo'n adamsappel opgepropt dasje. theater
Reageren

Regels voor berichten