Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2003, 19:43
Croeloes
Croeloes is offline
Zijn jullie altijd op dezelfde dag ongesteld?
en heeft dat te maken met pil-gebruik of zijn jullie het gewoon heel regelmatig?
want ik was namelijk niet zo heel regelmatig ongesteld, was een keertje 7 weken achter elkaar ongesteld maar ik weet niet of je precies op dezelfde dag ongesteld ben als je de pil gebruikt. iemand ervaring?
Oud 06-01-2003, 20:14
Ieke
Ieke is offline
Ik begin altijd op dezelfde dag. Ik ben aan de pil en kan zeggen dat als ik op een bepaalde dag stop wordt ik precies zoveel dagen daarna ongestelt. Als je erg onregelmatig ongestelt wordt is het zeker aan te raden om aan de pil te gaan. Ga gewoon naar je huisarts en je krijgt een recept.
Oud 06-01-2003, 20:43
PV
PV is offline
Mwa bij mij verschilt het soms een dag, omdat ik de pil niet zo heel erg regelmatig slik (dan eens 10 uur later, dan een uur eerder, etc..) maar als je m stipt elke dag optzelfde tijdstip slikt kan je t heel regelmatig krijgen ja
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 21:46
Qimm
Qimm is offline
hh was het maar waar! Er zit meestal wel een paar dagen verschil in, soms wel een week. Wor je niet goed van.
Oud 07-01-2003, 09:45
Verwijderd
Bij mij zitten er altijd precies twee dagen tussen de laatste pil en menstruatie... Ik slik dus de pil
Daarvoor was het altijd maar raden wanneer ik het zou worden, ik was echt best onregelmatig..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 09:50
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Ik stop met mijn laatste pil op maandag en ben ongesteld op vrijdag, dit is altijd zo, wel gemakkelijk...
Oud 07-01-2003, 19:13
Snufje
Snufje is offline
Ik word ook altijd op dezelfde dag en ook +/- zelfde tijd ongesteld (ook door de pil )
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:55
Jesselyn
Jesselyn is offline
Bij mij is het heel erg onregelmatig, de ene keer is het om de twee weken, nu is de laatste keer al weer zo'n 2 maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 08:42
Verwijderd
Ik ben aan de pil en meestal op dezelfde dag ongesteld. Het kan een dagje schelen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 09:18
Verwijderd
Ik was voordat ik met de pil begon heel regelmatig ongesteld, precies om de 28 dagen begon het weer.
Nu met de pil is het ook heel regelmatig (begin altijd op zondag)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:02
ekki
ekki is offline
ik was behoorlijk regelmatig ongesteld, altijd 28-30 dagen ofzo. maar dat was wel irritant als ik het hiermee vergelijk: nou ik de pil slik ben ik altijd op precies dezelfde dag (sterker nog: ongeveer precies dezelfde tijd) ongesteld. ik weet dus precies wanneer enzo. dat is echt zo ontzettend handig!

maar hiervoor wist ik het ook wel ongeveer, als ik keek naar de soort en hoeveelheid 'vies spul' in m'n onderbroek (klinkt lekker ). maar natuurlijk nooit precies, al moet ik zeggen dat ik niet ontevreden was.
Oud 08-01-2003, 12:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik slik de pil en als ik hem geen een keer te laat heb ingenomen ben ik gewoon regelmatig ongesteld het kan soms wel een dagje schelen maar das nie zo erg...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 13:34
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik ben niet aan de pil en meestal verschilt het ongeveer 1 ŕ 2 dagen!
geen ramp dus, en gewoon regelmatig ongesteld.
Oud 08-01-2003, 15:18
stout!
stout! is offline
Ik ben heel onregelmatig ongesteld, maar er zit altijd langer dan een maand tussen. Soms denk ik dat ik het word en dan sla ik m toch over, heel vaag. Maar als ik het word, voel ik het meestal wel redelijk aankomen omdat ik me dan de dagen ervoor een beetje verdrietig voel. Het is iig nooit een grote schok maar ik zou het wel fijn vinden om er wat meer op te kunnen rekenen.
Oud 08-01-2003, 15:53
Breg
Breg is offline
nee. gebruik de pil ook niet. Ik ben nu al 4 jaar ongesteld, maar nog steeds er regelmatig (ben het nu al ruim 2 maanden niet meer geweest). Ga binnenkort denk ik de pil halen omdat ik het erg irritant vind.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 19:44
laula
laula is offline
Ben aan de pil, neem de laatste altijd op zaterdag en word altijd op dinsdag ongesteld. Bijna altijd ergens aan het begin van de avond (+/- tussen 18.00 en 21.00) maar dat verschilt nog wel ns.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 22:01
Verwijderd
laatste pil zaterdagavond, ongesteld vanaf woensdagmorgen ongeveer een uur of vier.

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 10:58
kastdeur
kastdeur is offline

jup, zelfs om zelfde tijd

en heeft dat te maken met pil-gebruik of zijn jullie het gewoon heel regelmatig?

pil

want ik was namelijk niet zo heel regelmatig ongesteld, was een keertje 7 weken achter elkaar ongesteld maar ik weet niet of je precies op dezelfde dag ongesteld ben als je de pil gebruikt.

ik dus wel dinsdag rond 13 uur
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:01
Mariebel
Mariebel is offline
Op dezelfde dag en ongeveer op dezelfde tijd, dinsdagochtend om een uur of 10/11. En ja, dat komt door de pil, voordat ik die slikte scheelde het zo 4/5 dagen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:04
DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
ik stop altijd op maandag met de pil..en dan ben ik het meestal vrijdag of zaterdag (is dat normaal dat het zo lang duurt) pas ongesteld....dinsdag neem ik de pil weer...en dan gaat dat nog tot donderdag door (is dat ook normaal? )
Oud 09-01-2003, 18:17
Quiana
Quiana is offline
Valt.wel.mee,iig.wel.telkens.om.de.3.weken.
Oud 11-01-2003, 12:52
Verwijderd
voordat ik de pil gebruikte was t soms zo dat er zes weken tussen zat of maar twee, en dan kon het ongesteld zijn zelf ook heel kort duren of heel erg lang... erg vervelend, je weet nooit wanneer het komt enzo maar met pil ben je inderdaad precies elke 28 dagen ongesteld, dus je begint er steeds op dezelfde dag van de week mee, en welke dag dat is dat kun je wel een beetje plannen (ik ben nu ongesteld van maandagochtend tot vrijdagmiddag, heerlijk, nooit in het weekend )
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:08
Elisaaa
Elisaaa is offline
Citaat:
ik stop altijd op maandag met de pil..en dan ben ik het meestal vrijdag of zaterdag (is dat normaal dat het zo lang duurt) pas ongesteld....dinsdag neem ik de pil weer...en dan gaat dat nog tot donderdag door (is dat ook normaal? )
ongeloofelijk... ik heb echt bijna hetzelfde... dus ik denk dat het wel normaal is dan....
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Elisaaa schreef:
ongeloofelijk... ik heb echt bijna hetzelfde... dus ik denk dat het wel normaal is dan....
Vreemd... ik slik op dinsdag de laatste pil en word dan vrijdag of zaterdag ongesteld... dus woensdag slik ik de pil weer, maar meestal verlies ik op dinsdag nog maar een paar druppeltjes...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:28
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
Citaat:
Elisaaa schreef:
Bij mij is het echt precies hetzelfde, dus het zal wel normaal zijn
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 09:32
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Qimm schreef:
hh was het maar waar! Er zit meestal wel een paar dagen verschil in, soms wel een week. Wor je niet goed van.

zoiets bij mij ook jah
Oud 12-01-2003, 12:28
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Croeloes schreef:
want ik was namelijk niet zo heel regelmatig ongesteld, was een keertje 7 weken achter elkaar ongesteld maar ik weet niet of je precies op dezelfde dag ongesteld ben als je de pil gebruikt. iemand ervaring?
Ben na 7 jaar eindelijk regelmatig terwijl ik ook al 5 jaar pil slik... Wordt het nu als ik op dinsdag laatste pil neem de zondag erop. En ikke ben keertje 3 maanden achter mekaar ongesteld geweest en vraag me nie hoe dat kwam, dokter wist t zelfs nie...
Dus ookal slik je de pil er is geen garantie op regelmatig ongesteld zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:52
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ik ben aan de pil...
bigin vrijdag, eindig dus zaterdag...
de dinsdag die daarna komt wordt ik ongesteld...

Regels voor berichten