Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet iets om je voor te schamen lijkt mij. Aanvulling: Geef elkaar de ruimte voor een eigen leven. Veelal kan de ander je als 'verstikkend' ervaren als je alleen maar met elkaar bezig bent. Gun elkaar voldoende lucht voor het eigen sociale leven, hobby's en belangrijk: soms wat tijd alleen.
||
Citaat:
Ik zou m'n energie in andere dingen steken..zoals leuke mensen
|
Verwijderd
|
Ik begrijp zo slecht waarom ik 3 maanden tegen je moet zeiken voordat ik te horen krijg dat je helemaal niet verliefd bent.
Ik heb zo'n schijthekel aan leugens. ![]() Maargoed, ik ben het met je lijstje eens. Het enige wat ik er zo jammer aan vind, is dat ik je zo'n soort lijstje al een HALF JAAR GELEDEN heb gegeven. Ik bedoel, omfg, is naar mij luisteren nou echt zo moeilijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als ik 'helemaal niet' verliefd zou zijn, was het echt anders gelopen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zei het al duizend keer, en ik zeg het nog eens: na onze derde ontmoeting was ik helemaal buiten zinnen. Toen hadden we al besloten gewoon als vrienden verder te gaan, maar had het gevoel me helemaal te pakken. Ik was er echt niet meer over begonnen als ik niet meer voor je zou voelen.. dan waren we gewoon vrienden.
Dat is het hele verwarrende bij dit debacle. Soms dacht ik het absoluut zeker te weten, soms ebte het weer weg. Waarschijnlijk ook omdat we elkaar veel te weinig zagen.. 8 keer in een half jaar ofzo ![]() Argh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verdwijn wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou beledig je mij ![]() Het halve forum wil toch al precies weten wat er aan de hand is, dus kunnen we het beter centraal houden toch? ![]() Nah sorry, ben een beetje melig. ![]() En volgens mij hebben we ook niet echt ruzie ofzo (toch?), van mijn kant iig niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk is het wel liev van m maar ik vind t een vervelende optie liever ruzie!:$ (=lekker duidelijk) knuffels....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het echt puntje bij paaltje komt, overheerst mijn verstand meestal mijn gevoel(ens) .. met soms desastreuze gevolgen ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
't enige puntje hier is, pijn is soms tweezijdig, als iemand iets mooier verteld kan dat ook beter zijn voor zichzelf... :/ Citaat:
Citaat:
aanvulling: Praten, tuurlijk je praat, over alles, maar laat op z'n tijd gevoelens praten, hoe moeilijk het vaak ook is... als je dit doet, zal iemand altijd weten hoe het staat, want het is nou eenmaal niet zo dat je het aanvoelt... en het neemt eventuele spijt en twijfel achteraf weg... Variatie, doe niet alleen wat zij graag doet, of wat jij graag doet, of wat jullie allebei graag doe, doe ook andere dingen, nieuwe dingen... Dit geeft zoveel meerwaarde aan een relatie... Geniet, geniet van de tijd die je hebt, er zijn altijd momenten om te koesteren... en zorg dat je die ook onthoud, want ook al verdwijnt de liefde met ruzie, er was liefde... Toekomst... ik zou hier graag een regel over willen zetten... maar ik weet het zelf ook niet... je kan genieten van de dag, van de week, van de maand, maar er zijn andere die altijd verder kijken, naar later... zelfs mensen die spelen met gedachtes als 'volgend jaar' 'samenwonen' 'de ware'.... misschien moet je dit bespreken als de relatie serieuser is... maar dat is absurd... want je gevoelens blijven niet constant... je kan de ene maand meer houden van... dan de andere... de ene dag 't even niet meer zien en de andere alles zien... en misschien is dit ook wel 1 van de moeilijkste punten... om te bespreken of om te verwerken... Mja allemaal wel bij een gevorderde relatie... er zijn geen regels voor prille liefde, die is te grillig... de enige is eerlijkheid... ach... wat weet ik er eigenlijk van... *zucht*
|
![]() |
|
|