Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() er zitten zelfs gaten in de zool.. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ow...da was een geurvreter? kvond het al een wazig dinkse ![]() naja, me gympen doen het nog goed... en me kisten zijn aardig vaal na 3 maanden lowlandsmodder erop laten zitten.. ![]()
|
mijn skateschoentjes zijn nog wel goed, maar er hangen wel draadjes los en ze zijn niet echt mooi meer maarwel heel erg fijn
mijn oude allstars zijn echt afgeragd, er zit een gat aan de zijkant en ik heb er blokjes op getekend. mijn nieuwe allstars zijn nog mooi. en mijn zwarte docs zijn ook nog wel goed maar die draag ik niet echt vaak meer.
|
mn gewone schoentjes zijn nog wel in goede staat, ze zijn alleen wel wat valer dan toen ze nieuw waren maar daar kan je niet echt veel aan doen.. mn neposirisjes die ik in tjechie had gekocht doen het wat minder goed, onderkant ligt er bijna helemaal af maar jah ze waren nep en zeer goedkoop dus.. en kheb nog een stel dr martens dingen die een beetje scheurtjes en krasjes hebben en op kleine plekjes de kleur eraf, maar het zijn geweldige festivalschoenen...
|
nou ik heb 3 paar schoenen (die ik draag) en allemaal zijn ze kapot aan de binnenkant aan de achterkant (een hak heet zoiets geloofik) de hele voering komt eruit zetten...heel fijn...ook erg goed voor je sokken op een gegeven moment
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En m'n nieuwe broques verkeren in nieuwstaat, maar dat komt omdat ze pas een paar uurtjes oud zijn ![]()
|
M'n blauwe vans heb ik al 5 jaar en die beginnen het echt te begeven. De zool laat los, er vallen bijna gaten in en de binnenkant(bij de hiel) is weggesleten, maar ze lopen zo lekker. Gelukkig heb ik nog 9 paar andere schoenen voor als ze het echt nie meer doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |