Advertentie | |
|
![]() |
|
Ninh:
- Zwarte wollen Boss turtleneck - Zwarte EA underwear t-shirt eronder - Zwarte EA boxers - Zwarte Armani Jeans pantalon met ijzeren adelaar op de zitvlak - Zwarte wollen EA sokken - Bruine wollen D&G shawl, die ondertussen groen begint te worden door alle snot die uit m'n neus loopt ![]() - Geurtje: Armani Mania - Kapsel: Scheiding, gelloos dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Slippers gallaz, grijs met geel..
Donkerblauwe broek van ? Donkergroen shirtje van protest grijs vest van de h&m.. maar die ga ik zometeen ff verwisselen voor een zwarte capuchontrui met zo een buidelzak ( zo een trui heeft een naam of neit?) maar okeej.. Dat was het ![]() Verder ook nog geen makeip of sieraden of iets..
|
Oh ben echt heel relaxed gekleed vandaag
Haar compleet door de war as usual Vrij wijde lange spijkerbroek Strak T-shirt van Clubcharts Witte longsleeve van Quicksilver eroverheen Oh en verder zwarte sokken, aftershave van Nivea (sensitive) en eau de toilette van Jean Paul Gaultier
|
![]() |
-kuitlange zwarte velours jurk met kant aan de onderkant en bij de hals borduursel-iets
-daaronder een lange zwarte velours rok eveneens met kant aan de onderkant -zwarte bh+roodbruine bh (ja twee bh's ik heb het koud ![]() -enórme zwarte oma onderbroek (ongesteld ![]() -zwarte kabeltrui, wat meer gat dan trui is, maargoed ik hoef nergens heen dus...who cares ![]() -haar in knot -geen make-up -geen sieraden heerlijk..zo'n duf dagje, zeker na zo'n proefwerkweek ![]()
|
wit longsleeve shirtje Benetton
zwarte strakke coltrui Diesel lime-groene vrij brede riem vrij laaghangende wijd uitlopende vale spijkerbroek Hilfiger zwarte soort gympen met witte strepen op zijkant Sacha haar in hoog staartje horloge Guess? - groene hangdiamantjes - slavenarmband - zo'n 'diamantjes'armband met allemaal bloemetjes, rood/roze
|
![]() |
Ik heb aan:
-lila lingeriesetje -bruin simpel hennes shirtje met v-hals -grijs/blauwe 'spijker'broek van Indian Rose -bruine trui van Indian Rose -bruine laarsjes -bruine sokken Haar in staartje, horloge met lichtblauw wijzerplaatje en zilveren arband. Mascara en labello.
|
![]() |
- lichtblauwe spijkerbroek Diesel
- wit shirtje Sutherland - donkerblauwe polo 3/4 mouw Hilfiger - lichtblauw/witte Burlingtons - witte clipriem - donkerbruine shawl - bruine suede laarsjes Hilfiger Bril op, hoornen montuur van Emporio Armani, beetje mascara, beetje lipgloss en glitters in mijn haar ![]() ![]()
|
(Li)
Blauwe lage spijkerbroek Levi's Blauw/wit gestreept polootje Pringle Rood vestje Replay Blauw/lichtblauwe/roze Burlingtons Roze doorzichtig ondergoed Lovable Zwarte puntlaarsjes met stilletohakken Dr. Adams Accesoires: Rood riempje Gucci Horloge DKNY Witte parelknopjes Gouden kettinkje Geurtje: Armani-White Make up: Foundation (weet de naam neit maar die nieuwe van maybeline) Lichtbruine oogschaduw Bourjois Zwarte mascare Lancôme- Flextencils Blistex Wat een volledigheid weer ![]() |
![]() |
|
-blauwe met goude glitterdingetjes ofzo wijduitlopende broek (van Gang geloof ik)
-zwart hempje -rode longsleeve -donkerblauw t-shirtje met 'n alien dr op -vestje met allemaal gekleurde strepen -zwart ondergoed -blauwe sokken tot mn knieen (nog) geen sieraden
|
*turquoise (ofzo) trui, met armwarmers er-aan-vast
*knalgele ribbroek *wit/blauw gestreepte sokken *hondenpantoffels *ondergoed en blauwe make-up enzo Ik vloek! Maar het is niet erg want niemand ziet mij en ik vind het leuk om te vloeken (Ja!? Ja.)
|
(roos)
Errrrrrrrrrr is er 1 jarig, hoera, hoera! ![]() Ik heb aan: donkerblauwe iets strakkere broek Dockers zwart (niet zichtbaar) hemdje H&M rood coltruitje met korte mouwen Proloog warme rode sokken bruine riem (en als ik naar buiten ga bruine leren puntlaarsjes) Luchtje: Ralph Accesoires: zilveren armband met grove schakels glad horloge DKNY gediamanteerde zilveren oorbellen Haar: beetje naar buiten gefohnd, veel volume. |
![]() |
|
![]() |
- Zwart ondergoed
- Zwart truitje met spaghettiebandjes - Lichtblauwe JYNX - Zwart truitje met lange mouwen van Pucca - Blauw vest met witte opdruksels op de mouwen - Zwarte Globes - Sieraden - Eyeliner, mascara, oogschaduw, oogpodlood, glitters Haar nat & in vage knot ofzo gepropt
|
![]() |
-lange zwarte velours rok, met voorbindtouwtjes ofzo
![]() -zwart velours truitje met een bordeauxrood middenstuk en aanrijgtouwtjes en hele wijde mouwen -soort van netpanty -zwarte onderbroek en wederom twee bh's -zwart fluwelen bandje om de nek+zwarte oorbellen -haar los -zwarte oog make-up
||
![]() |
Citaat:
2 bhs ?? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |