Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan begrijpen dat je niet wil stoppen al is het wel het beste....
Optie 3 lijkt me heel gevaarlijk. Vooral in zaalsporten vangen je enkels en je knieen de klappen op. Als je de andere spieren optraint compenseren ze veel maar lang niet alles. Een verkeerde beweging dan ben je goed de lul. Dan zou ik gaan voor optie 2. Het is slechts voor een paar maanden, je bent nog jong dus je hebt nog veel tijd om door te breken met je sport als je echt zo goed bent. |
![]() |
|
optie 1 zou het beste zijn, maar ja als je dat echt nie wil.
een vriendin die had ook een blessure aan d'r knie heeft toen een operatie gahad, maar die heeft er nu nog steeds last van dus dat is ook niet altijd zeker dat het helpt. optie 3 heeft bij mij wel geholpen, ik had ook een zware knieblessure, maar ben toen naar de fysiotherapeut gegaan en die heeft vanalles en nog wat gedaan en ik ben begeleid gaan fitnessen zodat m'n andere spieren de klappen van mijn knie op konden vangen. Dit heeft wel geholpen (4x in de week fitness + 2x fysio) een half jaar lang, daarna mocht ik weer (voorzichtig)gaan snowboarden, natuurlijk is elke blessure anders en snowboarden ook heel wat anders als handbal, maar ok bij mij heeft het iig wel geholpen, maar dit duurde ook een half jaar... Ik zou er nog eens goed met je dokter over praten wat voor jou het beste is om te doen. veel strekte ermee
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
gameverslaving bbouwman1 | 3 | 01-03-2013 23:50 | |
Seksualiteit |
Zeer groot probleem! MiekeV | 20 | 12-07-2009 21:31 | |
Psychologie |
Omgang met de broer van verkracht meisje meisje17jaar | 10 | 12-06-2004 10:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen Joodse scholen meer Nickless Cage | 172 | 16-12-2003 16:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting. )Vampje( | 129 | 25-11-2002 15:36 |