Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelukkigste moment ooit: eerste échte zoen met meisje waar ik hartstikke gek op was. Serieus. Misschien vinden jullie het een oppervlakkig antwoord, maar het betekende en betekent heel veel voor me.
Ongelukkigste: moeilijk...er zijn maar weinig momenten die écht blijvende 'schade' hebben veroorzaakt. Eigenlijk helemaal geen. Het feit dat ik er nu niet één weet op te noemen zegt eigenlijk al genoeg |
![]() |
|
![]() |
Voor de vakantie heb ik voor de 2e keer afgesproken met een meisje met wie ik al een maandje of 4 chat. We aten in een restaurant, beiden voor het eerst met iemand van het ander geslacht. Dat vond ik wel heel speciaal, het was overigens geen date, maar het voelde heel erg ok. Heel die dag trouwens...
tegenslag, op dit moment...: nu ze me vertelde dat ze liever geen vriendschap wil met een jongen :/ |
![]() |
|
mijn gelukkigste moment was denk ik vier jaar geleden toen hebben we voor mijn id een paradijselijke vakantie gehad met mijn familie en onze allerbeste vrienden onder wie twee jongens die beslist mijn allerbeste vrienden waren.. (al mijn leven lang)
de vakantie was zoo mooi en de grootste tegenslag was dat die vakantie heel slecht eindigde doordat er een conflict was waardoor de twee families zijn opgesplitst..... ik heb ze nooit meer gezien. verder ben ik op het moment erg gelukkig met mijn levenjte
|
Gelukkigste
- Momenten met mijn beste vriend - Momenten met Ongewenst (toneel) - Momenten op school, paar lieve leraressen - Momenten met vrienden en vriendinnen (meetings, vakantie, verjaardag, oogcontact) - Momenten met mijn vriend - Momenten met Casper (hond) Tegenslag - Een aantal negatieve gebeurtenissen int verleden - Ruzie met beste vriend - Gezeur op school met zogenaamde vrienden - Momenten waarbij ik niet kan omgaan met geluk en liefde
|
![]() |
Gelukkigst... was denk ik toen ik net begon met blowen, en toen ik xtc had genomen, dat gaf een enorme rust (treurig... treurig..)
in ieder geval is het altijd beter dan nuchter zijn. Grootste tegenslag is moeilijk te zeggen denk ik
|
![]() |
gelukkigste -> Toen ik kreeg met mn girl (no shit, ben mad in love
![]() ongelukkigste-> toen ik dr achter kwam dat mn pa een drankprobleem had ![]()
|
Verwijderd
|
gelukkigste momenten: bij mijn vriend zijn
![]() ![]() ![]() ![]() tegeslagen: denk ik liever niet meer aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
mn aller gelukkigste moment was op vakantie met HGK 2002 toen k een sjekkie zat te roken ergens in een bebost gebied op een stukje rots van een berg. ik zat daar en voelde me eigenlijk wel ontiegelijk goed.
ongelukkigste moment heb ik natuurlijk ook heel veel maar echt iets dat nou ontiegelijk ongelukkig was heb k nog nie. ongelukkige momenten zijn ook nie echt altijd heel ongelukkig... ligt er aan hoeveel waarde je er aan geeft. klinkt misschien stom maar ongelukkige dingen zijn ook wel goed want je leert ervan dus vind ik ze niet zo ongelukkig meer. xm |
![]() |
|
Gelukkigste momenten
- toen ik mijn vriend leerde kennen en alle momenten die ik met hem beleef - toen ik mijn beste vriend leerde kennen (die me al heel wat stappen heeft laten overwinnen ![]() Ongelukkigste momenten - elke keer als ik wakker wordt na nachtmerries over nare gebeurtenis - elke keer als ik me zwaar rot voel (door onder andere zie boven en bepaalde situaties) en het me gewoon niet lukt om erover te praten met iemand, zelfs niet aan iemand die ik volledig vertrouw. K.G. |
![]() |
|
gelukkigste momenten:
- toen ik in de derde klas merkte dat ik (eindelijk) gerespecteerd werd... ![]() - mijn 3 1/2 week in Florida, ver van iedereen af, tot rust komen, en bijna alleen maar leuke dingen ![]() - 20 juni 2002, toen kreeg ik wat met mijn huidige vriendje. oftewijl, toen zoende we voor het eerst en was het dus aan.. ![]() - momenten waarop ik terug denk aan mijn mooie momenten ![]() - toen bleek dat de hartritmestoornissen van mijn vader niet echt ernstig waren. - momenten dat ik mn beste vriendin weer zie. ik zie haar niet heel vaak, maar we zijn al heel lang vriendinnen, en als ik haar zie is het altijd erg leuk! Volgens sommige is ze een kapsoneskind. Is ze ook wel... maar bij mij niet. Als ze kapsones doet zeg ik tegen dr; Eef, nu weer normaal he?! tegen mij hoef je niet zo te doen hoor! Ze is gewoon onzeker... Tegenslagen; - mijn hele 2de schooljaar op de middelbare school was klote. (pesterijen, am, zelfmoordgedachten, weggelopen... van alles!) - de verkr******* ![]() - toen beide opa's vlak achter elkaar stierven... - toen ik mijn oma zo zag lijden, toen ze kanker had. Echt heel zielig. - wanneer ik hoorde dat mijn beide ooms depressief zijn. - mijn terugval in am.. - toen mn vader me sloeg (hij sloeg nooit, behalve die keer, de klap was niet hard, maar meer het feit dat hij het deed... sindsdien schiet hij vaker uit z'n slof en is hij driftig, maar hij slaat niet meer, gelukkig) pff... ik wil niks meer opschrijven... *blegh*
|
gelukkig:
- de momenten met mn familie/ vriend(inn)en - de vakanties - het moment dat ik overging van havo 4- naar havo 5 (meerdere redenen) - het behalen van mn havo-diploma - Parijs enzenzenz... kleine dingetjes doen t ook al goed ![]() ongelukkig: - de ziektes; eerst mn oma, daarna mn mama ![]() - het overlijden van mn moeder, oma, tante en oom
|
![]() |
|
Gelukkigste momenten:
Een heleboel momenten met vrienden en mijn eigen vriendje. Gesprekken met John (een van mijn beste vrienden) en Martijn (mijn vriendje), een moment in Rome, waarbij iedereen heel aardig tegen me was en we hebben met een groepje tot laat in de avond zitten praten en roken (mijn eerste trekje van een sigaret dus ![]() Ongelukkigste momenten: Eigenlijk de hele tweede en derde klas. Toen zat ik echt niet lekker in mijn vel en had ik veel van de problemen waar mensen hier op psychologie vaak over praten. Ik treed ook liever niet in detail he ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Deel 1: De ontkrachting van het Christendom Ketter | 500 | 27-04-2010 00:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[godsdienstpsychologie] Waarom geloven? proycon | 50 | 17-06-2005 08:55 | |