Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 14:36
Verwijderd
Vertel eens wanneer je het mooiste moment uit je leven was.

Wanneer je het gelukkigste was/ben.

Opzich voel ik mij altijd heel gelukkig maar vooral als ik kijk wat voor ik leven heb algemeen dus, niet arrogant bedoeld hoor.

Maar ga iedereen jaar op vakantie vaak 2/3 soms 4 x.
We leven in luxe, heb genoeg goeie vrienden waar ik vaak leuke dingen mee doe, ga naar leuke feesten, laast naar impulz geweest en binnenkort naar 4-elements.

Heb nu een leuk baantje, bij de meisjes mag ik ook niet klagen gisteren nog een leuke date gehad.

Ook net verhuisd, mijn kamer staat voor high tect dus klagen doe ik echt niet MAAR ik heb nu nog nooit een echte tegenslag gehad, is dat wel normaal, ik vind het zo raar, het lijkt wel of ik alleen maar geluk ken.

graag reacties

thnx

nemo
Advertentie
Oud 08-08-2002, 18:34
Verwijderd
Mijn gelukkigste moment? Dat zijn er, denk ik, erg veel. Ik zal proberen er een paar op te noemen, maar dat is lang niet alls:
-veel momenten met mijn vriend
-veel momenten met ons katje (zie avater )
-veel momenten met een aantal vriend(inn)en
-alle vakanties in Zweden, vakantie met een vriendin op Texel
-en dus nog een hele zooi

Mijn grootste tegenslag? Dat zijn er ook wel meerdere...oa het overlijden van een aantal mensen en het weggaan van vriend(inn)en ed. Dingen die gebeuren en die voor de meeste mensen erg moeilijk zijn.
Oud 08-08-2002, 20:43
Somebody Special
Somebody Special is offline
Gelukkigste: Toen het kindje van mn zus geboren werd.

Ongelukkigste: Toen mn vriend zei dat ie me niet (of iig minder) wilde zien / spreken (gelukkig goed gekomen)
Oud 08-08-2002, 22:30
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Vertel eens wanneer je het mooiste moment uit je leven was.

Wanneer je het gelukkigste was/ben.

Opzich voel ik mij altijd heel gelukkig maar vooral als ik kijk wat voor ik leven heb algemeen dus, niet arrogant bedoeld hoor.

Maar ga iedereen jaar op vakantie vaak 2/3 soms 4 x.
We leven in luxe, heb genoeg goeie vrienden waar ik vaak leuke dingen mee doe, ga naar leuke feesten, laast naar impulz geweest en binnenkort naar 4-elements.

Heb nu een leuk baantje, bij de meisjes mag ik ook niet klagen gisteren nog een leuke date gehad.

Ook net verhuisd, mijn kamer staat voor high tect dus klagen doe ik echt niet MAAR ik heb nu nog nooit een echte tegenslag gehad, is dat wel normaal, ik vind het zo raar, het lijkt wel of ik alleen maar geluk ken.

graag reacties

thnx

nemo
ik kan me hier eigenlijk ook wel in vinden. Ik kan nou niet zeggen dat ik een kutleven heb. Heb geen lastige ouders, voel me nooit depressief of iets in die richting. Leef toch ook wel in luxe.
Soms als ik verhalen van anderen lees realiseer ik me toch ook dat ik wel blij mag zijn met dit leven.
Mijn slechtste momenten zijn denk ik de eerste 2 jaar van de middelbare school, toen k veel gepest werd. dat ging gelukkig over toen ik naar de 3e ging. Vanaf dat moment heb ik eigenlijk een zeer aangenaam leven. Hoop dat dit ook nog wel een tijdje blijft.
Oud 09-08-2002, 01:06
Verwijderd
Gelukkigste moment ooit: eerste échte zoen met meisje waar ik hartstikke gek op was. Serieus. Misschien vinden jullie het een oppervlakkig antwoord, maar het betekende en betekent heel veel voor me.

Ongelukkigste: moeilijk...er zijn maar weinig momenten die écht blijvende 'schade' hebben veroorzaakt. Eigenlijk helemaal geen. Het feit dat ik er nu niet één weet op te noemen zegt eigenlijk al genoeg
Oud 09-08-2002, 01:16
Verwijderd
Het gelukkigste moment was de ochtend dat ik 2 jaar werd (ja die kan ik me herrinneren). M'n vader kwam me wakker maken en ik mocht op z'n nek zitten en hij nam me mee naar beneden naar de huiskamer. De hele kamer hing vol met slingers en toen wist ik dat ik jarig was.
Oud 10-08-2002, 20:09
black crow king
black crow king is offline
Voor de vakantie heb ik voor de 2e keer afgesproken met een meisje met wie ik al een maandje of 4 chat. We aten in een restaurant, beiden voor het eerst met iemand van het ander geslacht. Dat vond ik wel heel speciaal, het was overigens geen date, maar het voelde heel erg ok. Heel die dag trouwens...

tegenslag, op dit moment...: nu ze me vertelde dat ze liever geen vriendschap wil met een jongen :/
Oud 11-08-2002, 16:49
Rioto
ik was wel erg blij toen ik een versterker en een pendaal kreeg lol
Oud 11-08-2002, 17:41
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
mijn gelukkigste moment was denk ik vier jaar geleden toen hebben we voor mijn id een paradijselijke vakantie gehad met mijn familie en onze allerbeste vrienden onder wie twee jongens die beslist mijn allerbeste vrienden waren.. (al mijn leven lang)
de vakantie was zoo mooi

en de grootste tegenslag was dat die vakantie heel slecht eindigde doordat er een conflict was waardoor de twee families zijn opgesplitst..... ik heb ze nooit meer gezien.

verder ben ik op het moment erg gelukkig met mijn levenjte
Oud 11-08-2002, 17:58
Gothic
Gothic is offline
Gelukkigste

- Momenten met mijn beste vriend
- Momenten met Ongewenst (toneel)
- Momenten op school, paar lieve leraressen
- Momenten met vrienden en vriendinnen (meetings, vakantie, verjaardag, oogcontact)
- Momenten met mijn vriend
- Momenten met Casper (hond)

Tegenslag

- Een aantal negatieve gebeurtenissen int verleden
- Ruzie met beste vriend
- Gezeur op school met zogenaamde vrienden
- Momenten waarbij ik niet kan omgaan met geluk en liefde
Oud 11-08-2002, 22:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

-veel momenten met ons katje (zie avater )
aaah! Jouw katje is liev.
Oud 12-08-2002, 04:07
Os
Os is offline
Gelukkigst... was denk ik toen ik net begon met blowen, en toen ik xtc had genomen, dat gaf een enorme rust (treurig... treurig..)
in ieder geval is het altijd beter dan nuchter zijn.
Grootste tegenslag is moeilijk te zeggen denk ik
Oud 13-08-2002, 17:33
the_conquer
the_conquer is offline
Mijn gelukkiste moment moet nog komen.
Ik zie mijn geboorte t/m nu als 1 ongelukkig moment
Oud 13-08-2002, 22:51
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Gelukkig- Momenten met vrienden en familie...
Tegenslag- bepaalde dingen opschool en met een ander bepaald iemand waar ik het niet over ga hebben
Oud 13-08-2002, 22:57
whizzer
whizzer is offline
gelukkigste -> Toen ik kreeg met mn girl (no shit, ben mad in love

ongelukkigste-> toen ik dr achter kwam dat mn pa een drankprobleem had
Oud 13-08-2002, 23:01
Verwijderd
gelukkigste momenten: bij mijn vriend zijn ineens horen dat je kaartjes voor de bioscoop wint en voor 'n concert van blof super was dat moment... heb nog nooit zo veel gewonne en ehm 2 x reserve kampioen worden op mijn paard was ook leuk... er zijn zo veel mooie dingen in mijn leven..

tegeslagen: denk ik liever niet meer aan
Oud 13-08-2002, 23:12
TefnachT
TefnachT is offline
Gelukkigste- Steeds weer als ik besef dat ik leef en dat ik het eigenlijk helemaal niet slecht heb.

Tegenslag- Toen ik een klap in mijn gezicht kreeg op school waar de halve klas bij stond. (niet echt serieus dus)
Oud 14-08-2002, 12:13
Kazanka
Kazanka is offline
gelukkigste - krijgen van vriendin

ongelukkigste - ziekte krijgen
Oud 14-08-2002, 20:44
purple
purple is offline
mn aller gelukkigste moment was op vakantie met HGK 2002 toen k een sjekkie zat te roken ergens in een bebost gebied op een stukje rots van een berg. ik zat daar en voelde me eigenlijk wel ontiegelijk goed.

ongelukkigste moment heb ik natuurlijk ook heel veel maar echt iets dat nou ontiegelijk ongelukkig was heb k nog nie. ongelukkige momenten zijn ook nie echt altijd heel ongelukkig... ligt er aan hoeveel waarde je er aan geeft. klinkt misschien stom maar ongelukkige dingen zijn ook wel goed want je leert ervan dus vind ik ze niet zo ongelukkig meer.

xm
Oud 15-08-2002, 11:51
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Gelukkigste momenten
- toen ik mijn vriend leerde kennen en alle momenten die ik met
hem beleef
- toen ik mijn beste vriend leerde kennen (die me al heel wat
stappen heeft laten overwinnen )

Ongelukkigste momenten
- elke keer als ik wakker wordt na nachtmerries over nare
gebeurtenis
- elke keer als ik me zwaar rot voel (door onder andere zie boven
en bepaalde situaties) en het me gewoon niet lukt
om erover te praten met iemand, zelfs niet aan iemand die ik
volledig vertrouw.

K.G.
Oud 15-05-2003, 19:23
baz123
baz123 is offline
gelukkigste moment: mijn tijd met norena, zonder enige twijfel

ongelukkigste moment: dat t uit ging tot de dag van vandaag
Oud 15-05-2003, 19:26
Miracle
Miracle is offline
vanwaar deze up?
Oud 15-05-2003, 19:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mijn gelukkigste momenten zijn als ik ergens heel erg door geinspireerd word en mn hoofd meteen volstroomt met idee´tjes.
meestal moet ik gewoon iets te doen hebben.. als ik de dingen die ik in mn hoofd heb zeg maar "tot leven kan wekken" voel ik me wel het gelukkigst.
Oud 15-05-2003, 20:30
Fantôme
Fantôme is offline
gelukkigste momenten:

- toen ik in de derde klas merkte dat ik (eindelijk) gerespecteerd werd...

- mijn 3 1/2 week in Florida, ver van iedereen af, tot rust komen, en bijna alleen maar leuke dingen

- 20 juni 2002, toen kreeg ik wat met mijn huidige vriendje.
oftewijl, toen zoende we voor het eerst en was het dus aan..

- momenten waarop ik terug denk aan mijn mooie momenten

- toen bleek dat de hartritmestoornissen van mijn vader niet echt ernstig waren.

- momenten dat ik mn beste vriendin weer zie. ik zie haar niet heel vaak, maar we zijn al heel lang vriendinnen, en als ik haar zie is het altijd erg leuk! Volgens sommige is ze een kapsoneskind. Is ze ook wel... maar bij mij niet. Als ze kapsones doet zeg ik tegen dr; Eef, nu weer normaal he?! tegen mij hoef je niet zo te doen hoor! Ze is gewoon onzeker...

Tegenslagen;

- mijn hele 2de schooljaar op de middelbare school was klote. (pesterijen, am, zelfmoordgedachten, weggelopen... van alles!)
- de verkr*******
- toen beide opa's vlak achter elkaar stierven...
- toen ik mijn oma zo zag lijden, toen ze kanker had. Echt heel zielig.
- wanneer ik hoorde dat mijn beide ooms depressief zijn.
- mijn terugval in am..
- toen mn vader me sloeg (hij sloeg nooit, behalve die keer, de klap was niet hard, maar meer het feit dat hij het deed... sindsdien schiet hij vaker uit z'n slof en is hij driftig, maar hij slaat niet meer, gelukkig)

pff... ik wil niks meer opschrijven... *blegh*
Oud 16-05-2003, 09:42
Miss Helena
Miss Helena is offline
gelukkig:
- de momenten met mn familie/ vriend(inn)en
- de vakanties
- het moment dat ik overging van havo 4- naar havo 5 (meerdere redenen)
- het behalen van mn havo-diploma
- Parijs
enzenzenz... kleine dingetjes doen t ook al goed

ongelukkig:
- de ziektes; eerst mn oma, daarna mn mama
- het overlijden van mn moeder, oma, tante en oom
Oud 19-05-2003, 17:27
Verwijderd
heb niet heel veel gelukkige momenten.. ben alleen gelukkig bij mijn vrienden en *sommige* familieleden
mijn grootste tegenslag?? mijn hele leven denk ik
Oud 19-05-2003, 17:46
Nona
Nona is offline
Gelukkigste momenten:
Een heleboel momenten met vrienden en mijn eigen vriendje. Gesprekken met John (een van mijn beste vrienden) en Martijn (mijn vriendje), een moment in Rome, waarbij iedereen heel aardig tegen me was en we hebben met een groepje tot laat in de avond zitten praten en roken (mijn eerste trekje van een sigaret dus ), mooie, romantische momenten met mijn vriend en het moment dat ik echt heel goed merkte dat mijn moeder weer beter was na een rij van lichamelijke en psychische klachten.

Ongelukkigste momenten:
Eigenlijk de hele tweede en derde klas. Toen zat ik echt niet lekker in mijn vel en had ik veel van de problemen waar mensen hier op psychologie vaak over praten. Ik treed ook liever niet in detail he .
Oud 08-09-2003, 18:46
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
baz123 schreef op 15-05-2003 @ 20:23:
gelukkigste moment: mijn tijd met norena, zonder enige twijfel

ongelukkigste moment: dat t uit ging tot de dag van vandaag
Oud 08-09-2003, 18:47
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
*Norena* schreef op 08-09-2003 @ 19:46: