Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.tenant.net/Community/steal/steal.html
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent zo'n eikel, je hebt er geen bal verstand van. De gasten van SOAD zijn gigantisch getalenteerd, zeg dan gewoon nix. Ga lekker trance,dance whatever luisteren. Ze zijn origineel en zijn live goed. Dus ga iets anders doen dan zeiken op een goede band. |
![]() |
|
soad kan goed spelen op de CD
MAAR LIVE IS HET KUT, UIT DE MAAT FOUT GEZONGEN ETC... nu zeg niet van nee nee, want dan ben je ofcourse geen echte fan of heb je te hard staan moshen met je fellow teenage-angst soad aanbidders.. maar soad is live gewoon kut en dat is geen mening maar een feit
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind ze wel origineel en goed, maar ik ken toch echt wel een hoop genialere en getalenteerdere bands.
Live kan ik niet beoordelen omdat ik ze nog nooit goed live heb gezien, moeten ze het ook maar niet tegelijkertijd met Fear Factory programmeren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jouw argumenten zijn op duizenden bands toepasbaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jezus...weer zo'nn obsessieve fan kut he, als mensen kritiek hebben op je idolen.... Flikker op stakker
||
Citaat:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN UITGESPROKEN MENING ach ja, dat hoort er nu geloof ik bij tegenwoordig
||
Citaat:
![]() Mwah.. Soad.. Hmm.. Ik vind het nix, ben er een beetje op uitgekeken. Mijn mama luistert Soad *grin* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heel jammer van de bandleden.
Als je je album steal this album noemt, leuk voor de fans, en probeer je het luchtig te brengen, maar ondertussen leveren die leftovers wel even miljoenen dollars op. Huppa, wat songs remasteren, weekje aankloten in de studio, cdtje branden, geen boekje, dat is teveel moeite en voor volle prijs verkopen. Als je een echte band bent, gooi dat album voor een midprice (10-12) euro op de markt, het is tenslotte geen compleet nieuwe cd. Twijfel aan de integriteit van die mensen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
System of a down in Nederland Troll | 145 | 08-10-2005 19:17 | |
Muziek |