Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed bij mij bleek het gelukkig allemaal anders te liggen en begint het nu goed te komen ![]()
|
Wat een raar geval. Eerst stappen zetten en dan alles laten liggen. Als je hem echt leuk vind kan het je veel pijn doen dat hij zo lomp & onverschillig doet. Als ik dit zo lees lijkt hij me niet iemand die serieus van plan is dingen te ondernemen.
Ik zou, zolang je het nog allemaal van een afstandje kunt bekijken en je gevoelens [nog] niet te hevig zijn zelf eens onverschillig gaan doen. Niet meer SMSen, niet mailen. Op MSN nauwelijks antwoord geven. Kijken of hij dan merkt hoe lullig hij bezig is. Zet trouwens het idee [als je dat al hebt] dat het 'iets zou kunnen worden' uit je hoofd: dat helpt ook om die afstand te bewaren. Echt de moeite waard lijkt hij me niet, zover ik dat kan zien & zeggen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
dat is trouwens wel waar!
die jongen die kd8 kwijt te zijn, khou mezelf nu voor dat ik hem NIET leuk vind enne heb m zondag weer n xtje gesmst, kreeg na 5 min al wat terug! hahha zow grappig ![]() gewoon relaxt zijn is veel fijner, kwenie wat me bezielde dat ik bij hem ineens btje raar ging doen! knuffels......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wtje....
ikheb net weer nieuwe ervaring hierover opgedaan ![]() dus dat zet ik hier weer ff neer.... OF het is een player, maar er kunnen ook andere redenen zijn, zijn vrienden mogen je niet? zijn ouders/broer/ zus pesten hem ermee?! of nog erger je wordt beetje verboden door zijn ouders? alstie af en toe wel reageerd is het misschien zo'n reden wel, dan wil die wel, maar mag t niet. of voelt hij zich schuldig tegenover bepaalde mensen wanneer hij gereageerd heeft! knuffels.....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CU wil verbod op ontkennen holocaust Love & Peace | 213 | 15-06-2005 13:55 | |
Beleidszaken |
ik erger me dood... ~~dolce~~ | 56 | 21-01-2004 16:38 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |