Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 21:43
charly not
charly not is offline
het is moeilijk uit te leggen.. en ik haat het
het zit namelijk zo. Vorig jaar aan het begin van de zomervakantie had ik een afspraakje met een jongen die ik best leuk vond. Ik had hem al heel lang niet gesproken totdat ik opeens een smsje ontving of ik op z'n feest wilden komen. Uhm naja best he.. alleen ik wist niet waar et was, en daarom was ik dus niet geweest. Een paar dagen daarna kreeg ik weer een smsje en zei daarin dat hij het jammer vond dat ik niet geweest was en of we wat konden afspreken. Ik vond allemaal super vaag, maar tegelijktijd ook best leuk.. Aangezien ik hem best zag zitten . Nou we hadden dus een afspraak gemaakt.
-->het was overigens heel gezellig blabla. Alleen, ik heb die avond daarna nog een paar keer geprobeerd om weer contact met hem op te zoeken (ik had beloofd te bellen) maar hij reageerde niet. Nergens op.. niet op m'n smsje niet op m'n mail echt NERGENS op. En ik vond et zo'n kutstreek .
Een tijdje geleden was hij weer een keer in de stad en had em toen eventjes gesproken.. ik was niet erg aardig omdat ik et hem op zich niet echt vergeven had.
En dan, pas geleden sprak ik hem sinds tijden weer een keer op msn. Het was echt een super vaag gesprek en hij zat super vaag te doen. Ik wist niet wat ik moest zeggen aangezien ik nogal perplex was. Toen zag ik hem afgelopen zaterdag in de stad. Ik vond dat hij raar deed en heb dat ook tegen hem gezegd. Op msn zei hij vandaag "sorry het was echt niet zo bedoeld" blablalaa. Owkee, et zal allemaal wel dacht ik.. Hij zei,, zal ik het goed maken??! Uhm, ik vond et stiekem wel leuk.. maar deed er vrij nuchter over. We vroegen ons af wat we zouden gaan doen, maar hij moest weg en zei dat hij me zou smsen.
maar, dat heeft hij niet gedaan; WEEER NIET! arrrg, ik kan dat zo niet lije.. en waar SLAAT DAT OP?!
Kent iemand TOEVALLIG dit soort gedrag want ik haat het echt.. Ook omdat ik hem gewoon stiekem best leuk vind, maar hij me telkens hetzelfde flikt wat ik echt niet relax vind. Het nadeel is ook dat hij WEET dat ik hem wel zie zitten. Ik heb het nooit verteld, maar ja.. hij voelt dat gewoon en maakt daar misschien misbruik van?

Ah, fijn.. Wat moet ik hier nou mee? En ken je iemand die zich ook zo gedraagt (of doe je het zelf ) en WAAROM???
Oud 23-12-2002, 21:48
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat ie alleen leuk tegen jou doet als het hem uitkomt en als ie er zin in hebt.
Als ik lees hoe vaak hij jou genegeerd heb en vaag gedaan hebt, denk ik niet dat je hem een kans moet geven. Grote kans dat als ie nu leuk doet tegen je, dat dat snel weer over is als het hem niet meer uitkomt (komt andere meiden tegen ofzow).
Ik kan me niet voorstellen dat ie gewoon iets van 'hard-to-get' speelt ofzow.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:58
@Moon
@Moon is offline
zoek een ander zou ik zeggen. Je word hier alleen maar depri van. Hij weet dat je hem leuk vindt en dan geeft ie jou gewoon 'valse' hoop. Als hij je echt leuk zou vinden zou ie er echt wel meer voor doen en niet zo vaag doen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 18:04
Verwijderd
klinkt alsof hij jou niet echt serieus neemt...

als je verliefd op hem bent, probeer dan over m heen te komen

als je dan niet bent, gewoon terugnegeren...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 18:23
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

als je dan niet bent, gewoon terugnegeren...
dat zal een gezellige boel worden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 22:28
Wenniee
Wenniee is offline
Doe jezelf een lol en zoek iemand die je wél waard is!
Dit gaat niet werken
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:13
Dolce85
Dolce85 is offline
Heyz...

Echt waar!! Ik weet PRECIES hoe je je voelt! Ik heb dat ook een tijdje meegemaakt!!

Alles moest altijd van MIJN kant komen... ik moest hem bellen... ik moest langskomen... ik moest dit .... ik moest dat! En als ik dat niet zou doen dan zou hij niet tegen mij praten ofzoiets doms!!

Maar als je een jongen echt heel leuk vind dan vind je dat op DAT moment niet zo vreemd.... Ik deed werkelijk waar ALLES wat hij zei!! Terwijl ik dat diep in mijn hartje eigenlijk helemaal niet leuk vond...

Maar ik zat maar te wachten en te wachten op het moment dat het ook eens een keertje van ZIJN kant af zou komen... Maar dat moment is nog nooit geweest!

Jongens zijn echt hele vreemde wezens af en toe! Er lopen echt hele rare rond! Haha.....

Ik weet dat het geen zin heeft om nu tegen je te zeggen dat je nu moet wachten tot HIJ iets onderneemt!! Want ik weet van mezelf dat ik dat toen ook niet kon!

Het is gewoon een kei moeilijke situatie! Maar als je hem echt heel leuk vind mag je best wat moeite doen voor hem... dat is helemaal niet erg! Van binnen zijn er toch allemaal kleine dingetjes die je STIEKEM toch wel leuk vind! Maar je moet jezelf echt niet laten gebruiken want dan houdt het dus echt gewoon nooit op.....

Bij mij is het toevallig opgehouden omdat die jongen (TOEN IK OP VAKANTIE WAS) met mijn beste vriendin gekust heeft en hij dit ook nog eens ontkende!! Toen had ik er dus echt genoeg van.....

Heel veel succes ermee en ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!!
Oud 30-12-2002, 20:21
Lilything
Lilything is offline
ooooh!

ik heb ongeveer tzelfde nu, hij reageert nu alleen nog maar op mij! Terwijl dat eerst niet zow was, dus das wel raar.

gewoon dom vind ik t!
wat heb ik gedaan ik heb in een smsje flink de waarheid gezegd jah

en nu ben ik hem maybe wel kwijt,
maar beter dan hem achter zn kont aanlopen
want dat kan ik gewoon niet

je zou dit sterk karakter kunnen noemen
maar ik baal wel van mezelf nu,
ik ben echt megavrijgezel gewoon....

wordt nooit zo wat

oh oopz ik wijk af

maarre wat ik zeg wilde laat je niet gebruiken!
je mag best wat voor hem doen! maar hij moet ook wat terugdoen!

knuffels.....
Oud 30-12-2002, 23:04
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
sunnygirl15 schreef:

Jongens zijn echt hele vreemde wezens af en toe! Er lopen echt hele rare rond! Haha.....
Eerder de meiden, jij bent degene die dit pikt..
Oud 02-01-2003, 19:57
piepkuiken
piepkuiken is offline
Citaat:
Wenniee schreef:
Dit gaat niet werken

ja wrm zou je hem telken weer vergeven, je bent toch zijn schoothond niet
Oud 06-01-2003, 17:47
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
sunnygirl15 schreef:
Heyz...

Echt waar!! Ik weet PRECIES hoe je je voelt! Ik heb dat ook een tijdje meegemaakt!!

Alles moest altijd van MIJN kant komen... ik moest hem bellen... ik moest langskomen... ik moest dit .... ik moest dat! En als ik dat niet zou doen dan zou hij niet tegen mij praten ofzoiets doms!!

Maar als je een jongen echt heel leuk vind dan vind je dat op DAT moment niet zo vreemd.... Ik deed werkelijk waar ALLES wat hij zei!! Terwijl ik dat diep in mijn hartje eigenlijk helemaal niet leuk vond...

Maar ik zat maar te wachten en te wachten op het moment dat het ook eens een keertje van ZIJN kant af zou komen... Maar dat moment is nog nooit geweest!

Ik weet dat het geen zin heeft om nu tegen je te zeggen dat je nu moet wachten tot HIJ iets onderneemt!! Want ik weet van mezelf dat ik dat toen ook niet kon!

Het is gewoon een kei moeilijke situatie! Maar als je hem echt heel leuk vind mag je best wat moeite doen voor hem... dat is helemaal niet erg! Van binnen zijn er toch allemaal kleine dingetjes die je STIEKEM toch wel leuk vind! Maar je moet jezelf echt niet laten gebruiken want dan houdt het dus echt gewoon nooit op.....

Bij mij is het toevallig opgehouden omdat die jongen (TOEN IK OP VAKANTIE WAS) met mijn beste vriendin gekust heeft en hij dit ook nog eens ontkende!! Toen had ik er dus echt genoeg van.....

Heel veel succes ermee en ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!!
Ik begrijp het ook volkomen. Zie mijn geposte topic
Maar goed bij mij bleek het gelukkig allemaal anders te liggen en begint het nu goed te komen
Oud 06-01-2003, 23:27
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
Wenniee schreef:
Dit gaat niet werken
Helemaal mee eens. Er lopen nog veel meer jongens rond, die wel wat voor je doen/over hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 10:18
Phileine
Phileine is offline
Wat een raar geval. Eerst stappen zetten en dan alles laten liggen. Als je hem echt leuk vind kan het je veel pijn doen dat hij zo lomp & onverschillig doet. Als ik dit zo lees lijkt hij me niet iemand die serieus van plan is dingen te ondernemen.

Ik zou, zolang je het nog allemaal van een afstandje kunt bekijken en je gevoelens [nog] niet te hevig zijn zelf eens onverschillig gaan doen. Niet meer SMSen, niet mailen. Op MSN nauwelijks antwoord geven. Kijken of hij dan merkt hoe lullig hij bezig is.

Zet trouwens het idee [als je dat al hebt] dat het 'iets zou kunnen worden' uit je hoofd: dat helpt ook om die afstand te bewaren. Echt de moeite waard lijkt hij me niet, zover ik dat kan zien & zeggen.
Oud 07-01-2003, 13:07
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Citaat:
Kinky schreef:
Helemaal mee eens. Er lopen nog veel meer jongens rond, die wel wat voor je doen/over hebben.
Weet je ,....ik word hier zo doodziek van dit soort verhalen. Het is altijd zo. Waarom vallen meiden op de jongens waar ze spijt van krijgen(Ik heb hier dus zelf last van ,maar ja dat even er buiten)?Ik snap er geen zak van, en eigenlijk wil ik het niet meer horen ,weten ,er over nadenken ,....het enige wat ik wil doen is mijzelf van het forum kicken!!! puur uit medelijden met mezelf! En nee ik ben niet vrolijk. ....dat verklaart een hoop..
Oud 10-01-2003, 20:13
peperenzout
peperenzout is offline
TIP TIP

Wil je hem echt krijgen laat hem totaal links liggen kijk hem niet meer aan ga is lekker vaag tegen hem doen want daar kunnen jongens namelijk niet tegen. Doe dus net of hij je niet interesseert meer
Oud 16-01-2003, 19:05
Lilything
Lilything is offline
dat is trouwens wel waar!
die jongen die kd8 kwijt te zijn,
khou mezelf nu voor dat ik hem NIET leuk vind
enne heb m zondag weer n xtje gesmst, kreeg na 5 min al wat terug!
hahha zow grappig

gewoon relaxt zijn is veel fijner,
kwenie wat me bezielde dat ik bij hem ineens btje raar ging doen!

knuffels......
Oud 17-01-2003, 02:28
Verwijderd
nee dit herken ik niet *kuch*

Oftewel, ik heb hier ook wel last van, gewoon angst om te zeggen NEE IK WIL NIET.. Dus maar negeren waardoor het vanzelf wegebt, maar toch weer contact oppikken omdat je 'r niet kwijt wilt raken. Mijn advies: Terug negeren
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:46
Verwijderd
you have been played with
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:57
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:
you have been played with
maar dan anders
zie m'n topic hieronder
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 07:42
Verwijderd
dat noeme ze het fenomeen 'jongens'
die hebbe wel vaker van die kutstreke
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
mloezjuh schreef:
dat noeme ze het fenomeen 'jongens'
die hebbe wel vaker van die kutstreke
Vrouwen kunnen er natuurlijk ook wat van (zie deze link)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:40
Lilything
Lilything is offline
wtje....
ikheb net weer nieuwe ervaring hierover opgedaan
dus dat zet ik hier weer ff neer....

OF het is een player,

maar er kunnen ook andere redenen zijn,
zijn vrienden mogen je niet?
zijn ouders/broer/ zus pesten hem ermee?!
of nog erger je wordt beetje verboden door zijn ouders?

alstie af en toe wel reageerd is het misschien zo'n reden wel,
dan wil die wel, maar mag t niet. of voelt hij zich schuldig tegenover bepaalde mensen wanneer hij gereageerd heeft!

knuffels.....
Reageren

Regels voor berichten