Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 18:13
Verwijderd
ik zoek deel 1,2 en 4 van Harry potter in het Engels.
deel 3 heb ik al..
Toen ik deel 1 geleend had bij de bieb kwam ik erachter dat de boeken in het engels toch mooier zijn

Ik heb al op marktplaats en ebay gekeken, maar daar kon ik ze alleen in het nederlands vinden
Bij bruna hebben ze ze ook wel, maar daar kosten ze 15 à 16 euro per stuk..

Dus.. heeft iemand ze voor mij, of weet iemand waar ik ze kan kopen voor iets van 7 euro per stuk?
Advertentie
Oud 19-01-2003, 18:57
Gothic
Gothic is offline
zijn de pockets ook zo duur?
Oud 20-01-2003, 10:15
Verwijderd
een poos geleden werden ze bij het Kruitvat verkocht voor 7 euro per stuk. Misschien dat ze ze daar nog hebben.
Oud 20-01-2003, 15:59
Breg
Breg is offline
op www.amazon.co.uk hebben ze ze voor 4.80 pond (= ongeveer 7-8 euro) + 4 pond verzendkosten (= ± 6 euro). Dus dan kom je nog op 15 euro uit, maar als je meer koopt is het in verhouding goedkoper.

je kunt ook bij de duitse amazon bestellen www.amazon.de (hebben ze ook engelse harry potter boeken) en dan is het ongeveer 13-14 euro. Maar ik denk niet dat je het boek nog ergens voor 7 euro kunt kopen...
Oud 20-01-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
zijn de pockets ook zo duur?
pockets zijn toch die kleine boekjes?
maar die heb ik iig niet gezien..

Citaat:
LittleStar3 schreef:
een poos geleden werden ze bij het Kruitvat verkocht voor 7 euro per stuk. Misschien dat ze ze daar nog hebben.
idd, dat weet ik. Daar heb ik deel 3 ook gekocht, de anderen waren er al niet meer.
Maar misschien liggen ze nog wel ergens in een andere kruidvat, ga'k wel ff kijken dan.

Citaat:
Breg schreef:
op www.amazon.co.uk hebben ze ze voor 4.80 pond (= ongeveer 7-8 euro) + 4 pond verzendkosten (= ± 6 euro). Dus dan kom je nog op 15 euro uit, maar als je meer koopt is het in verhouding goedkoper.

je kunt ook bij de duitse amazon bestellen www.amazon.de (hebben ze ook engelse harry potter boeken) en dan is het ongeveer 13-14 euro. Maar ik denk niet dat je het boek nog ergens voor 7 euro kunt kopen...
hmm, k ga wel ff kijken, dankje
Advertentie

Regels voor berichten