![]() |
|
![]() |
ik heb ook gehoord dat ei in je haar goed is, gaat het van glanzen ofzo...
enne wat betreft die honing, honing kan je gewoon op je huid smeren en dan geloof ik 10 min er op laten zitten en dan het er goed afhalen, wordt je huid heel zacht van, het werkt echt! (kweet niet zeker van die 10 minuten, maar kan nooit kwaad, natuurlijk product he ![]()
|
Tuurlijk kan je het ook zelf maken met spullen die je in het huis hebt ... het ligt alleen er aan voor welke soort huid je het wilt ?
Over het algemeen kun je bijna altijd een masker voor het gezicht maken van fruit, die zijn reininigend, maar moet je bij sommige soorten oppassen omdat ze agressief zijn voor het huid en kun je uitslag krijgen ( citrusvruchten, aardbeien ). Voor de droge huid is een masker van melk, eiwit, avocado ... en je kunt ook altijd een masker maken door verse vruchtensap met yoghurt te mengen. Zijn er gewoon heel veel, veel verschillende soorten. Ik heb geloof ik nog ergens een tijdschrift met een hele artikel met recepten, dus als je het zou willen, kan ik wat voor je opschrijven.
|
|