Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, iedereen moet hetzelf weten. Ikzelf gebruik het niet regelmatig. Heel af en toe en dan is het wel relax naar mijn mening.
|
Ik ben er tegen,ik heb t wel vaak gebruikt maar ik weet m'n grenzen.
Je hebt figuren van 15,16 die 10 slikken omdat ze al te vaak hebben geslikt. Bij coke hoef je niet als je verslaafd bent,meer te gebruiken om wat te voelen. Ook is er gevaar dat er vaak rotzooi wordt ingegooid zoals speed,ritalin,heroine waardoor de pillen slechter zijn dan drank.
||
![]() |
Citaat:
Ik slik al een jaar ofzo, alleen met party's en het is harstikke wreed. Ik heb ook al meerdere malen gelezen dat het nog steeds niet bewezen is dat het schadelijk is. Ik denk het haast wel, maar het kan dus een stuk minder schadelijk zijn dat dat IEDEREEN denkt...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
xtc is 1 van de redenen dat ik zelden meer naar feesten ga.
aan het begin is het allemaal nog leuk, pilletje of 5 en de nacht is gewoon relaxt. alleen terugreis en dagen erna is zoooo verschrikkelijk minder! merk nu ook echt wel dat mijn hersens/geheugen/concentratie weer vooruit gaat nu ik minder gebruik! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 Psychoot; tuurlijk kan af en toe een snoepje rielext zijn...en zal dat ook niet zo schadelijk voor je zijn.. .maar het is gewoon nog niet bekend wat het op langere termijn betekent omdat het (relatief gezien) nog niet zo lang gebruikt wordt. strax worden alle gebruikers opeens op hun 40e al dement ![]() dan had ik toch liever een paar keer een biertje gedronken of een sigaretje gerookt ipv geslikt ![]() maar ja,, je leeft maar 1x ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat XTC wel slecht voor je is. Ik denk niet dat het wel mee valt, maar dat het gewoon echt zo slecht is als "we" denken. (dit is mijn mening ik kan 'm dus niet onderbouwen met argumenten. Dit is hoe ik erover denk that's all)
||
![]() |
Citaat:
![]() over die schade; tis maar waar je waarde aan hecht qua schade... schade aan je hersenen merk je nix van, als je achter de vuilniswagen aanloopt (hehe...om maar ff een voorbeeldje te noemen) ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik zelf niet, ik heb nog nooit gebruikt.
Vrienden van mij wel, die gebruiken op grote feesten en een enkeling deald in die zooi. Ik vind dat iedereen zelf moet beslissen over gebruik en dat het kwaad kan zolang het goed spul is.. alleen merk je gewoon dat veel mensen niet weten waar ze mee bezig zijn! Daar zit het gevaar.. ze gebruiken verkeerd spul, gebruiken te veel of te vaak. Zolang je je bewust bent van de risicos en wel weet waar je mee bezig bent kan het weinig kwaad. |
![]() |
||
Citaat:
xtc heb ik niets op tegen, mits het met mate en vooral verstandig gebruikt wordt.. alle nadelen worden natuurlijk weer eens flink opgeblazen door bepaalde mensen in dit topic. hoe kan je erover praten als je zelf niet eens weet wat het is. voor mij ... |
![]() |
|
![]() |
Ik snap niet, van alcohol en tabak is BEWEZEN dat het slecht voor je is. Toch gebruiken veel mensen het. XTC is de drug waarnaar het meeste onderzoek is gedaan van alle drugs, en geen blijvende schadelijke effecten zijn vastgesteld.
WAAROM LULT IEDEREEN DAN DAT XTC SLECHT VOOR JE IS??? het is nog nooit bewezen, hoe vaak moet ik het blijven zeggen? |
![]() |
|
![]() |
Nou ik word er superdepressief van en het is wel schadelijk dat is al bewezen.Na regelmatig gebruik vergroot het de kans op parkinson!En je hypofyse (dat ding in je herses die voor hormonen zorgt voor de sex enzo) die gaat ook kapot.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ena een paar pille op een feest kan ni kwaad ,doe het alleen op feesten nu en gaat goed als je maar de goeie pillen koopt en het met maat doet ![]() |
![]() |
|
![]() |
angerfist, maar wie bepaalt waar de grens ligt tussen met mate en teveel??Aan je naam te zien ga je ook naar hardcore partys en ik weet hoe vet het is om dan heftig strak te staan maar het wordt alleen maar kutter en je moet gewoon steeds meer te gebruiken om het effect te voelen.Ik zei ook dat ik alles met mate deed tot ik een hartritmestoornis kreeg(weliswaar van de speed) maar je ziet dat die grens soms erg moeilijk te zoeken is.En ik weet niet of meerdere dat hebben maar ik krijg superrare gedachten in mijn kop als ik zoiets gebruik.Dan sta ik te stampen en denk ik opeens waar slaat dit op en wat doe ik hier enzo superwazig maar ik weet wel dat ik nu gelukkig ben gestopt en dat ik voordat ik al die zooi heb gebruikt iets minder afgedraaider in mijn kop was.Vooral de nacht en dag erna zijn meestal kut als je thuis in bed ligt te wachten tot de zon op komt met penspijn en superveel energie.MAar vooral de eerste x gebruik van xtc is superrelaxed vooral als je het in een groepje bij iemand thuis doet en dan allemaal wat wazig gaat lullen en wat muziek opzet, maar hoe vaker ik het deed hoe kutter ik het vond.
|
![]() |
|
![]() |
En wiet vind ik helemaal dom, maar dat is mijn mening.ik heb geen behoefte om slomer te worden dan ik al ben.Ik voel me zo al sloom genoeg iedere dag.En wiet is slecht voor je longen en het is dus bewezen dat je bij overmatig gebruik een grotere kans op schizofrenie hebt.Ik heb zelfs meegemaakt dat een jongen an alleen alcohol en wiet gek is geworden die zit nu in zon opvangcentrum, had zjin huis in brand gezet enz enz.DUs ik hou het bij bier, is wel duurder maar net zo goed.
|
![]() |
Als er geen lichamelijke maar vooral psychische risicos aan waren verbonden zou ik nu ook iedere party nog freaken.Maar ik wil 't gewono niet riskeren om een afgedraaide sjaak te worden met meerdere persoonlijkheden.Kijk met een paar gaatjes in mijn nieren ofzo kan ik nog leven, maar voor mij zijn het de psychische effecten waar ik bang voor ben.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha sukkel ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
gezond lijkt het me absoluut niet. Na het slikken van twee pilletjes vergat ik af en toe waar ik over aan het lullen was. De dag erna behoorlijk kutgevoel. Je wilt niks, je bent niks.
Maarrr, het is verder wel zeer koel. Vooral als je het samen doet met iemand van wie je zielsveel houd. Ik was met m'n vriendin op een teknofeestje, we hebben samen echt geweldig zitten lullen, op de muziek getript en andere leuke dingen. Ik denk dat zolang je er heel bewust mee omgaat, duidelijk VAN TE VOREN je grensen trekt en je niet laat opfokken door andere mensen het niet slecht voor je is. Maar elke drug is bij een goed gebruik goed voor je. Alleen het is een risicogebied want je moet behoorlijk sterk zijn om niet teveel te gaan gebruiken, en daar moet ik bij mezelf erg veel rekening mee houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals Pinhead al zegt, +-75 mg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.drugsinfoteam.nl/Testpunten.html nummers genoeg.. |
![]() |
|
Persoonlijk ben ik er meer voor om xtc in besloten kringen te gebruiken, daar je meer een band schept met de mensen om je heen, ze vaker tegenkomt en je meer mensen leert kennen. Scheelt daarbij wel dat je het niet aan mij ziet als je niet beter weet. Op grote feesten voel je je chill en heb je hele tijd zin om te dansen, maar daar heb ik geen xtc meer voor nodig.
Dat iets niet bewezen is is dat genoeg reden om het te blijven slikken tot bewezen wordt dat het wel schadelijk is? Wat ik in ieder geval ervaar zijn hele zware depressies achteraf, concentratie is verneukt en heb veel moeite om bijv. namen van iets voor me te halen. Heb nu lange tijd niet geslikt en merk gelukkig wel dat ik er geen last meer van heb.
||
![]() |
Citaat:
ik geloof best dat je altijd gewoon snoepies krijgt waar alleen mdma inzit (bindmiddelen niet meegerekend) ... & die bevallen bij jouw kopers ....... maar qua aantal mg'tjes... ; daar wordt zelfs door gasten die je kunt vertrouwen over gelogen! geef anders ff je mailadres ![]() Laatst gewijzigd op 21-11-2002 om 16:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Foei ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|