Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 21:00
RJ
RJ is offline
Ik wil graag eens rond vragen wat de jeugd over het gebruik van XTC vind en dan vooral op grote feesten. Ik ben voor het gebruik. Zolang het goed spul is vind ik dat iedereen zelf moet bepalen welk genotmiddel je gebruikt. Buiten dat is niet bewezen dat ´´goede´´ XTC schadelijk is voor je lichaam en geest. Alcohol is een stuk slechter, sigaretten trouwens ook!

Ik hoor graag wat va jullie!!!

laters RJ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 21:37
RJ
RJ is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Ben er tegen... kweenie, ben tegen alle harddrugs. Smart/soft- drugs is niet zo erg, maar al die andere troep... nah
zolang je het laat testen is er toch niets aan de hand. Bv. in amsterdam kan je je pillen testen en dan krijg je 1,5 uur later uitslag. Toch niet gek?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:59
Locke
Locke is offline
Zolang je het met mate doet is het niet erg voor je als je net als mij zowat je hele leven aan het verneuken was ben je gewoon lomp bezig ..
Oud 28-10-2002, 22:46
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
RJ schreef:
zolang je het laat testen is er toch niets aan de hand. Bv. in amsterdam kan je je pillen testen en dan krijg je 1,5 uur later uitslag. Toch niet gek?
1 pil is nog altijd slechter voor je dan een sigaretje of een biertje..., aangezien nog niet geheel duidelijk is wat mdma op lange termijn met je hersenen doet..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 23:04
Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
pinhead schreef:
1 pil is nog altijd slechter voor je dan een sigaretje of een biertje..., aangezien nog niet geheel duidelijk is wat mdma op lange termijn met je hersenen doet..
En dan maak jij ervan dat het slechter is omdat het nog niet duidelijk is

Maargoed, iedereen moet hetzelf weten. Ikzelf gebruik het niet regelmatig. Heel af en toe en dan is het wel relax naar mijn mening.
Oud 29-10-2002, 07:09
Günther
Günther is offline
ben tegen harddrugs, softdrugs ben ik voor.
Oud 29-10-2002, 09:33
Upior
Upior is offline
hmm, xtc?

op een schoolfeest had een gast xtc gehad, hij lag in zn eigen kots te zwemmen en nog meer dingen die ik nu niet ga opnoemen, maar voor mij hoeft het niet. een blowtje op zn tijd misschien voor mij, maar dan houdt het echt op voor mij
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:08
ESCO
ESCO is offline
Ik ben er tegen,ik heb t wel vaak gebruikt maar ik weet m'n grenzen.
Je hebt figuren van 15,16 die 10 slikken omdat ze al te vaak hebben geslikt.
Bij coke hoef je niet als je verslaafd bent,meer te gebruiken om wat te voelen.
Ook is er gevaar dat er vaak rotzooi wordt ingegooid zoals speed,ritalin,heroine waardoor de pillen slechter zijn dan drank.
Oud 29-10-2002, 11:26
apekop123
apekop123 is offline
Ik ben tegen XTC. Op zich vind ik dat iedereen zelf moet weten wat hij / zij gebruikt, maar XTC is gewoon slecht voor je. Ik heb wel is hersenfoto's gezien van mensen die regelmatig slikken en die hebben gewoon gaten in hun hersens
Oud 29-10-2002, 12:55
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Citaat:
Upior schreef:
hmm, xtc?

op een schoolfeest had een gast xtc gehad, hij lag in zn eigen kots te zwemmen en nog meer dingen die ik nu niet ga opnoemen, maar voor mij hoeft het niet. een blowtje op zn tijd misschien voor mij, maar dan houdt het echt op voor mij
Dan is die gast een enorme stumperd want ik heb daar nog nooit last van gehad!
Ik slik al een jaar ofzo, alleen met party's en het is harstikke wreed. Ik heb ook al meerdere malen gelezen dat het nog steeds niet bewezen is dat het schadelijk is. Ik denk het haast wel, maar het kan dus een stuk minder schadelijk zijn dat dat IEDEREEN denkt...
Oud 29-10-2002, 12:57
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Ik ben er tegen,ik heb t wel vaak gebruikt maar ik weet m'n grenzen.
Je hebt figuren van 15,16 die 10 slikken omdat ze al te vaak hebben geslikt.
Bij coke hoef je niet als je verslaafd bent,meer te gebruiken om wat te voelen.
Ook is er gevaar dat er vaak rotzooi wordt ingegooid zoals speed,ritalin,heroine waardoor de pillen slechter zijn dan drank.
Daar ben ik inderdaad ook tegen, maar aangezien ik er nooit meer dan 2 per feest slik denk ik dat ik het wel red. Ik ben ook best wel blij dat het elke x weer harstikke fet is en dat ik niet meer hoef... Misschien komt dat omdat ik het ong. 1 x per maand gebruik, dat zal wel langgenoeg zijn voor het herstel ofzo? (als er tenminste 'herstel' bestaat? Misschien doet het wel helemaal nix kwaad!)

Oud 29-10-2002, 16:32
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
xtc is 1 van de redenen dat ik zelden meer naar feesten ga.
aan het begin is het allemaal nog leuk, pilletje of 5 en de nacht is gewoon relaxt. alleen terugreis en dagen erna is zoooo verschrikkelijk minder!
merk nu ook echt wel dat mijn hersens/geheugen/concentratie weer vooruit gaat nu ik minder gebruik!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 23:24
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ik ben tegen XTC. Op zich vind ik dat iedereen zelf moet weten wat hij / zij gebruikt, maar XTC is gewoon slecht voor je. Ik heb wel is hersenfoto's gezien van mensen die regelmatig slikken en die hebben gewoon gaten in hun hersens
ja zeker tijdens die oprah show?? dat was nep... die gaten waren geen gaten...maar plekken waar de doorbloeding minder was. <-- betekent nog niet dat die hersenen 'afgestorven' zijn..

2 Psychoot; tuurlijk kan af en toe een snoepje rielext zijn...en zal dat ook niet zo schadelijk voor je zijn.. .maar het is gewoon nog niet bekend wat het op langere termijn betekent omdat het (relatief gezien) nog niet zo lang gebruikt wordt. strax worden alle gebruikers opeens op hun 40e al dement

dan had ik toch liever een paar keer een biertje gedronken of een sigaretje gerookt ipv geslikt

maar ja,, je leeft maar 1x
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 18:04
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ja zeker tijdens die oprah show?? dat was nep... die gaten waren geen gaten...maar plekken waar de doorbloeding minder was. <-- betekent nog niet dat die hersenen 'afgestorven' zijn..
Ja was idd tijdens Oprah. Ik vind het best wel onverantwoord van Oprah om zomaar dingen te gaan roepen terwijl dat dus niet waar blijkt te zijn.

Ik denk dat XTC wel slecht voor je is. Ik denk niet dat het wel mee valt, maar dat het gewoon echt zo slecht is als "we" denken.
(dit is mijn mening ik kan 'm dus niet onderbouwen met argumenten. Dit is hoe ik erover denk that's all)
Oud 31-10-2002, 18:17
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ja was idd tijdens Oprah. Ik vind het best wel onverantwoord van Oprah om zomaar dingen te gaan roepen terwijl dat dus niet waar blijkt te zijn.

Ik denk dat XTC wel slecht voor je is. Ik denk niet dat het wel mee valt, maar dat het gewoon echt zo slecht is als "we" denken.
(dit is mijn mening ik kan 'm dus niet onderbouwen met argumenten. Dit is hoe ik erover denk that's all)
ja, maar dat is gewoon om het Amerikaanse volk 'bang te maken'. Volgens mij wordt die show gewoon gefinancieerd door de overheid (99% vd huisvrouwen kijkt ernaar...en die moeten kinderen opvoeden...) dus ja...als xtc zwartgemaakt wordt door oprah...dan geven die moeders dat weer door aan hun kinderen etc etc..

over die schade; tis maar waar je waarde aan hecht qua schade... schade aan je hersenen merk je nix van, als je achter de vuilniswagen aanloopt (hehe...om maar ff een voorbeeldje te noemen)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 18:24
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
voor.

leuk.spul.
Oud 31-10-2002, 21:35
Evilqueen
Evilqueen is offline
Ik gebruik zelf niet, ik heb nog nooit gebruikt.

Vrienden van mij wel, die gebruiken op grote feesten en een enkeling deald in die zooi.

Ik vind dat iedereen zelf moet beslissen over gebruik en dat het kwaad kan zolang het goed spul is.. alleen merk je gewoon dat veel mensen niet weten waar ze mee bezig zijn!

Daar zit het gevaar.. ze gebruiken verkeerd spul, gebruiken te veel of te vaak. Zolang je je bewust bent van de risicos en wel weet waar je mee bezig bent kan het weinig kwaad.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:24
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Upior schreef:
hmm, xtc?

stomme eikel die gast dan

xtc heb ik niets op tegen, mits het met mate en vooral verstandig gebruikt wordt..

alle nadelen worden natuurlijk weer eens flink opgeblazen door bepaalde mensen in dit topic. hoe kan je erover praten als je zelf niet eens weet wat het is.

voor mij ...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 17:02
Zappa
Zappa is offline
Ik snap niet, van alcohol en tabak is BEWEZEN dat het slecht voor je is. Toch gebruiken veel mensen het. XTC is de drug waarnaar het meeste onderzoek is gedaan van alle drugs, en geen blijvende schadelijke effecten zijn vastgesteld.

WAAROM LULT IEDEREEN DAN DAT XTC SLECHT VOOR JE IS???

het is nog nooit bewezen, hoe vaak moet ik het blijven zeggen?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:36
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Ben er tegen... kweenie, ben tegen alle harddrugs. Smart/soft- drugs is niet zo erg, maar al die andere troep... nah
ik hou het bij alcohol en wiet.. en hypocriet als ik ben ben ik tegen andere vormen van drugs
Oud 02-11-2002, 10:40
Beta-ark
Beta-ark is offline
Nou ik word er superdepressief van en het is wel schadelijk dat is al bewezen.Na regelmatig gebruik vergroot het de kans op parkinson!En je hypofyse (dat ding in je herses die voor hormonen zorgt voor de sex enzo) die gaat ook kapot.
Oud 03-11-2002, 12:21
Zappa
Zappa is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
Nou ik word er superdepressief van en het is wel schadelijk dat is al bewezen.Na regelmatig gebruik vergroot het de kans op parkinson!En je hypofyse (dat ding in je herses die voor hormonen zorgt voor de sex enzo) die gaat ook kapot.
Dat parkinson-onderzoek is al meermalen *wetenschappelijk* ontkracht!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:41
Beta-ark
Beta-ark is offline
kan best maar volgens mij is het heftig slecht voor je (en dan heb ik het vooral over de psychische gevolgen.
Oud 06-11-2002, 22:55
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
kan best maar volgens mij is het heftig slecht voor je (en dan heb ik het vooral over de psychische gevolgen.
da heb je ook bij weed dus...........
ena een paar pille op een feest kan ni kwaad ,doe het alleen op feesten nu en gaat goed als je maar de goeie pillen koopt en het met maat doet
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:04
Beta-ark
Beta-ark is offline
angerfist, maar wie bepaalt waar de grens ligt tussen met mate en teveel??Aan je naam te zien ga je ook naar hardcore partys en ik weet hoe vet het is om dan heftig strak te staan maar het wordt alleen maar kutter en je moet gewoon steeds meer te gebruiken om het effect te voelen.Ik zei ook dat ik alles met mate deed tot ik een hartritmestoornis kreeg(weliswaar van de speed) maar je ziet dat die grens soms erg moeilijk te zoeken is.En ik weet niet of meerdere dat hebben maar ik krijg superrare gedachten in mijn kop als ik zoiets gebruik.Dan sta ik te stampen en denk ik opeens waar slaat dit op en wat doe ik hier enzo superwazig maar ik weet wel dat ik nu gelukkig ben gestopt en dat ik voordat ik al die zooi heb gebruikt iets minder afgedraaider in mijn kop was.Vooral de nacht en dag erna zijn meestal kut als je thuis in bed ligt te wachten tot de zon op komt met penspijn en superveel energie.MAar vooral de eerste x gebruik van xtc is superrelaxed vooral als je het in een groepje bij iemand thuis doet en dan allemaal wat wazig gaat lullen en wat muziek opzet, maar hoe vaker ik het deed hoe kutter ik het vond.
Oud 14-11-2002, 14:07
Beta-ark
Beta-ark is offline
En wiet vind ik helemaal dom, maar dat is mijn mening.ik heb geen behoefte om slomer te worden dan ik al ben.Ik voel me zo al sloom genoeg iedere dag.En wiet is slecht voor je longen en het is dus bewezen dat je bij overmatig gebruik een grotere kans op schizofrenie hebt.Ik heb zelfs meegemaakt dat een jongen an alleen alcohol en wiet gek is geworden die zit nu in zon opvangcentrum, had zjin huis in brand gezet enz enz.DUs ik hou het bij bier, is wel duurder maar net zo goed.
Oud 14-11-2002, 14:09
Beta-ark
Beta-ark is offline
Als er geen lichamelijke maar vooral psychische risicos aan waren verbonden zou ik nu ook iedere party nog freaken.Maar ik wil 't gewono niet riskeren om een afgedraaide sjaak te worden met meerdere persoonlijkheden.Kijk met een paar gaatjes in mijn nieren ofzo kan ik nog leven, maar voor mij zijn het de psychische effecten waar ik bang voor ben.
Oud 16-11-2002, 12:59
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
angerfist, maar wie bepaalt waar de grens ligt tussen met mate en teveel??Aan je naam te zien ga je ook naar hardcore partys en ik weet hoe vet het is om dan heftig strak te staan maar het wordt alleen maar kutter en je moet gewoon steeds meer te gebruiken om het effect te voelen.Ik zei ook dat ik alles met mate deed tot ik een hartritmestoornis kreeg(weliswaar van de speed) maar je ziet dat die grens soms erg moeilijk te zoeken is.En ik weet niet of meerdere dat hebben maar ik krijg superrare gedachten in mijn kop als ik zoiets gebruik.Dan sta ik te stampen en denk ik opeens waar slaat dit op en wat doe ik hier enzo superwazig maar ik weet wel dat ik nu gelukkig ben gestopt en dat ik voordat ik al die zooi heb gebruikt iets minder afgedraaider in mijn kop was.Vooral de nacht en dag erna zijn meestal kut als je thuis in bed ligt te wachten tot de zon op komt met penspijn en superveel energie.MAar vooral de eerste x gebruik van xtc is superrelaxed vooral als je het in een groepje bij iemand thuis doet en dan allemaal wat wazig gaat lullen en wat muziek opzet, maar hoe vaker ik het deed hoe kutter ik het vond.
ik gebruik niet meer om meer te voelen , je hebt verschillende pillen die elk een andere inhoud mdma ml hebben ,ik pak meestal een heftige van 310 ml mdma is genoeg voor 1 hele avond denk ik ,in een normale pil zit iets van 150 ml mdma
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:19
Locke
Locke is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
En wiet vind ik helemaal dom, maar dat is mijn mening.ik heb geen behoefte om slomer te worden dan ik al ben.Ik voel me zo al sloom genoeg iedere dag.En wiet is slecht voor je longen en het is dus bewezen dat je bij overmatig gebruik een grotere kans op schizofrenie hebt.Ik heb zelfs meegemaakt dat een jongen an alleen alcohol en wiet gek is geworden die zit nu in zon opvangcentrum, had zjin huis in brand gezet enz enz.DUs ik hou het bij bier, is wel duurder maar net zo goed.

Haha sukkel
Oud 16-11-2002, 13:29
Yamyam
Yamyam is offline
XTC is slecht.
Drugs zijn slecht.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:33
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Locke schreef:
Haha sukkel
Nee.
Je moet ieders mening gewoon respecteren.
Oud 16-11-2002, 16:43
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
ik gebruik niet meer om meer te voelen , je hebt verschillende pillen die elk een andere inhoud mdma ml hebben ,ik pak meestal een heftige van 310 ml mdma is genoeg voor 1 hele avond denk ik ,in een normale pil zit iets van 150 ml mdma
het gaat in MG en niet in ML.... en 310 lijkt me wat lichtelijk overdreven voor 1 snoepie...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:08
drama
drama is offline
gezond lijkt het me absoluut niet. Na het slikken van twee pilletjes vergat ik af en toe waar ik over aan het lullen was. De dag erna behoorlijk kutgevoel. Je wilt niks, je bent niks.
Maarrr, het is verder wel zeer koel. Vooral als je het samen doet met iemand van wie je zielsveel houd. Ik was met m'n vriendin op een teknofeestje, we hebben samen echt geweldig zitten lullen, op de muziek getript en andere leuke dingen. Ik denk dat zolang je er heel bewust mee omgaat, duidelijk VAN TE VOREN je grensen trekt en je niet laat opfokken door andere mensen het niet slecht voor je is. Maar elke drug is bij een goed gebruik goed voor je. Alleen het is een risicogebied want je moet behoorlijk sterk zijn om niet teveel te gaan gebruiken, en daar moet ik bij mezelf erg veel rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:42
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
XTC is slecht.
Drugs zijn slecht.
elke dag je lul in een andere pruim stoppen is ook slecht ,krijg je soas ,wtf wil je hiermee bereiken ,zoveel dingen zijn slecht
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:45
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
pinhead schreef:
het gaat in MG en niet in ML.... en 310 lijkt me wat lichtelijk overdreven voor 1 snoepie...
miligram ja ,maar 310 hebben we hier het ziet er ook niet als een snoepje uit meer een snoepschijf .Ik dacht dat je xtc had in verschillende vormen ,kleuren en weet ik veel wat. Trouwens tegenwordig is het zeer normaal dat je pillen hebt met 210 - 200 mg dus...........
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:21
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
miligram ja ,maar 310 hebben we hier het ziet er ook niet als een snoepje uit meer een snoepschijf .Ik dacht dat je xtc had in verschillende vormen ,kleuren en weet ik veel wat. Trouwens tegenwordig is het zeer normaal dat je pillen hebt met 210 - 200 mg dus...........
'normaal' ...oftewel het landelijk gemiddelde ligt zo rond 75mg....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 00:54
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
pinhead schreef:
bron?
Oud 19-11-2002, 15:50
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Copeland schreef:
bron?
diverse testinstanties... bel ze maar op
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:05
FDL
FDL is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
Dream onnn, regel jij ze maar ff snel dan hehehe.

Zoals Pinhead al zegt, +-75 mg
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:30
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
pinhead schreef:
diverse testinstanties... bel ze maar op
Pass het nummer eens dan, nu wil ik het weten ook!
Oud 19-11-2002, 22:38
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Copeland schreef:
Pass het nummer eens dan, nu wil ik het weten ook!
wees ns wat creatiever

http://www.drugsinfoteam.nl/Testpunten.html
nummers genoeg..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:09
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ja van die mietjes pillen ,zeker vand ie geteste shit waar je 10 minuten hard van gaat
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:11
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
FDL schreef:
Dream onnn, regel jij ze maar ff snel dan hehehe.

Zoals Pinhead al zegt, +-75 mg
in limburg heeft elke schijf minimaal 150 mg mdma ,geloof me of kom maar es hier voro een paar dagen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:29
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
ja van die mietjes pillen ,zeker vand ie geteste shit waar je 10 minuten hard van gaat
ah...dus die in limburg worden nooit getest?? erg knap van je dat je dan weet dat er altijd minimaal 150mg in zit...

of zegt de dealer dat?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 13:26
NecroDopey
NecroDopey is offline
Persoonlijk ben ik er meer voor om xtc in besloten kringen te gebruiken, daar je meer een band schept met de mensen om je heen, ze vaker tegenkomt en je meer mensen leert kennen. Scheelt daarbij wel dat je het niet aan mij ziet als je niet beter weet. Op grote feesten voel je je chill en heb je hele tijd zin om te dansen, maar daar heb ik geen xtc meer voor nodig.

Dat iets niet bewezen is is dat genoeg reden om het te blijven slikken tot bewezen wordt dat het wel schadelijk is? Wat ik in ieder geval ervaar zijn hele zware depressies achteraf, concentratie is verneukt en heb veel moeite om bijv. namen van iets voor me te halen. Heb nu lange tijd niet geslikt en merk gelukkig wel dat ik er geen last meer van heb.
Oud 21-11-2002, 14:34
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ah...dus die in limburg worden nooit getest?? erg knap van je dat je dan weet dat er altijd minimaal 150mg in zit...

of zegt de dealer dat?
xtc lab ,ik test ze nooit omdat ik ze van mensen krijg die ik kan vertouwen ,of misschien verkoop ik ze zelf wel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:59
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
xtc lab ,ik test ze nooit omdat ik ze van mensen krijg die ik kan vertouwen ,of misschien verkoop ik ze zelf wel
breng er voor de gein eens één een keertje weg

ik geloof best dat je altijd gewoon snoepies krijgt waar alleen mdma inzit (bindmiddelen niet meegerekend) ... & die bevallen bij jouw kopers .......

maar qua aantal mg'tjes... ; daar wordt zelfs door gasten die je kunt vertrouwen over gelogen!

geef anders ff je mailadres

Laatst gewijzigd op 21-11-2002 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:29
FDL
FDL is offline
Citaat:
pinhead schreef:

ik geloof best dat je altijd gewoon snoepies krijgt waar alleen mdma inzit (bindmiddelen niet meegerekend) ... & die bevallen bij jouw kopers .......

maar qua aantal mg'tjes... ; daar wordt zelfs door gasten die je kunt vertrouwen over gelogen!

Foei
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:56
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
FDL schreef:
Foei
volgens mij trek jij weer verkeerde conclusies....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:47
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
pinhead schreef:

geef jowu aders maar ,voeg ik je op msn toe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten