| Advertentie | |
|  | |
|  20-01-2003, 20:36 | |
| 

Alvast bedankt voor jullie reacties   , ik zal zeker eens met em praten en dan hoop ik dat hij iets lost  .  Alleen zie ik em nie veel, hij is als ik moet geloven wat ik hoorde zeggen, veel bij z'n vriendin, vooral voor en na school (al heeft een kennis van me, die hem alleen kent van zien, hem er nog nooit bij zien staan, s'morgens en s'avonds ziet ze em alleen maar bij z'n vrienden staan dan krijg ik weer het gevoel dat hij me ontwijkt  , die persoon heeft hen wel al es samen gezien in de bioscoop maar das ook alles  ).  Hij maakt mij gewoon heel erg jaloers  en dat maakt het moeilijk voor mij om em alleen te kunnen spreken  .  Maar ik zal me best doen    .  Natuurlijk zijn reacties ook nog altijd welkom  . xxx Faith   
	__________________ <~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead! Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 20:50. | |
|  21-01-2003, 09:45 | |
|   | 

Hij maakt je jaloers, dat is ook al zoiets    verliefde jongens kunnen inderdaad eenbeetje vreemd doen of je plots gaan negeren en je niet recht in de ogen kijken. Doe normaal en rustig als je met hem bent, probeer het onrechtstreeks uit te vissen wat hij voor je voelt, dat kan je namelijk makkelijk opmerken bij jongens   | 
|  21-01-2003, 17:32 | ||
| Citaat: 
  , maar waarom heeft hij dan een vriendin  , die hij o zo graag ziet  ... 
	__________________ <~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead! | ||
|  21-01-2003, 18:28 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
 Erg vreemde situatie  Want als je iemand heel erg leuk vindt, dan neem je toch niet wat met iemand anders?  Maarjah anders heeft hij geen reden om naar jou toe zo raar te doen, lijkt me. Nou, ik kan niets anders doen dan ook zeggen: probeer hem eens alleen te spreken (en dan hopen dat hij niet raar gaat doen of dichtklapt of wegloopt  )... suc6   | |
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd | Vrouwenvoetbal MRLNDAAA | 48 | 19-07-2010 19:36 | |
| Liefde & Relatie | Wat wil hij nou??? zoef de haas | 20 | 09-06-2005 12:46 | |
| Verhalen & Gedichten | Verhalenwedstrijd: Wie moet er door naar de finale? Ieke | 36 | 22-02-2004 22:06 | |
| Liefde & Relatie | Hij doet nog steeds raar... Angel Of Faith | 2 | 03-02-2003 11:04 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 15:15 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | Hans Kraaij sr. op de lijst van LN, moet ik dit serieus nemen? MeCute1983 | 49 | 01-04-2002 16:22 | |