Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 16:56
cin-D
cin-D is offline
Het is dus net uit met m'n vriendje (zaterdag) en de afgelopen dagen zat ik daar echt super erg mee, maar nu hoor ik dus net dat hij (weer) vast zit en ineens is m'n verdriet zegmaar weg, ik voel me gerustgesteld ofzo?
Want voordat dit gebeurde dwaalde m'n gedachten steeds af naar hem en dan ging ik me bijv. afvragen wat hij op dat moment aan het doen was enzo en dan werd ik weer gelijk paniekerig en verdrietig,
maar nu als ik aan hem denk ben ik niet gelijk zo van slag ik denk er heel nuchter over is dat misschien jaloezie? Of ben ik hem aan het vergeten of? Help ik weet 't echt niet
Oud 21-01-2003, 16:59
Verwijderd
hmz okee.. even alles op een rijtje..

Jouw ex is diegene die vastzat voor joyriden.. En toen kwam ie weer vrij, maar kennelijk is het nu toch uit..

Logisch dat je je daar even kut om voelde overigens..

Dan nu zit hij weeer vast (waarvoor dit keer?), en voel je je minder kut.. als ik het goed heb begrepen. Nou, misschien omdat je zoiets hebt van zie je wel, als het nog aan was zou ik me weer zorgen zitten maken en weet ik veel.. Het is gewoon niet zo'n 'goede' jongen..?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:13
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hmz okee.. even alles op een rijtje..

Jouw ex is diegene die vastzat voor joyriden.. En toen kwam ie weer vrij, maar kennelijk is het nu toch uit..

Logisch dat je je daar even kut om voelde overigens..

Dan nu zit hij weeer vast (waarvoor dit keer?), en voel je je minder kut.. als ik het goed heb begrepen. Nou, misschien omdat je zoiets hebt van zie je wel, als het nog aan was zou ik me weer zorgen zitten maken en weet ik veel.. Het is gewoon niet zo'n 'goede' jongen..?
Yepz that's me
Het is inderdaad zo dat ik me vanaf dat het uit is echt verschrikkelijk heb zitten voelen, totdat ik hoorde dat hij vast zit zegmaar... heel vaag
Oud 21-01-2003, 17:15
Jordana
Jordana is offline
Mss is het zo'n soort van wraak.ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:16
Verwijderd
Nou, ik vind het niet zo heel raar hoor, je kan er verschillende verklaringen voor bedenken.

Een ontzettend lullige verklaring is bijvoorbeeld dat je nu zeker weet dat hij niks uitspookt met andere meisjes, en jou nu ms graag had gehad als steun en dergelijke..

Het voelt ms ook als een bevestiging dat het eigenlijk wel goed is dat het uit is, omdat hij steeds in de problemen komt..

Ach ja, gevoel, en dus ook liefdesverdriet, kan heel vreemd werken!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:43
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou, ik vind het niet zo heel raar hoor, je kan er verschillende verklaringen voor bedenken.

Een ontzettend lullige verklaring is bijvoorbeeld dat je nu zeker weet dat hij niks uitspookt met andere meisjes, en jou nu ms graag had gehad als steun en dergelijke..

Het voelt ms ook als een bevestiging dat het eigenlijk wel goed is dat het uit is, omdat hij steeds in de problemen komt..

Ach ja, gevoel, en dus ook liefdesverdriet, kan heel vreemd werken!
ja precies, ik weet dus ook zelf echt niet waarom ik dit gevoel ineens heb
Reageren

Regels voor berichten