Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik lach heeel veel als ik dronken ben op een feest ga ik heeel veeel dansen (of ik moet zo gek zijn dat ik nie meer kan staan)
En ik zeg dingen tegen een jongen die ik normaal nie zal zeggen.
||
Citaat:
ook wil ik nog weleens van een barkruk afvallen, mijn duimnagel in de fik steken en mijn t-shirt omhoog trekken maaar dan ben ik oook echt ver, en dat is maar 1 keer per jaar het geval meestal ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
In iemands voortuin in slaap vallen, door mijn 'vrienden' gevonden worden. Deze personen maken mij dan niet wakker, neeeeeeeeh, ze gaan eerst iemand met een fototoestel halen. Wreed man.
Of naar huis gaan lopen en dan als ik bijna thuis ben lopend in slaap vallen en terug naar de stad slaapwandelen. Dat had ik dus een keer, was ik 2 km terug gelopen. Nog nooit zo boos op mezelf geweest. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
laat ik het maar voor aangeschoten doen (dronken wil ik niet en zorg wel dat ik dat niet wordt)
maareh ik durf gewoon meer, iets vrolijker, maar als het een beetje stil is wordt ik ook stiller (er zijn mensen die dat wel lekker rustig vinden) en als ik op een druk feest ben dan wordt ik juist ook drukker, en gewoon ja je durft meer, maar dat heeft iedereen wel (toch?) [Dit bericht is aangepast door sunzonsoleil (27-06-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wor uhmz liever hangeriger moe uhmzz vrijer met jongens nja 1tje dan kuzziess |
![]() |
|
![]() |
heeeeel vrolijk worden
soms iets té vriendelijk zijn heel druk, wild, vaag dansen stom lullen moeite hebben met netjes recht lopen soms wordt ik emotioneel dan ga ik onwijs janken en ga ik iedereen vertellen hoe zielig ik me zelf vindt... (das iets minder) mensen bellen vast nog wel meer, dat weet ik dan niet zo goed meer ![]() |
![]() |
|
hey,
ja wat ik me heb laten vertelle,is dat ik met een lantaarn heb gezoent[prbeerde te zoenen] en dat ik met 5 verschillende jongrens heb gezoent en dat ik melig was en alleen maar wilde dansen enzo..... =xxxxxxxxx=Janet [dit is maar 2x gebeurd hoor]
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe gedraag jij je als je stoned bent? Verwijderd | 12 | 20-06-2011 00:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je verliefd bent? Iza | 49 | 17-09-2010 21:45 | |
Psychologie |
Gedragen jullie je anders in real life dan op het forum? Curtis Jackson | 50 | 03-01-2005 01:44 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
De Kantine |
Hoe correct ben jij? Verwijderd | 53 | 09-10-2003 14:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? charly not | 10 | 14-11-2002 15:36 |