Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat Morgan zegt, bij alle liedjes aan hem denken en dan ook vinden dat het heel goed bij hem/ons past. En hem overal zien. Veel aan hem denken, door alles aan hem herinnerd worden en er echt op moeten letten dat ik niet teveel over hem praat.
En gewoon de kriebels, onrustig zijn, me niet kunnen concentreren. Naar mijn telefoon kijken.
|
Verwijderd
|
Ik word een kluns en enorm oncharmant daarmee. Ik gooi drankjes om, loop tegen deurposten op, struikel midden op straat, gooi de hap eten naast mijn mond, stoot mijn hoofd etc etc etc. En dat dan allemaal vooral als hij in mijn buurt is, natuurlijk.
Verder word ik er altijd erg brutaal van. Ik ben normaal best verlegen bij nieuwe mensen, maar dan ineens maak ik hele leuke grapjes en ben ik spontaan en extravert en vind constant goede redenen om met hem te praten. Ik word enorm zeker van mezelf als ik verliefd ben ![]() Echt heel raar, maar wel gunstig voor mezelf.. de tweede alinea dan, de eerste alinea is juist uiterst ongunstig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De keer dat ik verliefd was werd ik zowat obsessief. Maar dat was ook wel een appart verhaal en niet echt representatief.
Crushes heb ik wel eens en dan wordt ik van gevat en extravert en bijdehand ineens té verlegen en onhandig ontloop ik diegene en zak ik het liefst terplekke door de grond als dat niet lukt. En ik bedenk altijd allerlei scenario's die vervolgens natuurlijk niet uitkomen. |
![]() |
|
Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik voor de buitenwereld heel normaal blijf terwijl ik verliefd ben. Maar volgens mijn zus loop ik constant met een grote glimlach op mijn gezicht en word ik zenuwachtig als ik weet dat we elkaar gaan zien.
|
ik word zweverig, krijg last van staar.. als het meisje heel dichtbij me is verlies ik mezelf (afhankelijk van hoe leuk ze is) letterlijk in een soort roes van onnatuurlijke zachtheid.
en ik word onwijs bang als ze op me af komt. maarja het meisje waar ik echt kapot verliefd op was heb ik nu al meer dan een jaar niet gezien, en daar is gelukkig nog geen vervanger voor.
|
Verwijderd
|
Ik loop rond met een hele grote grijns, iedereen zegt altijd dat ik helemaal straal. Ik luister liefdesliedjes en denk ik van aahh... Ik heb het constant over hem, overal waar ik kom denk ik dat ik hem zie. Heel veel dingen doen me dan denken aan hem. En ik wil bij hem in de buurt zijn. Ik ben altijd al onhandig en dan nog meer en ik word vaak en snel rood.
|
![]() |
|
Ik heb de hele dag het gevoel dat ik een soort geluksamuletje met me meedraag. Hij zit constant ergens in mn achterhoofd en af en toe, door bijvoorbeeld een romantisch liedje, een foto van ons samen of gewoon zomaar, barst ik ineens helemaal uit elkaar van geluk.
|
Echt de hele tijd lachen, net als de meeste mensen hier, en soms heel hyperactief... ik word dan echt een gigantische stuiterbal oid.
![]() Verder word ik meestal een beetje cheeky en flirty en ook wel een beetje brutaal, en ja het normale zweverige gedoe wanneer je aan hem denkt, helemaal van de wereld. ![]()
|
Ik ga veel te veel denken, net als quis onmogelijke scenario's etc, maar verder doe ik haast nooit wat.
Als ze der is probeer ik de hele tijd dingen te vinden om over te praten, maar ik kan dan juist minder bedenken, behalve standaard dingen. En ik kan me ogen niet van de hare afhouden, ik moet me dwingen haar niet constant aan te kijken.
|
Verwijderd
|
Ik zit constant met hem in mijn hoofd en probeer er maar niet over te praten, of iig niet te veel, maar doe dat dan toch. Ik heb goede zin en zing de hele dag. Overal waar ik zijn naam zie staan, of iets wat daar op lijkt, krijg ik kriebels. Ook als anderen naar hem vragen of een keer onverwacht zijn naam noemen (dan hoeft t nog niet eens over hem te gaan), begin ik te blozen. Verder ben ik al heel lang niet meer echt verliefd geweest, dus ik zou het eigenlijk verder niet weten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En liedjes inderdaad. In elk liedje dingen herkennen en blabla. Verder ben ik ook nogal stuntelig dan, kan ik slecht uit mn woorden komen en blabla, tenzij ik bij hem in de buurt ben, dan kan ik juist weer buitengewoon uit m'n woorden komen. Heel apart. |
![]() |
|
Ik denk steeds aan hem en ik wil altijd bij hem zijn, maar eigenlijk weet ik het niet precies. Ik ben erg verliefd op iemand nu, maar dat is mijn vriendje en ik ben gewoon heel erg blij dat hij van me houdt! Dus steeds als ik hem zie vlieg ik hem om de nek, word ik helemaal woelig en stuiterig en blij en moet ik hem aaien ^-^
|
![]() |
||
Citaat:
En ik word overenthousiast als 'ie in de buurt is en ga stomme dingen zeggen, waardoor ik weer verval in depressie modus. En dan ga ik maar van een afstandje stiekem naar 'm kijken en zwijmelen. Ik heb 1 keer een wederzijdse verliefdheid meegemaakt en toen was ik zo blij en hoteldebotel dat ik een week niet heb gegeten.
|
![]() |
oh oh my god hahaha ik kijk stiekem naar haar maar zij is ook nog verliefd dan maak haar nog gekker
hahah de volgende dag loopt zij heel boos in de aula dat merk helemaal ![]() soms als ik dichterbij kom daarna kijkt s me ff aan vervolgens loopt der weg hahah vraag aan de meisjes waarom lopen jullie weg als jullie verliefd zijn? i don't know ![]() misschien komt door die alle hormonen hahaah |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk trouwens dat ik met pas echt verliefd kan voelen als die meisje uiteindelijk ook verliefd is op mij
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik verliefd ben.....
![]() Dan kan ik niet stoppen om aan het te denken. Ik raak snel nerveus en zeg altijd: Hij is heel grappig. Als iemand mij vraagt: Ben je verliefd? Zeg ik gauw: Op hem neeeeeee! Dan krijg ik een rooie koppie ![]() Als ik tegen hem praat dan stotter ik. Soms vind ik het irritant als iemand ander aandacht aan hem besteed En ik zal bijna alles doen om hem blij te maken? Heeft iemand anders dit probleem ook? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Jagen Luego | 14 | 16-11-2007 15:42 | |
Liefde & Relatie |
Crisis met jongere vriendje, drugs en ander meisje Fainne | 151 | 17-09-2006 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
mijn baas en ik.. HelpMePlease | 86 | 10-08-2004 23:12 | |
Liefde & Relatie |
[vragenlijstje] verliefdheid Fleur | 168 | 28-10-2003 21:04 |