Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daar kunnen wij je waarschijnlijk niet zo bij helpen
|
het kan inderdaad komen doordat je misscien een beetje depri bent.
Als ik nogal down ben..., heb ik ook nergens zin in..., en ben ik ook erg moe... Maar als ik jou was zo ik idd even een bloedtest laten doen of het misshcien pfeiffer of bloedarmoede is....
|
Verwijderd
|
Moe zijn kan door zo veel dingen komen. Ik zou idd een bloedonderzoek aanvragen bij de dokter, dan kun je daarna altijd weer verder kijken. iig zorgen dat je op tijd naar bed gaat (en regelmatig, dus niet ene avond om 6 uur, de volgende om 10 uur, dan weer om 11 uur, dan weer om 8 uur enz), zorgen dat je voldoende andere rust en ontspanning krijgt en goed en gezond eten.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(zoiets iig, klinkt zo, weet niet hoe je het schrijft)
||
Citaat:
|
![]() |
Dat hormoon dat vrijkomt waardoor je je goed voelt heet endorfine & zorgt voor een gelukkig/euforisch gevoel.
Melatonine is een slaap hormoon, dat `s nachts aangemaakt wordt. Mensen die veel & vaak verre reizen maken, slikken soms melatonine tabletten om de jetlag tegen te gaan. Ook wordt het voorgeschreven aan mensen die vanwege slaap problemen hun dag/nacht ritme omgedraaid hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel gapen Lychee | 10 | 30-09-2010 19:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
altijd moe... tiram | 16 | 09-09-2003 16:40 | |
De Kantine |
Mysteriax. Uncle_Sam | 423 | 22-06-2003 23:14 | |
De Kantine |
Moet je gapen als je dit leest? Welmoed | 50 | 17-03-2003 19:50 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt Gwenniej | 495 | 22-12-2002 20:42 | |
De Kantine |
ben je moe als je loopt te gapen, of gaap je als je moe bent? Secreet | 25 | 19-11-2002 16:46 |