Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je iemand nodig hebt kun je me altijd mailen op cestzoe@dolfijn.nl en ik ben heel vaak online op cestzoe@hotmail.com Je kunt altijd bij me terecht. Ik weet dat het moeilijk is om te praten met een psycholoog
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om even ontopic te blijven, ik heb hetzelfde gevoeld als jou, helemaal en ik kon er ook niet mee omgaan, begreep mezelf niet. Eén ding moet je zeker weten en dat is dat tijden kunnen omslaan. 17, 18 jaar is een moeilijke leeftijd voor sommigen maar er kan nog zoveel gebeuren waardoor je leven en je gevoel veranderd. Dat was bij mij het geval! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja, de kans dat het niet helpt is er altijd, niks doen helpt vaak alleen ook niet. Kun je het beter proberen, denk ik. En als het echt niet bevalt stoppen of overstappen naar een ander. Je ontloopt je problemen doordat je naar een psycholoog gaat... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf zou nooit de beslissing nemen naar een psycholoog te gaan, juist omdat ik weet dat ik het zelf moet kunnen oplossen, ik heb geen hulp nodig, zeker niet van iemand die ik totaal niet ken. Maar dat is voor iedereen anders, bij de ene kan het helpen, bij de andere niet. (een vriend ging naar een psycholoog en is uit zijn depressie geraakt, iemand anders, de ex-vriend van mijn zus, ging naar een psycholoog maar pleegde zelfmoord vorig jaar.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk niet dat die psycholoog 'mee werkte' aan die zelfmoord. Ik denk eerder dat die jongen zo met zichzelf en alles en iedereen in de knoop zat dat ook die psycholoog hem niet meer kon helpen. Over het algemeen zal een psycholoog best kunnen helpen, maar net als met alle andere mensen waar mee je om gaat, het moet wel klikken. |
![]() |
||
Citaat:
heey paar strate verderop medebewoner, ook al ken je me un paar jaartjes en ook al zit ik in de brugklas, da heeft er allemaal nix meej te make en die leeftijd ook nie en ik ben allang gewent dusse, d8 ut nie
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Kan alleen maar anderen herhalen,
probeer er met iemand over te praten. Door niet naar school te gaan, zit je veel meer thuis, heb je veel minder te doen, en ga je dus meer nadenken ed. Zo raak je sneller in een negatief cirkeltje imo.. Probeer naar school te gaan, je hoeft niet in 1x gelijk weer aan alles mee te doen, doen alsof er niks aan de hand is enzo.. Maar, hoe langer je thuis blijft, hoe minder zin je krijgt om weer iets te doen.. (en hoe moeilijker het ook is om weer te gaan) Leg het aan je ouders uit -als dat kan-, zodat zij je kunnen steunen ed. (en, zoals al eerder gezegd is, praten kan sowieso al opluchten) Heb je al antwoord gehad op je brief aan die jongen..? Praat het met hem uit, die onduidelijkheid doet je volgens mij ook geen goed.. Nja, sterkte enzo.. ![]() Citaat:
(er zijn iig niet veel volwassenen hier imo) Besides, volwassenen kunnen net zo goed depressief zijn.
Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 16:01. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is toch meer dan logisch, en dus heeft dat niks weinig te maken met of pubers eerder depressief zijn dan volwassen... Hou zulke opmerkingen voortaan voor je ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Tadaaa... En dit is dan mijn voorsteltopic.. *wauw! -Mara- | 66 | 07-08-2010 22:47 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Uit omdat........Terug nemeN? HelpMePlease | 68 | 21-03-2004 19:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
duur vd slaap elledc | 46 | 17-03-2004 14:31 |