Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 09:04
luckyleo
luckyleo is offline
Al meerdere keren langsgekomen, maar toch wil ik nog graag wat jullie ervaringen ermee horen.
Voor degenen die die na een break in de relatie toch weer terug naar hun ex gingen:

- Waarom ging je terug naar je ex?
- Hoe ging dat?
- Was de reden dat het de eerste keer uitging nu geen probleem voor de 2e keer?
- Vond je het achteraf een goede keuze dat je weer terug bent gegaan naar je ex?

Brand maar los, alvast bedankt voor de reacties.

Leon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 12:12
Verwijderd
Beste jongen,

Ik spreek uit ervaring in deze situatie, ik ervaar het nu zelfs.

Ruim een half jaar geleden leerde ik een meisje kennen.
Dat ging al vrij snel over in een relatie, achteraf te snel.
Gevolg het werd haar te veel, er waren wat kleine probleempjes bij haar en ze nam mij niet in vertrouwen en maakte het zelfs uit.

Ik vond het natuurlijk erg, heel erg, dat was het eerste meisje waarop ik verliefd was geworden. Later vertelde ze mij dat ze spijt had en mij erg miste, een x tot huilens toe
Ik had altijd gezegt dat ik nooit met mijn ex zou nemen uit zelfrespect en ik had zo mijn principes. Maar ze zei het toch, toen ik het hoorde ging ik natuurlijk een beetje nadenken, er was licht, er kon weer een relatie komen als ik dat wou. Op dat moment was ik bezig met een ander meisje, maar die was een beetje raar en had zogenaamd veel tijd nodig. Een weekje later zag ik mijn ex, het was raar, ik ontliep haar maar had haar die avond toch gezoend. Was eigenlijk vet blij maar liet het niet echt merken.
We hadden later veel gepraat, ik kon natuurlijk niet zomaar terug gaan, had beetje zekerheid nodig dat het niet weer zomaar uit ging.

Nu hebben we al weer 2 maanden een relatie en ik zou je is wat zeggen, deze relatie is gewoon veel leuker, we zijn meer open tegen elkaar, lachen meer, seks echt zo happy, vandaag 2 maanden

Maar het kan echt wel hoor, ik had ook altijd gezegt, met mijn ex?NEVERRRRRRRRR, maar als je echt verliefd bent en ze is niet vreemd gegaan dan zou het wel kunnen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:15
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Omdat we ons allebei nog steeds tot elkaar aangetrokken voelden en het dus nog een keer wilden proberen. We konden elkaar gewoon niet vergeten.
- Hoe ging dat?
Nouja, in eerste instantie goed, maar na een tijdje kwamen we erachter dat het gewoon niet meer zo was als de eerste keer toen we iets hadden. Het ging gewoon niet meer tussen ons, daarom ging het na 3 maanden ook weer uit.
De eerste keer ging het uit doordat bij mij de verliefdheid weg was, de tweede keer ging het uit omdat we allebei niet meer verliefd waren... het gevoel ging gewoon weg. Er waren niet echt andere redenen waarom het uit ging.
Achteraf denk ik dat we meer iets met elkaar zijn begonnen de 2e keer omdat we elkaar misten en omdat we heel speciaal waren voor elkaar, maar niet om echte verliefdheid (wat ik toen overigens wel dacht).
- Vond je het achteraf een goede keuze dat je weer terug bent gegaan naar je ex?
Het is dan wel uitgegaan, maar ik denk wel dat het een goede keuze was. Nu weet ik zeker dat het niet meer zo kan worden tussen ons als hoe het de eerste keer was toen we iets hadden. Hij is en zal altijd heel sppeciaal voor me blijven, maar een relatie zit er niet meer in (tenminste zo denk ik er nu over).
Oud 19-02-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
*verhaal*
Sorry, offtopic, maar je hebt een kinderen voor kinderen 13-sig!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:07
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Omdat we ons allebei nog steeds tot elkaar aangetrokken voelden en het dus nog een keer wilden proberen. We konden elkaar gewoon niet vergeten.
- Hoe ging dat?
Nouja, in eerste instantie goed, maar na een tijdje kwamen we erachter dat het gewoon niet meer zo was als de eerste keer toen we iets hadden. Het ging gewoon niet meer tussen ons, daarom ging het na 3 maanden ook weer uit.
De eerste keer ging het uit doordat bij mij de verliefdheid weg was, de tweede keer ging het uit omdat we allebei niet meer verliefd waren... het gevoel ging gewoon weg. Er waren niet echt andere redenen waarom het uit ging.
Achteraf denk ik dat we meer iets met elkaar zijn begonnen de 2e keer omdat we elkaar misten en omdat we heel speciaal waren voor elkaar, maar niet om echte verliefdheid (wat ik toen overigens wel dacht).
Het is dan wel uitgegaan, maar ik denk wel dat het een goede keuze was. Nu weet ik zeker dat het niet meer zo kan worden tussen ons als hoe het de eerste keer was toen we iets hadden. Hij is en zal altijd heel sppeciaal voor me blijven, maar een relatie zit er niet meer in (tenminste zo denk ik er nu over).
Oud 19-02-2003, 16:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik miste em.

- Hoe ging dat?
noujah, hij belde me en ik wilde em ook eigenlijk weer terug.

jah, maar in het begin nog niet. dat had ik pas door toen het alweer veel te laat was.

absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:43
Forumtalker
Forumtalker is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

1 Waarom ging je terug naar je ex?
2 Hoe ging dat?
3 Was de reden dat het de eerste keer uitging nu geen probleem voor de 2e keer?
4 Vond je het achteraf een goede keuze dat je weer terug bent gegaan naar je ex?

1) Ik misde haar
2) Ze stuurde rozen naar mij en belde nog heel vaak nadat het uit was....
3) Jawel ik gaf haar nog een kans (ze was vreemgegaan ) maar het gebeurde weer
4 NEEEE
Oud 19-02-2003, 16:45
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Forumtalker schreef:

3) Jawel ik gaf haar nog een kans (ze was vreemgegaan ) maar het gebeurde weer
dan ben je echt genaaid!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:58
Forumtalker
Forumtalker is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
dan ben je echt genaaid!
jah echt wel (de vuile slet)
Oud 19-02-2003, 18:29
PlasTuut
PlasTuut is offline
Waarom ging je terug naar je ex? Omdat ik heel veel om hem gaf(geef) en hem echt onwijs geweldig vond/vind
- Hoe ging dat? Ik ging bij hem logeren als goede vriendin en van het 1 kwam het ander...
- Was de reden dat het de eerste keer uitging nu geen probleem voor de 2e keer? nee, ´t was nu eigenlijk helemaal niet meer aan de orde( oei wat klinkt dat...)
- Vond je het achteraf een goede keuze dat je weer terug bent gegaan naar je ex? yup, ´t gaat nu heel goed en ben onwijs blij met hem
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Sorry, offtopic, maar je hebt een kinderen voor kinderen 13-sig!
Ehecht? Neej...
Oud 20-02-2003, 12:52
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

- Hoe ging dat?
-Het was net 1 dag uit en konden niet zonder mekaar. Hadden 9 maanden wat gehad.
-Dag nadat t uit was belde ik hem en zei dat ik hem terug wou. En hij wou dat ook.
-2e reden was zelfde rede als 1e rede dat t uit ging. T liep gewoon niet meer.
-Ja, het heeft een maandje geduurd nog en in die tijd alleen maar meer bevestiging gekregen dat t een klootzak is Als t na 9 maanden niet meer was aangegaan zou t langer hebben geduurd voordat ik over hem heen zou zijn. Die laatste maand groeide we echt uit mekaar.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:51
Optima
Optima is offline

omdat ik niet genoeg van mijn toenmalige vriendje hield, en nog steeds verliefd was op mijn ex ( hij was eerste en beste liefde)

- Hoe ging dat? ik ontmoette hem eerst een paar keer gezellig en openbaar en toen ben ik naar hem thuis gegaan

- Was de reden dat het de eerste keer uitging nu geen probleem voor de 2e keer? nee want hij is een stuk volwassenen geworden, en zat toentertijd nogal in de knoei ( verhuizing pubertijd etc) en hebben nu bewust voor elkaar gekozen. Ook ik had problemen met mijn vader, maar woon nu op mezelf en heb me ook weten los te worstelen.

- Vond je het achteraf een goede keuze dat je weer terug bent gegaan naar je ex? best choice ever. Ander was ik nu een of ander ingeslapen doorsnee burgertrutje geweest
Reageren

Regels voor berichten