Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Je spreekt jezelf in de eerste twee zinnen in feite tegen, aangezien de vroege morgen juist het uitgelezen moment is om zo'n 'minor' opmerking te plaatsen. Zolang mensen hun onvrede niet tonen zal er nooit progressie in het leven plaatsvinden (en in deze context bedoel ik dus het opheffen van het account Rosalini). Citaat:
||
(roos)
Citaat:
Daarnaast bestaat het werkwoord "zich irriteren" niet in de Nederlandse taal. Maak een keuze: iets irriteert je, of je ergert je aan iets. Daarnaast heb ik persoonlijk zeer weinig kleding van Ralph Lauren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om terug te komen op het onderwerp: ik vind het eigenlijk haast nooit mooi staan. Als mode-artikel is het inderdaad ongelooflijk twee jaar geleden. Het kan onder omstandigheden wel leuk staan bij meisjes die zich opvallend kleden, maar dan hebben we het toch al over mensen die eigenlijk in álle opvallende kleren er leuk uitzien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en nee ik vind een das bij een meisje geen gezicht. Ik denk ook dat dat te maken heeft met het feit dat wij in het bezit zijn van tieten. Een das is okay voor de platte (in principe dus eigenlijk saaie) borst van een man, ni8et voor een vrouw omdat zij borsten heeft en dat die belachelijk lijken onder een das, waarom doen vrouwen in hemelsnaam een das om je kan toch beter iets met een leuke halslijn dragen ofzo. okay het zal wel aan mij liggen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 |