Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 16:13
Verwijderd
wordt je aangenomen, als je al een avond opleiding doet, maar overdag bij een andere school een voltijd opleiding wil gaan doen? doen de scholen hier moeilijk over, of valt t wel mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 16:15
Verwijderd
Ik ken een aantal mensen die dat doen (wel twee opleidingen op dezelfde school vaak). Ik heb er zelf ook over nagedacht en gevraagd bij de decaan en het was mogelijk, deed niemand moeilijk over.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:15
Lakitu
Lakitu is offline
Tijd teveel?

Sorry, geen antwoord.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:25
Fantôme
Fantôme is offline
bedoel je, dat je bij je avondopleiding een bepaald vak doet ofzow, zoals wiskunde o.i.d. offeh... niet?? in dat geval is het goed mogelijk hoor!
Oud 06-02-2003, 16:26
Verwijderd
ik doe nu ook al 2 opleidingen, bij dezelfde school, maar als ik bij deze volgend jaar nog een opleiding erbij pak, moet ik alles zelf betalen en kom ik niet in aanmerking voor studiefinanciering, waardoor ik moet werken en dan krijg ik t inderdaad wel heel druk, als ik anar een andere schoiol ga, heb ik meer tijd, leer ik t zelfde en kan ik gewoon de hele opleiding bekostigen.

Maar als t geen probleem is over t algemeen dan ga ik er gewoon voor.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
... schreef:
bedoel je, dat je bij je avondopleiding een bepaald vak doet ofzow, zoals wiskunde o.i.d. offeh... niet?? in dat geval is het goed mogelijk hoor!
nee, ik doe volgend jaar op hbo niveau een internationale opleiding, maar dat is maar 1 dag per week, de rest van de tijd houdt ik dan over of om te werken of om naar school te gaan, aangezien werken altijd nog wel kan, en waar ik werk mijn contract niet verlengt wordt, en ik nu meer voel voor school doe ik dat liever.

De school wat ik volgend jaar wil doen,volle dagen, is mbo niveau wat ik makkelijk kan doen dan, een deel ervan heb ik al gehad bij de opleiding wat ik nu doe, dus ik zou dan vrijstelling kunnen krijgen waarschijnlijk, mar t is meer dat ik gewoon aangenomen wordt ookal doe ik er een extra opleiding bij
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:53
Verwijderd
Ik kan je niet meer helemaal volgen, geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik kan je niet meer helemaal volgen, geloof ik...
ik doe bij mij op school, dit jaar 2 opleidingen, volgend jaar een internationale opleiding op hbo, dat is een avond opleiding.

Ik houdt nu tijd over,gewoon over dag, en dan kan ik gaan werken of leren, ik wil leren doen.

Bij mij op school is dat wat ik kan doen t zelfde als bij de roc, alleen is dit een prive opleidingsinstituut, wat ik wil ga ik dan zelf betalen, want mijn ouders betalen dan al 3 opleidingen voor me.
Bij de roc krijg ik studiefinaciering, bij mij op school niet, voor 1 jaar ga ik niet naar school om t halverwege te kappen.

Dus ik ben bang dat de roc mij niet aanneemt,omdat ik een ander opleiding bij een ander instituut doe

ik hoop dat t zo een beetje duidelijk is
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
Dus ik ben bang dat de roc mij niet aanneemt,omdat ik een ander opleiding bij een ander instituut doe
Ik denk niet dat dat voor de roc een probleem is, zolang jij maar gewoon op school verschijnt, je huiswerk maakt, stage loopt, afspraken na komt, enz. Anders bel je ze even op en vraag je het, misschien is dat nog het handigst?

Citaat:

ik hoop dat t zo een beetje duidelijk is
Een beetje idd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten