Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 00:34
Stainlezzz
Stainlezzz is offline
Daaammmn ben ik de enige die haar echt een ontzettend leuk meisje vind?? Hahaha die mag bij mij best nog wel is langskomen om achter op de brommer te komen hoorz
Oud 20-01-2003, 07:52
alwaysgood
alwaysgood is offline
bij mij ook wel
Oud 20-01-2003, 08:37
Mizu
Mizu is offline
Dat is inderdaad een meisje die best mag langskomen op een regenachtige zondagmiddag.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:04
Hukkie
Hukkie is offline
Hoe primitief, maar okee, ze mag er best wezen.
Oud 20-01-2003, 13:24
STP
STP is offline
ik ken d'r niet...
Oud 20-01-2003, 13:48
Nate
Nate is offline
Foto?
Oud 20-01-2003, 13:57
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
mwah
Oud 20-01-2003, 14:36
Verwijderd
jawel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik vind die jongste veel leuker
Oud 20-01-2003, 17:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Hier is trouwens een foto. Wel een beetje onduidelijke, maar ik heb even geen tijd om nog een andere te zoeken

Oud 20-01-2003, 17:31
Optima
Optima is offline
dit is nog triester dan verliefd worden op filmsterren
Oud 20-01-2003, 17:35
Talon
Talon is offline
Citaat:
Optima schreef:
dit is nog triester dan verliefd worden op filmsterren
ze hebben wel iets meer kans
Oud 20-01-2003, 17:44
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
zielig of nie, ik vind het wel een leuke topic
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
Hier is trouwens een foto. Wel een beetje onduidelijke, maar ik heb even geen tijd om nog een andere te zoeken

Uhm, weet je zeker dat dit degene uit de reclamespotjes op tv zijn? ze lijken er voor geen meter op.

Man, je hebt gewoon het eerste plaatje dat je in beeld krijgt eruit gehaald. Dit zijn duidelijk niet dezelfde. Deze zijn volgens mij allebei nog jonger dan de jongste uit de reclame.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
Er zijn verschillende reclames van InHome met meisjes erin Welke bedoel je?? Die ene met die zogenaamde ontsnapte hamsters??? Dan heb je gelijk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:48
Verwijderd
Ze zijn volgnes mij allemaal dezelfde, in elk geval is die halve gare vader elke keer duidelijk herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:49
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Bel essent... vraag of ze een nummer hebben voor je...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:43
BCR
BCR is offline
Hihi
Oud 20-01-2003, 20:45
heavinly
heavinly is offline
die van die meisjes die chatten en zeggen dat ze 18 en 21 zijn? dat meisje komt me heel bekend voor, maar dat denk ik altijd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:43
Nate
Nate is offline
Ik zag d'r net eentje waar ze liepen te kutten met douchewater ofzo, maar ik zag die meisjes niet zo duidelijk eigenlijk.
Oud 20-01-2003, 21:57
Menahem
Menahem is offline
Is telkens hetzelfde gezinnetje.
Die kerel is trouwens ook bij een of andere serie of z@appelin geloof ik, en die moeder bij een of andere Nederlands Politie-serie...

Waarom ik dát weet? Géén idee
Oud 20-01-2003, 23:15
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Uhm, weet je zeker dat dit degene uit de reclamespotjes op tv zijn? ze lijken er voor geen meter op.

Man, je hebt gewoon het eerste plaatje dat je in beeld krijgt eruit gehaald. Dit zijn duidelijk niet dezelfde. Deze zijn volgens mij allebei nog jonger dan de jongste uit de reclame.
NOU, ga jij dan nog maar is heel goed kijken !!!!!!!!!!!!!
HEt zijn ze 100% zeker. Stainlezzz ( de topic starter) zegt ook nog, van mij mag dat meisje nog wel is langskomen om op de brommer te zitten. Nou zei iemand dat er meerdere 'essent meisjes' waren, maar dit zijn sowieso die gene uit die reclame dat dat meisje zo laat nog op de brommer thuis komt!!!!

ECHT WAAR......KIJK MAAR IS GOED

En even voor Morrdin die met zijn ogen dicht even zitten kijken......die rechter is dus die op die brommer zat hè!!!!

Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 23:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
BTW........ze zijn gewoon zo jong hoor. Ik schat dat de jongste iets van 13-14 is en de oudste 15
Oud 21-01-2003, 07:47
Verwijderd
hmmm, als die van de foto ze echt zijn, dan denk ik dat de oudste net een goede dag had tijdens de reclame, want hier ziet ze der niet uit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Ze zijn volgnes mij allemaal dezelfde, in elk geval is die halve gare vader elke keer duidelijk herkenbaar.
hahahhaha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 10:21
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
NOU, ga jij dan nog maar is heel goed kijken !!!!!!!!!!!!!
HEt zijn ze 100% zeker. Stainlezzz ( de topic starter) zegt ook nog, van mij mag dat meisje nog wel is langskomen om op de brommer te zitten. Nou zei iemand dat er meerdere 'essent meisjes' waren, maar dit zijn sowieso die gene uit die reclame dat dat meisje zo laat nog op de brommer thuis komt!!!!

ECHT WAAR......KIJK MAAR IS GOED

En even voor Morrdin die met zijn ogen dicht even zitten kijken......die rechter is dus die op die brommer zat hè!!!!
die reclame dus van die inbraakbeveiliging en die "hamsters" die ontsnapt zouden zijn Die bedoelde ik ook
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:

Uhm, de linker is duidelijk de oudste van de twee . volgens mij heb jij een bril nodig. Of anders sterkere glazen/lenzen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Uhm, de linker is duidelijk de oudste van de twee . volgens mij heb jij een bril nodig. Of anders sterkere glazen/lenzen.
hahahaha, echt niet joh. Die linker speelt het kleine zusje van die rechter in die reclame. Die rechter komt op de brommer thuis met die jongen. Die is het huis uitegsneaked, weet je wel.
En dan maakt ze zoveel herrie waardoor haar ouders en haar kleinere zusje (de linker) wakker worden. En dan zegt de oudste (de rechter) inderdaad zoals Darkraven ook nog even bevestigde dat ze met de hamsters bezig was.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar ligt het nou aan mij of ben jij nou zo achterlijk. Ik zou nu echt is die commercial aan je willen zien. Want volgens mij heb jij echt geen idee waar je over praat.
Oud 21-01-2003, 18:02
Verwijderd
ghe, ik heb die reclame vaak genoeg gezien. Ik weet PERFECT hoe ze der uit ziet.

Btw irritant dat ik hem nergens kan vinden om te downloaden. Kheb btw wel andere reclames gevonden waaronder een leuke met leslie Nielsen voor Dutchphone gloof ik of zoiets .

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:16
Verwijderd
Kweet ff niet hoe je een plaatje moet invoegen dus ik zet gewoon de link.

http://info.omroep.nl/ster?nav=iugkFsHCfDxDqEzEH

Als ie niet werkt ga dan maar naar www.ster.nl en zoek op essent(reclame is volgens mij ook goed, maar ik zocht op essent) Scroll naar beneden en daar zie je je geliefde schattebout. Post anders voor de duidelijkheid de 2 foto´s samen en vergelijk eens.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:19
Talon
Talon is offline
Citaat:
Morridin schreef:
ghe, ik heb die reclame vaak genoeg gezien. Ik weet PERFECT hoe ze der uit ziet.
nee toch..
Oud 21-01-2003, 18:32
Verwijderd
Triest he, maar dat komt vooral dat ik gewoon veel tv kijk/keek.
Dan ken je zo´n beetje elke kop die er voorbij komt uit je kop. Frenk en freek(of hoe ze ook heten die van Gamma) zou ik ook van grote afstand nog herkennen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Btw irritant dat ik hem nergens kan vinden om te downloaden. Kheb btw wel andere reclames gevonden waaronder een leuke met leslie Nielsen voor Dutchphone gloof ik of zoiets .
Met dat stel in een gekkenhuis? De ene zegt dan dat hij napoleon is. Die is destijds verboden door de reclame codecommissie. Heel jammer en de reden was dat ze 'gestoorde' mensen in die reclame belachelijk maakten.
Oud 21-01-2003, 18:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Kweet ff niet hoe je een plaatje moet invoegen dus ik zet gewoon de link.................................Post anders voor de duidelijkheid de 2 foto´s samen en vergelijk eens.

Alsjeblieft

Zie je nou dat het die rechter is. Er is sowieso geen discussie mogelijk of het nou wel of niet die meisjes zijn, want die foto komt direct van de essent website af.
Oud 21-01-2003, 18:56
Nate
Nate is offline
Pff heb ik daar al dat gemekker voor aan moeten horen? Ik vind d'r helemaal niet zo knap
Oud 21-01-2003, 18:59
JFK
JFK is offline
ze mag best bij mij achterop hoor
Oud 21-01-2003, 19:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Nate schreef:
Pff heb ik daar al dat gemekker voor aan moeten horen? Ik vind d'r helemaal niet zo knap
Daarom vind ik dat andere meisje dus ook veel leuker
Oud 21-01-2003, 19:06
Verwijderd
Hmm, okey, als jij wil toegeven dat er een jaar of 2 a 3 jaar verschil tussen de foto´s zit(of dat ze erg goed met make-up is en zichzelf ouder kan laten lijken), dan geef ik toe dat het dezelfde is. Akkoord?

PS. boven ziet ze er in elk geval duidelijk beter uit.

PPS. Ik heb meerdere foto´s op de site gezien, dus dat argument wordt niet geaccepteerd.

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
pfffffff

Nee laat maar zitten hoor. Ik heb geen zin meer om verder te discussiëren. Volgens mij ben jij ook de enige die maar niet ziet dat het ze gewoon zijn. Maar maakt niet uit.

Ik weet dat het ze zijn, en volgens mij de rest ook.
En laten we het hier maar bij houden.
Oud 21-01-2003, 19:31
Verwijderd
Ik zu nu idd de overeenkomst hoor, maar ook dat er wel wat redelijk wat tijd tussen zit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:42
Jointme
Jointme is offline
Dit is echt TE triest voor woorden
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 22:28
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Nate schreef:
zij is dus echt wel heel leuk ,qua uiterlijk dan
Oud 21-01-2003, 23:22
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
dat meiske van online telefoonrekening van KPN is knapper
Oud 22-01-2003, 00:06
bloffan
bloffan is offline
Hierover is ook een topic geweest op www.fokforum.nl
Ga daar maar 's kijken. Er is daar ook iemand zoals jij die het oudste essent-meisje erg lekker vindt.
Ze heet Saar Koningsberger en speelt ook in de speelfilm De Kameleon (moet nog uitkomen). Een reclamespotje van essent met haar kan je zien op ster.nl en dan bij de Gouden Loekie.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:43
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik vind het wel iets
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:09
Verwijderd
Ze ziet er wel leuk uit ja.

Verder is het discussieniveau hier te hoog voor mij om me erin te mengen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:11
Verwijderd
och de discussie is al afgelopen. G.T.C had gelijk en ik zat fout. Het punt was dat ik de overeenkomst niet goed kon zien doordat ze in de latere reclame vol is opgemaakt. Doordat ik de 2 plaatjes eindelijk bij elkaar zag zag ik dat het dezelfde zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten