Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
HEt zijn ze 100% zeker. Stainlezzz ( de topic starter) zegt ook nog, van mij mag dat meisje nog wel is langskomen om op de brommer te zitten. Nou zei iemand dat er meerdere 'essent meisjes' waren, maar dit zijn sowieso die gene uit die reclame dat dat meisje zo laat nog op de brommer thuis komt!!!! ECHT WAAR......KIJK MAAR IS GOED En even voor Morrdin die met zijn ogen dicht even zitten kijken......die rechter is dus die op die brommer zat hè!!!! ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 23:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan maakt ze zoveel herrie waardoor haar ouders en haar kleinere zusje (de linker) wakker worden. En dan zegt de oudste (de rechter) inderdaad zoals Darkraven ook nog even bevestigde dat ze met de hamsters bezig was. Ik wil niet lullig doen hoor, maar ligt het nou aan mij of ben jij nou zo achterlijk. Ik zou nu echt is die commercial aan je willen zien. Want volgens mij heb jij echt geen idee waar je over praat.
|
Verwijderd
|
ghe, ik heb die reclame vaak genoeg gezien. Ik weet PERFECT hoe ze der uit ziet.
Btw irritant dat ik hem nergens kan vinden om te downloaden. Kheb btw wel andere reclames gevonden waaronder een leuke met leslie Nielsen voor Dutchphone gloof ik of zoiets . Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 18:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kweet ff niet hoe je een plaatje moet invoegen dus ik zet gewoon de link.
http://info.omroep.nl/ster?nav=iugkFsHCfDxDqEzEH Als ie niet werkt ga dan maar naar www.ster.nl en zoek op essent(reclame is volgens mij ook goed, maar ik zocht op essent) Scroll naar beneden en daar zie je je geliefde schattebout. Post anders voor de duidelijkheid de 2 foto´s samen en vergelijk eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Alsjeblieft ![]() Zie je nou dat het die rechter is. Er is sowieso geen discussie mogelijk of het nou wel of niet die meisjes zijn, want die foto komt direct van de essent website af.
|
Verwijderd
|
Hmm, okey, als jij wil toegeven dat er een jaar of 2 a 3 jaar verschil tussen de foto´s zit(of dat ze erg goed met make-up is en zichzelf ouder kan laten lijken), dan geef ik toe dat het dezelfde is. Akkoord?
PS. boven ziet ze er in elk geval duidelijk beter uit. PPS. Ik heb meerdere foto´s op de site gezien, dus dat argument wordt niet geaccepteerd. Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 19:11. |
![]() |
|
pfffffff
Nee laat maar zitten hoor. Ik heb geen zin meer om verder te discussiëren. Volgens mij ben jij ook de enige die maar niet ziet dat het ze gewoon zijn. Maar maakt niet uit. Ik weet dat het ze zijn, en volgens mij de rest ook. En laten we het hier maar bij houden.
|
![]() |
Hierover is ook een topic geweest op www.fokforum.nl
Ga daar maar 's kijken. Er is daar ook iemand zoals jij die het oudste essent-meisje erg lekker vindt. Ze heet Saar Koningsberger en speelt ook in de speelfilm De Kameleon (moet nog uitkomen). Een reclamespotje van essent met haar kan je zien op ster.nl en dan bij de Gouden Loekie. |
![]() |
|
|