Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken het probleem ik denk dat het wat algemeens is aan leraren,ze willen heel graag aardig gevonden worden dus als ze dan - voor hun doen - uit hun slof schieten voelen ze zich daar lullig om, maar die 1e situatie is het wel logisch omdat jouw veiligheid zijn verantwoordelijkheid is. Ik had ook een lerares die zich ging verontschuldigen als ze alleen al potjandorie zei dat wij helemaal dubbel lagen om het tog wat bijzondere en achterhaalde woord dat ze dat zei en dat zij helemaal in shock was om haar eigen gevloek
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij de eerste: De leraar is verantwoordelijk voor de leerlingen en moet zorgen dat de veiligheid word na gestreeeft. Dus als jij daarmee naar de directie gaat dan kan die op z,n kop krijgen! 2: Zelfde verhaal want je mag geen grove taal tegen leerlingen gebruiken.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een keertje werd ik na m'n spreekbeurt Engels helemaal duizelig en misselijk. Ik stormde de klas uit, naar de wc's, om mogelijk over te geven en water te drinken. Toen ik weer richting lokaal liep (een hele tijd later) stond de leraar buiten het lokaal op me te wachten. Ik kreeg een soort 'aanval' en werd helemaal angstig, echt doodeng. Ik begon te trillen en te janken, dus nam de leraar me mee naar zijn kantoortje waar ik wat bij kon komen. Vervolgens verontschuldigde hij zich duizenden keren omdat hij 'toch wel had moeten weten dat ik een spreekbeurt nog niet aankon' etc etc.. Was toch echt mijn eigen schuld, ik was drie weken vrij in de war geweest en meteen de eerste dag dat ik terug was deed ik die spreekbeurt, maar dat ging dus wat mis.. (toch had ik een 9,5
![]() Mijn zus heeft een keer het omgekeerde meegemaakt, leraar stootte een fles ofzoiets om, viel kapot op de grond en mijn zus - die ruim twee meter van die fles stond verwijderd - kreeg de schuld én moest dus het ding betalen en alles opruimen.. Klootzak ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ruzie met een docent joopdekiwi | 11 | 19-01-2015 17:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Mag school je schorsen voor een tweet? yabe | 23 | 13-06-2013 09:17 | |