Je hebt geen 'haat' tegen je school en vindt het wel prettig daar, maar toch tweet je dingen zoals "suck my dick" (be careful what you wish for, by the way) en "kutschool"?
Sowieso, even los van het verwijderen, wat denk je dat je docenten hier van vinden? Dit wekt veel irritatie op, niet echt handig als je bedenkt dat jij nog een paar jaar op die school moet zitten en die docenten jou iedere dag les geven. Je voelt je misschien stoer, maar daar heb je niks aan als je docenten de pik op je hebben.
Je noemt de vrijheid van meningsuiting, maar bij de vrijheid van meningsuiting hoort óók dat je
verantwoordelijkheid neemt voor je uitspraken en bereid bent de gevolgen te dragen. Een gevolg kan zijn dat je dus op het matje wordt geroepen.
Of ze je kunnen dwingen tot verwijdering weet ik niet (heeft ook weinig zin na zoveel retweets), laster en smaad mag ook nog steeds niet (hoewel ik niet weet of dit hier onder valt).
Maar laten we even kijken naar de praktijk. Denk je dat het verstandig is om dit op de spits te drijven? Wat win je er mee? Je hebt ze uitgescholden, en je weet zelf ook wel dat het niet netjes is. Het wekt veel irritatie richting jou op en het is niet bevorderlijk voor de relatie tussen jou en je docenten. Verwijderen van de tweet heeft waarschijnlijk weinig zin als hij al zo vaak geretweet is, maar als je echt een stoere jongen wil zijn zou ik gewoon mijn excuses aanbieden aan je school en aan je docenten.