![]() |
||
![]() |
Citaat:
hum 1 of 2 glaasje kan dus wel, maar maakt het uit als je net begonnen ben met de pillen of niet, want ik heb al wel wat bijwerkingen van die pillen, buikpijn en heel moe (weet niet zeker of ze door die pillen komen)
||
![]() |
Citaat:
ik slik de pillen gelukkig in een mindere maten (omdat het voor mijn hoofdpijn is) dan bij seroxat (die slikt mijn zus)
|
euhm, nou ja, misschien een beetje te laat (het feestje is denk ik wel al afgelopen), maar in ieder geval... ik heb ook es anti-depressiva genomen (die'k van een vriendin gekregen had, maar et was wel degelijk antidepressiva) en daarna hebben we eigenlijk alletwee (3 glaasjes of zo) gedronken en euh, we zijn alletwee in het ziekenhuis beland en hebben een maagspoeling gehad, so... ik zou héél erg goed uitkijken!
|
![]() |
||
Citaat:
maar ehm... vooralsnog... als je je eigen grenzen niet kent... wees voorzichtig....
|
Verwijderd
|
ik slik anti-depressiva en ik hb er niet zo veel last van, behalve dat ik iets sneller dronken ben (na 4 glaasjes). maar een vriendin van me slikt prozac en is na 1 glaasje al aangeschoten/dronken. het hangt ook heel erg van de persoon af....
mja, beetje laat. hoe is het gegaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wilde de gok niet wagen, ik weet van mezelf dat als ik eenmaal de smaak te pakken heb dat ik moeilijk te stoppen ben (heb ik in alles) kortom het is okeej gegaan, en het feest was nog wel leuk ook eigenlijk, hihi thx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 13! Daantje_0705 | 499 | 30-12-2005 10:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
waarschuwing PIL en ROKEN Y@NOU | 22 | 29-01-2004 19:36 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 | |
Drugs & Alcohol |
agressief Verwijderd | 11 | 06-04-2002 11:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en roken ~*Mizz.$uu$*~ | 5 | 22-03-2002 22:50 |