Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn visie van het leven:
hersenspinsels doordrenkt met genegenheid en argwaan eerlijk op zich een niet te verwezenlijken doel wel een mooi ideaal zwart wit grijze hersenmassa is verward links rechts middendoor doorkruis mijn woud wijk af van mijn pad zaag een boom met tranen om steek een brug met een glimlach over dwaal door diepe donkere dalen schitter zwevend door de wolken laat wat bagage neem souvenirtje mee zet mijn tentje op kijk naar de ondergaande zon vlucht voor het donderende donkere duistere doemende onweer eens schuilen dan weer bescherming bieden en zo gaat het door zoals de dag de nacht en de nacht de dag opvolgt kortom: je kan wel blijven stilstaan maar idd, het leven (tijd) blijft wel verdergaan maar je kan toch ook stoppen met wandelen? wil daarom niet zeggen dat je niets doet é. stoppen is ook iets doen en meerollen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
de zin van het leven (versie 1) stroopwafel | 5 | 22-01-2002 19:36 |