Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Leonoor,
Zoals je dat vertelt ben je eigenlijk ook medeplichtig, je doet niet mee maar kijkt ernaar. Net als met pesten je ziet dat iemand gepest word, je helpt niet mee en doet er ook niks aan. Ik wil zo graag iets doen, alleen weet ik niet wat. Tegen zinloos geweld is een goed idee, kijk er even naar op internet
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij zinloos geweld, tja, ook daar zou ik het liefst er tussen springen, maar ik denk niet dat m'n vriend het prettig vindt als ik een mes tussen m'n ribben gedouwd kreeg. Ik zou wel 112 bellen, maar of ik er zelf tussen zou springen zou aan de situatie liggen. 't is misschien 'gemeen', maar m'n vriend is me toch iets te lief, vroeger had ik het denk ik eerder gedaan, nu denk ik toch ook wel aan m'n eigen en aan zijn leven. |
![]() |
|
zinloos geweld is over ter wereld, en maar aan een enkel paar gevallen kun je iets doen, laten we zeggen 1 op 100.....
ik vinnet ut eg gwoon vreeeselijk fout! eg...gwoon, tjeezus....tis gwoon te erg voor woorde!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Waarom lijsttrekkers daar niks aan doen? Volgens mij doen ze hard hun best, maar zijn er te weinig hulpverleners, wat moeten ze daar dan aan doen, ze kunnen er niet een aantal bij toveren. Ik klink een beetje verbitterd, ben ik ook wel een beetje geworden op dit punt door de jaren heen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook met het kind praten wordt bij ons op school afgeraden. Als het kind uit zich zelf komt, okee, maar ga het niet uithoren of wat dan ook. Laat het over aan mensen die er echt verstand van hebben (die er iig een opleiding voor hebben). Je kunt het kind ook niet beschermen voor zijn/haar vader, was dat maar waar. Ik vind het niet eerlijk tegenover een kind als je hem/haar zegt hem/haar te zullen beschermen, simpelweg omdat je dat niet kunt. [/B][/QUOTE] Nee, uithoren lijkt mij ook geen slim plan. Je kunt wel als je iets vermoed het kind laten merken dat je er voor hem bent en dan bepaald het kind of het naar je toe komt of niet. Toch wel leonoor, je kan je mogenlijke best doen om het kind te beschermen en met hulpverleners hierover te praten en desnoods een proces, maar het kan wel. Ik vind ook dat zoiets de hulpverleners moeten doen maar vind het onterecht dat ze dan op de wachtlijst worden gezet of zelfs worden vergeten, dan is het te laat. Welke opleiding doe je? Waarom lijsttrekkers daar niks aan doen? Volgens mij doen ze hard hun best, maar zijn er te weinig hulpverleners, wat moeten ze daar dan aan doen, ze kunnen er niet een aantal bij toveren. Ik klink een beetje verbitterd, ben ik ook wel een beetje geworden op dit punt door de jaren heen. [/B][/QUOTE] Bij leraren willen de lijsttrekkers of althans een paar de baan en alles eromheen aantrekkelijk maken, laten ze dat hierbij dan ook doen of laten zien hoe belangrijk hulp is. om de eerste stap te zetten hoef je geen hulpverlener te zijn maar de laatste stap moet je wel een hulpverlener voor zijn. Waarom vertrouw je het niet meer, wat is er gebeurt als ik vragen mag?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe pabo. Citaat:
Ik heb zo m'n twijfels over dingen of er wel iets veranderd kan worden, niet dat ik het niet wil, integendeel, maar de meeste dingen werken gewoon niet. En zeker één persoon kan er weinig aan veranderen, was het maar waar, dan zou ik het zeker doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
welke grappige opmerking wazzut dan
|
![]() |
Hoi Leonoor,
Nee en dat vind ik erg. Een kind hoort beschermt te worden en wat je ook doet je kunt het kind nooit volledig beschermen. Misschien toch bedenk ik me nu je zou bijv een kind onder pleegzorg of onder toezicht plaatsen. Ouders kunnen dan niet zomaar langs komen. Ik doe nu spw en wil doorstuderen tot juf. Ik denk dat de aantal leraren wel toeneem over tien jaar denk ik niet meer dat wij een lerarentekort hebben. Tja, ik heb ook lang mijn twijfels gehad, het zou toch niet helpen. Als iedereen zo denkt zou niemand ooit meer helpen, een moet toch de eerste zijn. Wanneer een iemand een begin gemaakt heeft ligt de weg voor de ander open.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Hij leest sowieso z'n mail, dus ook die.. Maar als hij hem meerdere keren krijgt, leest ie hem niet elke keer. ![]() *verveeld zich ![]() ontopic: M'n mening zou alleen maar een herhaling worden van een paar van Leonoor's posts.. Nutteloos dus, als k dat weer zeg. ![]() Citaat:
Maar het gebeurt wel echt, en die angst is niet onterecht imho.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
presentatie zinloos geweld *[FairyGirl]* | 16 | 05-11-2005 13:01 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Muziek |
Pleur je freestyles hier neer styles J | 38 | 27-11-2002 07:35 | |
De Kantine |
weer een begravenis KELLY777 | 26 | 25-10-2002 14:08 |