Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat ik dus eigenlijk vergeet te zeggen is: TH (en de meeste hardhouse dj's) legt de nadruk zo sterk op het mixen. Plotseling ramt hij de crossfader dwars door de zaal heb ik weleens het idee. Ik vind het juist veel mooier als je plotseling in een ander nummer zit en geen idee hebt hoe je daar gekomen bent..
||
![]() |
Citaat:
UK hardhouse (zoals Tommie) is ook niet mijn ding, maar de hardhouse / hardstyle uit italië/duitsland is werkelijk fantastisch. niet te hoog tempo, en gewoon een fijne bass die overheerst :-) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan zit je volgens mij meer in de richting van mensen als Picotto, die eigenlijk een soort mengeling tussen trance en techno draaien, techtrance genoemd door sommigen. Dat is voor mij veel meer hardhouse.
Ik heb Tom Harding nou al drie keer gezien en telkens was hij hetzelfde. Hard, snel, inhoudsloos. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
*offtopic*
ik kies voor trance energy en niet voor impulz omdat volgens mij op impulz meer hardhouse word gedraaid correct me if im wrong hou toch meer van trance *ontopic* heb nie veel van tom harding gehoord maar is ook mn stijl niet ------------------ *~If I Was A Tear, I Was Born In Your Eyes, Lived On Your Cheeks, And Died On Your Lips~* [Dit bericht is aangepast door MegaManX (19-01-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als die gast nou nog eens goed kon mixen, dan kon ik misschien nog wel waardering voor hem opbrengen. Maar hij kan imo niet fantastisch mixen, en zijn platenkeuze zuigt...echt alleen stampen. Zijn interpretatie van de hardhouse is imo gewoon de opvolger van de happy hardcore... |
![]() |
|
![]() |
Veel mensen vinden Tom Harding goed/leuk vanwege de totale show die hij brangt. Het scratchen en ander gekut met de mixer 'begrijp' je pas als je die gast daar ziet springen en hyper ziet wezen.
Tom Harding is niet mijn ding omdat zijn stijl van UK Hardhouse een behoorlijk neurotische en heel erg 'lege' is. Zijn platenkeuze is gewoon slecht te noemen, en het moment van inmixen is ook altijd 'net niet' bij hem. Als ik bijvoorbeeld naar HQ ga (zoals a.s. vrijdag), dan kom ik niet voor Tommie, maar voor JP. Mensen die hem kennen, zullen me nu wel begrijpen. Mijn type hardhouse is die van de volle, mooie bassen en vooral keihard beuken. Ik vind Duitse hardstyle veel lekkerder, en er zit ook een erg lekker hard geluid in Nederland. Namen: o.a. Scot Project, Kai Tracid, Dana, Pavo, JP, Patrick Kruzeman. Ach er is zoveel goede house-muziek; dit is er maar een stukje van... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
boek schrijven blondysuzy | 2 | 05-02-2012 17:19 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |