Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 12:46
groezel538
groezel538 is offline
Wie studeert er hier media en cultuur? Kan het alleen in Amsterdam of ook in andere steden? Wat kan je er nou precies mee en is het een leuke studie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 17:43
JizzyKid
JizzyKid is offline
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik weet wel dat Media & Cultuur vroeger film- en televisiewetenschappen heette en dat je op veel andere universiteiten film-, theater- en televisiewetenschappen kunt doen of iets dergelijks.
Oud 24-01-2003, 18:29
ganralph
ganralph is offline
laat ik het nou toevallig studeren

volgens mij is AMsterdam de enige stad waar theaterwetenschappen apart is, maar dat weet ik niet zeker...

ik ben pas halverwege het eerste jaar, dus meer info kan ik niet geven, maar je kijkt drie films per week en hebt verder een paar colleges en werkgroepen over filmtheorie en -geschiedenis

het tweede semester gaat over tv, maar dat vertel ik later nog wel eens

je kunt er vrij veel kanten mee op, maar het is absoluut GEEN filmacademie; je kunt eerder denken aan journalistieke richtingen of bijvoorbeeld redacties van tv-programma's; maar zoals gezegd je kunt er veel kanten mee op

als jullie nog concrete vragen hebben...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten