Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 12:24
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb misschien een stomme vraag. Kun je konijnen zindelijk maken? Zoja, hoe? Het gaat hier dus om konijnen die je binnen houdt..

Dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 14:16
faan
faan is offline
Konijnen maken toch altijd een opeenhoping van schijt en pis?! die zijn toch al zindelijk.. En als je een schijthoekje zelf hebt verzonnen, dan gooi je zijn/haar drollen op die plek en je zorgt ervoor dat zijn oude schijt-hoek een rare/andere geur heeft. Volgens mij werkt dit wel
Oud 07-02-2003, 18:19
r3nske
r3nske is offline
Ik heb mijn konijn inderdaad zindelijk gekregen, ongeveer zoals Faen hierboven al zei! Alleen heb ik een apart bakje in de kooi gezet met daarin wat vulling voor in de kattenbak en daar steeds de uitwerpselen opgelegd... Na een tijdje ging hij daar zelf ook op! Vooral toen ik het twee keer per dag verschoonde vond hij het wel prettig, de luchtjes zijn dan immers verdwenen!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:41
Toet0r
Toet0r is offline
bedoel je dat je konijn in een hok zit en door dat hele hok heen pist en schijt of dat ie gewoon door de kamer rond huppelt en zn behoefte overal waar ie zin heeft doet? want mijn konijn zitin een hok maar die heeft echt 1 bepaald hoek waar ie zn behoefte kwijt raakt. Het moet denk ik wel op 1 of andere manier aan te leren zijn, maar hoe zou ik niet weten, wij hebben vast gewoon een keurig konijn gekocht wantdie doet het al vanaf ik het me kan herinneren
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:42
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
bedoel je dat je konijn in een hok zit en door dat hele hok heen pist en schijt of dat ie gewoon door de kamer rond huppelt en zn behoefte overal waar ie zin heeft doet?
Het laatste.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:58
Qimm
Qimm is offline
Je kan een konijn leren om bijvoorbeeld op een 'kattenbak' te gaan. Geen idee hoe iegenlijk.. net als bij honden denk ik maar.
Oud 10-02-2003, 16:17
C'est moi
C'est moi is offline
mijn konijn is goed zindelijk. maar heb je jou konijn binnen of buiten lopen/ mijn konijn had eerst een lage op de grond staande kooi. daar heb ik haar een dag of zo in gehouden en toen het hokje aan de zijkant opengemaakt, Zo is ze bij mij zindelijk geworden. je kan een konijn ook zindelijk maken d0or een kattebak daar drollel van het konijn in te leggen en zaagsel met urinen eraan en haar vervolgens als ze eruit mag eerst daar in zetten. ik heb nu overgens een hoge kooi maar met een poef er bij waar ze ook op kan springen en nu is ze nog steeds zindelijk.

groetjes chretienne
Oud 11-02-2003, 07:41
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Het laatste.
hmm...dan zou ik proberen m op de kattenbak te laten gaan, dat is denk ik wel het handigst
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten