Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 14:50
Miracle
Miracle is offline
Hey allemaal,

Vandaag heb ik een nieuw gezichtsmaskertje gekocht en die heb ik net ff opgedaan. het brande wel een beetje, maar ik dacht dat dat niet zo erg was... maar nu ik het eraf heb gehaald heb ik gewoon een knal rood gezicht... het doet ook zeer enzow, ik heb er maar een dagcreme op gedaan... maar wat kan ik verder nog doen om het te verminderen... want ik wil er vanavond wel wat beter uit zien dan nu...

Iemand advies...?

Alvast bedankt!
Oud 25-01-2003, 14:54
Quiana
Quiana is offline
ff onder de kraan houden misn?
Koud washandje/doekje?
En dan babyolie/poeder,
iets verzachtends erop iig..

Succes ermee
Oud 25-01-2003, 15:03
Verwijderd
Misschien idd gewoon koelen met washandje met water...ik zou er niet teveel troep opsmeren, maar je huid een beetje rust gunnen. Calendula (en dan vooral de emulsie) helpt wel, 't helpt je huid iig 'rustig' te worden en te herstellen, maar ik weet niet of je dat in huis hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:07
Miracle
Miracle is offline
Calendula heb ik wel.. maar dan als creme... is dat ook goed??

Tja ik was iig van plan voorlopig ff bijna niks te doen... want als ik nu vanalles ga smeren enzow dan wordt het echt niet beter.
Met een washandje doe ik ook niet... want het doet echt zeer als ik het aanraak... en een washandje irriteerd dan ook verschrikkelijk...

Maar is het heel slecht als ik vanavond weer gewoon make up erop doe..? want anders zie ik er helemaal niet uit..
Oud 25-01-2003, 15:11
Gothic
Gothic is offline
als water al pijn doet, denk je zelf dat het slim is je houdt vol te stoppen met make up? Zodat het geen lucht ed krijgt?
Oud 25-01-2003, 15:21
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef:
als water al pijn doet, denk je zelf dat het slim is je huid vol te stoppen met make up? Zodat het geen lucht ed krijgt?
Nou als het vanavond nog zeer doet als ik erop druk dan doe ik dat natuurlijk niet... maar liever wel...
maar wordt het denken jullie erger, als ik er make up op doe, of hersteld het alleen minder snel...?
Oud 25-01-2003, 15:22
Verwijderd
Calendula crème kan ook wel, smeert alleen wat lastiger. Make up lijkt me idd geen goed plan, ik denk dat het irriteert en dat het er iig niet beter door zal worden.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:27
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Calendula crème kan ook wel, smeert alleen wat lastiger. Make up lijkt me idd geen goed plan, ik denk dat het irriteert en dat het er iig niet beter door zal worden.
okay, thanx.. ik probeer het wel een beetje te deppen erop... zodat het niet zo zeer doet... thanx voor het advies
Oud 25-01-2003, 15:38
Miracle
Miracle is offline
Aaaah, ik heb het erop gedept... het wordt alleen maar rooier... misschien hoort het zo... maar naja het doet nu nog meer zeer enzow... pfff... ik hoop dat het wel minder wordt
Oud 25-01-2003, 15:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
wat zat er in dat maskertje van jou?

Ik zou je huid maar rust gunnen...als het alleen wat geirriteerd was, dan zal het wel snel wegtrekken.

Maar al was je allergisch voor een bestanddeel uit het maskertje dan ben ik bang dat het rode vanavond nog niet weg is

Probeer anders een deel van het maskertje uit op een niet zichtbare plek... de binnenkant van je elleboog ofzo...en dan kijk je hoe lang het daar rood blijft (zonder er wat aan te doen) en of het wel rood wordt... dan kun je zien of je er allergisch voor bent.
Oud 25-01-2003, 16:02
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Probeer anders een deel van het maskertje uit op een niet zichtbare plek... de binnenkant van je elleboog ofzo...en dan kijk je hoe lang het daar rood blijft (zonder er wat aan te doen) en of het wel rood wordt... dan kun je zien of je er allergisch voor bent.
Dat doe ik normaal met alles producten die ik koop. gewoon omdat ik snel geirriteerd raak van dingen... maar had ik er niet aan gedacht ofzow... naja nogal dom dus...

Tis nu iig wel minder als net, toen ik calendula erop had gedaan... ik denk gewoon dat het rood is geworden omdat ik toch iets teveel heb gewreven met die calendula
Oud 26-01-2003, 20:57
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
ieder maskertje heeft weer een andere werking.

deze zal wel goed zijn geweest voor een betere doorbloeding

zit heel vaak in die maskertjes hoor! 't zakt vanzelf wel weer af, ik zou gewoon wat dagcreme opdoen..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten