Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind de kremlin avonden in marcanti 1 van de weinige plaatsten waar inderdaad 'echt uitgaanspubliek' komt. Sfeer is goed, zelden te druk, s' werelds top dj's. En is er zoveel drugs daar? nog niet opgevallen dat er meer is als in andere tenten.
|
![]() |
Kremlin is een toptent.
Ik ben blij dat het zowat in mijn achtertuin ligt, want er zijn maar weinigen die op zaterdavond op hun fiets naar Oakenfold, James Holden, Timo Maas of Tiesto kunnen gaan. Laat ik hierbij de residents, waarvan Emjay en Astrid mijn favorieten zijn, niet vergeten. Verder: ontzettend mooie vrouwen, veel pooiers/crimi's, orgies op de dansvloer, een zeer goede 'eigen' sfeer, zeer streng deurbeleid, sinds kort een heerlijke intieme Vinyl Room; alle ingredienten voor een nachtje clubben van wereldklasse.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Blood Fire Rage | 500 | 10-12-2006 09:04 | |
Russische journaliste, kritisch over Tsjetsjenië, vermoord Mark Almighty | 91 | 19-10-2006 00:20 | |
Demonstraties in de Ukraine na geknoei met verkiezingen Joostje | 56 | 13-12-2004 12:29 | |
Poetin herkozen Saycheese | 67 | 17-03-2004 12:15 | |
Poetin ontslaat regering Rollo Tomasi | 17 | 27-02-2004 16:21 | |
Russische presidentskandidaat vermist Gatara | 110 | 17-02-2004 11:03 |