Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
buiten! op t strand en dan echt zown beach party houde met bbq enzo of in t bos lijkt me ook wel koel (of een hobbit feest alla LotR) gasten: gwoon alleen vrienden en famillie, boeit verder niet zo vervoer: kwenie, boeit niet echt, meetje mooie auto ofz (stomme ford van je dan maar ![]() eten: boeie, zolang dr maar voer en bier is ![]() ![]() thema: jah, voor t strand iedereen als beach boy verkleed en vrolijk fruitgie hawai shirts ![]() muziek: led zeppelin - thank you huwelijksreis: boeit ook niet echt, nieuw zeeland lijkt me wel mooi (kan dr ook gooewd borden en surfen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
hm k ik ook maar eventjes dan :/ locatie: k denk niet dat k in een kerk wil trouwen, doe verder ook niks met het geloof, dus vind t beetje onzinnig om mn huwelijk dan wel in de kerk te laten plaatsvinden (tenzij het een enorm mooie kerk is, maar dan is het meer vanwege de locatie, dan vanwege t ''omdat het een kerk is'' idee) het strand bij zonsondergang heeft ook wel iets, maar denk dat dat moeilijk wordt. Een enorm grote tuin , omringd met bomen en struiken en vol met prachtige bloemen op een lauwe (niet te warm, dan stik k :/) zomerdag zou ook geen punt zijn ![]() de gatsen: aan de ene kant zou k t klein willen houden, gewoon gezellig met mensen waarmee je ook echt iets hebt, maar aan de andere kant wil k een enorm groot feest, hm... dilemma vervoer: een oldtimer, t liefst een ford fairlane ![]() (vervbeter me gerust als t een ander model is ![]() en oeh die kleuren zijn oerlelijk, k wil een rood met witte of een cadillac sedan ![]() whoei ![]() ![]() of een gouden sprookjes-koets inderdaad ![]() eten maakt me niet zoveel uit, champagne en een bruidstaart gern thema, mwah, een sprookjeshuwelijk lijkt me wel wat, met een gemaskerd bal aan t eind *zucht* muziek, mja k denk niet dat k over 10 jaar nog dezelfde smaak qua muziek heb als nu, plus dat er waarschijnlijk wel nummers bij zijn gekomen dcie k misschien nog veel mooier vind dan die k nu ken, of die een nog specialere betekenis voor me hebben... en de huwelijksreis, mja, t moet er warm zijn, maar ook mooi, k wil dingen kunnen bekijken, veel cultuur, maar ook kunnen genieten... *zucht* dit is niet goed voooor me ![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 11:31. |
![]() |
|
![]() |
Voordat ik trouw komt er een supergroot verlovingsfeest
ik wil trouwen in de kerk en voor de burgerlijke stand ![]() In de kerk in het wit en voor de burgelijke stand in het creme ofzo Bij het kerkelijk huwelijk zullen alleen goede vrienden en de gehele fam aanwezig zijn en bij het burgerlijk iedereen die ik ooit gekend heb....iedereen in gepaste kledij...vrouwen met hoed ![]() daarna..vertrekken we met de gehele stoet voor een superfeest naar kasteel oud wassenaar omdat ik gewoon supere herinneringen aan dat kasteel heb. ohja de auto dat word een limo...(lekker cliché)
|
Daar heb ik echt nog nooit over nagedacht en ik kan ook niet echt iets boeiends bedenken of zo.. op zich vind ik dat trouwen 'hoort' in de kerk, maar ik heb echt helemaal niks met de kerk, dus dat is dan ook weer zo dom. Kan hooguit bedenken wat voor soort jurk ik wil maar daar houdt het ook echt mee op
![]()
|
![]() die auto ![]() die staat bij ons in de garage ![]() en lijkt mij geschikt om om te gebruiken [edit]de linkse [/edit]
Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 12:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het liefst ergens in het bos, op een mooie zonnige nazomer dag ( ergens in Augustus, begin september dus ) Met alleen de noodzakelijke mensen erbij, dus iemand die ons huwt, en de getuigen ( dat is verplicht, toch
![]() ![]() ![]() I wish ![]() |
![]() |
|
Er word vaak aan mij gevraagt of ik ook in het zwart ga trouwen (omdat ik vaak in het zwart gekleed ben) maar dat wil ik juist helemaal niet!
Ik zou graag willen trouwen in een sprookjesjurk, met alles erop en eraan, als ik in een sprookjesjurk mag trouwen, dan is mijn hele huwelijk goed *grinnik* Verder wil ik op worden gehaald in een koets, die getrokken wordt door twee witte paarden. Iedereen die wil komen mag komen en ik denk dat ik in een kerk wil trouwen, gewoon voor de sier, niet om het geloof ofzo. Nouja, dat is zo'n beetje mijn idee, als dat niet kan, dan wil ik het tegenover gestelde, dat lijkt me ook wel wat, op het strand ofzo, helemaal naakt *lol* maar dan zonder publiek natuurlijk! ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil wel trouwen in een kerk, maar dan niet met heel veel mensen erbij, zou me absoluut niet op mijn gemak voelen als ik daar zou lopen met al die oogjes die me aanstaren...ik zou spontaan over mijn jurk struikelen...qua muziek..tja..iets rustigs, wel klassiek. En de auto, euhm...een heel oud model in ieder geval, maar ik heb geen zin om een plaatje ervan te zoeken, komt misschien later wel...kerk moet een beetje donker zijn, dus lampen uit, kaarsen aan
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben afgelopen zomer bij de bruiloft van m'n neef geweest, en die zijn getrouwd in zo'n mini-kasteeltje. Dat is echt superknus en gezellig! Daarna zijn we bij zo'n nabijgelegen restaurantje (heel gezellie met zo'n watermolen enzo) gaan eten, met buffet en al. Dat vind ik ook leuk. Bij het trouwen zelf alleen de naaste familie en vrienden, en bij het feest daarna wel meer mensen. Ik hoef geen speciaal thema. Oja, ik wil graag vervoerd worden in een kever, maar dan wel een oude.
|
![]() |
kreeg net een ingeving
![]() ik ga mn jurk ook hierbij posten ![]() ![]() en dan gewoon simpel (niet in de kerk).. absoluut niet veel mensen, erna saampjes naar een concert ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
het liefst een heel groot feest, ik wil op een ver warm strand trouwen, bij zonsondergang, op blote voeten. Maar het is te duur om iedereen over te laten vliegen.
dus dan wil ik in zo'n grote mooie (katholieke) kerk, want katholieke kerken zijn mooier dan andere kerken vind ik. En dan wil ik een jurk met een sleep en een diadeempje enzo. Ik wil denk ik door mijn opa (als ie dan nog leeft ) weggeven worden, anders maar door mijn vader. En ik hoef niet perse een thema ofzo, maar wel een vet groot feest. Met een leuke dj ofzo, en dan gooi ik mijn boeket achterover, en danwil ik in een auto wegrijden met open dak, met blikjes achter de auto hangen. Dat lijkt me echt vet lief Ik wil in elk geval geen bruidsmeisjes met zuurstok roze jurken enzo maar wel gewone lieve bruidsmeisjes zucht.... ik wil nu al trouwen
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx suusjuhh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
welke locatie, wil je per sé in een kerk trouwen of juist niet?
of wil je juist buiten trouwen, op het strand bij zonsonergang, in het bos, de duinen of bij/in een kasteel? liefst in de kerk, weet niet waarom, maar dat vind ik gewoon het mooiste wil je het klein houden, of wil je juist een uitbundig feest geven voor familie, vrienden, kenissen en de rest van t dorp? groot feest! veel muziek, dansen enzo, niet klein, GROOT! zou je en speciaal vervoermiddel willen hebben, een limo of een oldtimer of maakt het je weinig uit maakt me in principe weinig uit, maar een oldtimer lijkt me wel gaaf! wil je speciale hapjes laten serveren voor de gasten? neuh, als er maar bitterballen zijn, VEEL bitterballen, ik ben GEK op bitterballen wil je een bepaald thema aan je bruiloft toevoegen? wat kleding en/of voedsel betreft, iedereen moet komen als bitterbal ![]() ![]() is er bepaalde muziek die je PER SÉ wilt horen op je bruiloft? robbie williams - feel verder niet en als laatste; waar wil je heen op huwelijksreis? iets van egypte ofzo verder moeten er op mijn trouwfeest witte duiven worden losgelaten, dat lijkt me zo mooi! en dan wil ik natuurlijk de eerste loslaten ![]() ![]() en een mooi bruidsboeket natuurlijk en 1 ding wat zeker niet mag ontbreken: de bruidegom ![]()
|
ik trouw een keer, gewoon zelf plekje zoeken...ergens in de natuur uiteraard. Met een paar genodigden. Nou, kleding interesseert me geen fuck, we gaan gewoon een beetje trouwen en zoenen en daarna met de getuigen enzo zitten en xtc slikken.
en daarna op Honeymoon uiteraard. Liftend naar Cambodia. Of iets anders wat eindeloos duurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *is compleet met hele post eens*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? Verwijderd | 93 | 10-03-2011 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? supergirl#1 | 60 | 07-11-2009 00:23 | |
Lifestyle |
Trouwen en je lifestyle poirot | 133 | 20-03-2007 10:29 | |
Lifestyle |
Trouwen Verwijderd | 88 | 26-01-2005 21:35 | |
Lifestyle |
Trouwkleding.. Roos | 92 | 15-04-2002 22:20 | |
Liefde & Relatie |
37.500 scheidingen de abt van sion | 85 | 16-03-2002 22:45 |