Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 18:50
ruby soho
ruby soho is offline
naar aanleiding van het in welke kleding wil je trouwen - topic, een hoe wil je trouwen - topic

welke locatie, wil je per sé in een kerk trouwen of juist niet?
of wil je juist buiten trouwen, op het strand bij zonsonergang, in het bos, de duinen of bij/in een kasteel?

wil je het klein houden, of wil je juist een uitbundig feest geven voor familie, vrienden, kenissen en de rest van t dorp?

zou je en speciaal vervoermiddel willen hebben, een limo of een oldtimer of maakt het je weinig uit

wil je speciale hapjes laten serveren voor de gasten?

wil je een bepaald thema aan je bruiloft toevoegen? wat kleding en/of voedsel betreft,

is er bepaalde muziek die je PER SÉ wilt horen op je bruiloft?

en als laatste; waar wil je heen op huwelijksreis?

[enzovoort, enzovoort]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 18:59
Mysterons
Mysterons is offline
onrealistisch:

op het strand, alleen wij en iemand die ons trouwt, op blote voeten, zonsondergang, glas champagne.. tadaa!

realistisch:

iig niet in de kerk, themakleur moet roze zijn, of geel, en ik wil bellenblazers buiten ipv rijstgooiers. ehm.. er moeten niet teveel mensen zijn, en dan savonds een feest met wel heel veel mensen enzo. vervoer: ehm, maakt me niet uit, doe maar een auto dan he . huwelijksreis, australie. maar dat hoeft niet meteen na de bruiloft ofzo, gewoon een keer met mn geliefde naar australie. muziek, goo goo dolls-iris.. verder weet ik het nog niet.. denk er ook niet echt overna, weet niet of ik wel wil en ga trouwen.
Oud 13-01-2003, 20:24
Bast
Bast is offline
ik wil vrij eenvoudig trouwen:

's nachts bij m'n ouders slapen zodat ik 'echt' kan trouwen vanuit m'n ouderlijk huis. Dan optutten, omkleden, haar doen etc. Zo rond een uur of 10 komt m'n vriend dan en gaan we met de fotograaf foto's maken in centrum utrecht. 11 uur/half 12 weer klaar. Dan zijn er ondertussen wat meer mensen bij m'n ouders thuis en eten we daar tussen de middag een broodje.
Tegen een uur of 1 vertrekken we naar de trouwlocatie, een oude gerenoveerde houtzaagmolen in het centrum van utrecht. Daar trouwen we, ceremonie duurt ongeveer 1 uur. Er passen ongeveer 100 man in de molen dus dat is niet zo heel erg veel. Direct na de ceremonie is er ook in de molen een receptie met koffie, thee, gebak etc. Als de receptie is afgelopen vertrekken we met ouders/broers/zussen en opa's en oma's naar een restaurant/oude kaasboerderij genaamd 'De Weistaar' om gezellig wat te eten.

En daarna gaan we lekker naar huis om uit te rusten van die dag en geld te tellen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:25
igfy
igfy is offline
hmmm... ik weet niet of ik ooit zou willen trouwen... dat hoeft niet zo van mij... maar als ik zou trouwen dan iig niet in een kerk... en verder gewoon eenvoudig... niet zo stijf allemaal... en ook niet in een bepaald thema ofzo.... maar wel het liefst in de lente... en nou ja... dat is nog ver weg... ik weet dat nu nog niet..
Oud 13-01-2003, 20:40
mood indigow
mood indigow is offline
kdenk niet dat ik ga trouwen..
je kan elkaar ook gewoon een teken van liefde geven ofzo.

als ik zou trouwen:

nja zoals iuemand al eerder zei.. tropisch eiland. alleen ik en m'n geliefde zonsondergang( hoe cliché)
nja whatever..

ik wil iig niet in een kerk trouwen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:43
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
wij hebben besloten te gaan trouwen in een kasteel van een kennis van mijn vriend... en dat is het enige wat tot nu toe beslist is. Het is neit de bedoeling dat we snel trouwen ofzo, ik wil eerst sparen totdat ik mijn droomhuwwelijk kan betalen. huwelijksreis gaat iig naar ijsland.
Oud 13-01-2003, 20:54
Gaia
Gaia is offline
ik nodig God Dethroned uit mijn bruiloft en vraag ze om op te treden!!!! Zijn willen dat wel voor me doen!!! hehe

verder wil ik het liefst bij een kasteel. Misschien kan ik het wel bij kasteel Middachten doen, want daar is mijn oma opgegroeid.

Verder vier ik het feest graag in de kasteeltuin.
Aan de ene kant wil ik een groot feest, maar aan de andere kant wil ik het alleen met vrienden vieren.

en eigelijk wil ik het ook graag in Zweden doen. hmmmmzzzzz ik weet gewoon nog niet wat ik wil...ik wil zoveel
Oud 13-01-2003, 20:54
+Luna Annwyn+
+Luna Annwyn+ is offline
Bij een groot meer. Ergens waar veel water is.
Het liefst in Scandinavie of Ijsland.
Verder zou ik het niet weten.
Ik zou wel op huwelijksreis willen naar Nieuw Zeeland.
Oud 13-01-2003, 21:10
rodina
rodina is offline
Naja voor de kerk hoeft niet, op tstrand heeft wel wat..

Iig een koets (zo'n assepoesterding), en een klein gezelschap
Oud 13-01-2003, 23:02
Rocksaan
Rocksaan is offline
niet trouwen, trouwen is stom
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:19
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
niet trouwen, trouwen is stom
Oud 13-01-2003, 23:24
substantial
substantial is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:
ik nodig God Dethroned uit mijn bruiloft en vraag ze om op te treden!!!! Zijn willen dat wel voor me doen!!! hehe

tsssssss maaike opschepper

Oud 14-01-2003, 10:35
zenfox
zenfox is offline
buiten! op t strand en dan echt zown beach party houde met bbq enzo of in t bos lijkt me ook wel koel (of een hobbit feest alla LotR)

gasten:
gwoon alleen vrienden en famillie, boeit verder niet zo

vervoer:
kwenie, boeit niet echt, meetje mooie auto ofz (stomme ford van je dan maar )

eten:
boeie, zolang dr maar voer en bier is

thema:
jah, voor t strand iedereen als beach boy verkleed en vrolijk fruitgie hawai shirts ennuh voor in t bos gwoon iedereen in pak (lees; gwoon netjes dus)

muziek:
led zeppelin - thank you

huwelijksreis: boeit ook niet echt, nieuw zeeland lijkt me wel mooi (kan dr ook gooewd borden en surfen )
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:37
Roxy
Roxy is offline
Ik heb nog geen flauw idee, ik wil het liefst niet in een kerk maar ik weet nie wat ik dan wel zou willen.... de rest bespreek ik wel met de toekomstige echtgenoot
Oud 14-01-2003, 11:19
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
zenfox schreef:
vervoer:
kwenie, boeit niet echt, meetje mooie auto ofz (stomme ford van je dan maar )
je stinkt

Citaat:
boeie, zolang dr maar voer en bier is
en dan ga k bordjes bij de deur hangen, "dit feest is bierloos"

hm k ik ook maar eventjes dan :/

locatie: k denk niet dat k in een kerk wil trouwen, doe verder ook niks met het geloof, dus vind t beetje onzinnig om mn huwelijk dan wel in de kerk te laten plaatsvinden (tenzij het een enorm mooie kerk is, maar dan is het meer vanwege de locatie, dan vanwege t ''omdat het een kerk is'' idee) het strand bij zonsondergang heeft ook wel iets, maar denk dat dat moeilijk wordt. Een enorm grote tuin , omringd met bomen en struiken en vol met prachtige bloemen op een lauwe (niet te warm, dan stik k :/) zomerdag zou ook geen punt zijn

de gatsen: aan de ene kant zou k t klein willen houden, gewoon gezellig met mensen waarmee je ook echt iets hebt, maar aan de andere kant wil k een enorm groot feest, hm... dilemma

vervoer: een oldtimer, t liefst een ford fairlane

(vervbeter me gerust als t een ander model is )
en oeh die kleuren zijn oerlelijk, k wil een rood met witte
of een cadillac sedan

whoei

of een gouden sprookjes-koets inderdaad \

eten maakt me niet zoveel uit, champagne en een bruidstaart gern

thema, mwah, een sprookjeshuwelijk lijkt me wel wat, met een gemaskerd bal aan t eind *zucht*

muziek, mja k denk niet dat k over 10 jaar nog dezelfde smaak qua muziek heb als nu, plus dat er waarschijnlijk wel nummers bij zijn gekomen dcie k misschien nog veel mooier vind dan die k nu ken, of die een nog specialere betekenis voor me hebben...

en de huwelijksreis, mja, t moet er warm zijn, maar ook mooi, k wil dingen kunnen bekijken, veel cultuur, maar ook kunnen genieten... *zucht* dit is niet goed voooor me

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:49
soffietje
soffietje is offline
Voordat ik trouw komt er een supergroot verlovingsfeest
ik wil trouwen in de kerk en voor de burgerlijke stand
In de kerk in het wit en voor de burgelijke stand in het creme ofzo
Bij het kerkelijk huwelijk zullen alleen goede vrienden en de gehele fam aanwezig zijn en bij het burgerlijk iedereen die ik ooit gekend heb....iedereen in gepaste kledij...vrouwen met hoed

daarna..vertrekken we met de gehele stoet voor een superfeest naar kasteel oud wassenaar omdat ik gewoon supere herinneringen aan dat kasteel heb.
ohja de auto dat word een limo...(lekker cliché)
Oud 14-01-2003, 12:11
Esmée
Esmée is offline
Daar heb ik echt nog nooit over nagedacht en ik kan ook niet echt iets boeiends bedenken of zo.. op zich vind ik dat trouwen 'hoort' in de kerk, maar ik heb echt helemaal niks met de kerk, dus dat is dan ook weer zo dom. Kan hooguit bedenken wat voor soort jurk ik wil maar daar houdt het ook echt mee op
Oud 14-01-2003, 12:54
punxnotdead
punxnotdead is offline

die auto (dodge coronet '56)

die staat bij ons in de garage (welliswaar geen open dak en in andere kleur)

en lijkt mij geschikt om om te gebruiken

[edit]de linkse [/edit]

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik hoef niet zo nodig te trouwen, maar als het gebeurt gewoon met z'n tweetjes, in een ver land...
las vegas, wedding-to-go, 24$

ps. wanneer gaan we
Oud 14-01-2003, 13:19
the grim reaper
the grim reaper is offline
Dood, eerder niet
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:27
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
a new noise schreef:
las vegas, wedding-to-go, 24$

ps. wanneer gaan we
haha the white chappel...nexxxt!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:40
Verwijderd
Het liefst ergens in het bos, op een mooie zonnige nazomer dag ( ergens in Augustus, begin september dus ) Met alleen de noodzakelijke mensen erbij, dus iemand die ons huwt, en de getuigen ( dat is verplicht, toch ). Op ons paard rijden we dan naar ons boshutje, waar een groot feest wordt gegeven, met allemaal bekenden, veel eten, drinken, muziek en dans . En later schoppen we iedereen naar huis en houden fijn onze huwelijksnacht in dat boshutje .

I wish
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:41
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Er word vaak aan mij gevraagt of ik ook in het zwart ga trouwen (omdat ik vaak in het zwart gekleed ben) maar dat wil ik juist helemaal niet!
Ik zou graag willen trouwen in een sprookjesjurk, met alles erop en eraan, als ik in een sprookjesjurk mag trouwen, dan is mijn hele huwelijk goed *grinnik* Verder wil ik op worden gehaald in een koets, die getrokken wordt door twee witte paarden. Iedereen die wil komen mag komen en ik denk dat ik in een kerk wil trouwen, gewoon voor de sier, niet om het geloof ofzo.
Nouja, dat is zo'n beetje mijn idee, als dat niet kan, dan wil ik het tegenover gestelde, dat lijkt me ook wel wat, op het strand ofzo, helemaal naakt *lol* maar dan zonder publiek natuurlijk!
Oud 14-01-2003, 14:55
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:
[IMG]knip[/IMG]
die auto (dodge coronet '56)

die staat bij ons in de garage (welliswaar geen open dak en in andere kleur)

en lijkt mij geschikt om om te gebruiken

[edit]de linkse [/edit]
wat een enorm geile auto
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Daar heb ik echt nog nooit over nagedacht en ik kan ook niet echt iets boeiends bedenken of zo.. op zich vind ik dat trouwen 'hoort' in de kerk, maar ik heb echt helemaal niks met de kerk, dus dat is dan ook weer zo dom. Kan hooguit bedenken wat voor soort jurk ik wil maar daar houdt het ook echt mee op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 18:04
2young2live
2young2live is offline
Ik wil wel trouwen in een kerk, maar dan niet met heel veel mensen erbij, zou me absoluut niet op mijn gemak voelen als ik daar zou lopen met al die oogjes die me aanstaren...ik zou spontaan over mijn jurk struikelen...qua muziek..tja..iets rustigs, wel klassiek. En de auto, euhm...een heel oud model in ieder geval, maar ik heb geen zin om een plaatje ervan te zoeken, komt misschien later wel...kerk moet een beetje donker zijn, dus lampen uit, kaarsen aan (maar dan is het buiten dus ook donker, en dan komt er geen licht door de glas-in-lood ramen what to do )
Oud 14-01-2003, 18:56
Synonym
Synonym is offline
Ik ben afgelopen zomer bij de bruiloft van m'n neef geweest, en die zijn getrouwd in zo'n mini-kasteeltje. Dat is echt superknus en gezellig! Daarna zijn we bij zo'n nabijgelegen restaurantje (heel gezellie met zo'n watermolen enzo) gaan eten, met buffet en al. Dat vind ik ook leuk. Bij het trouwen zelf alleen de naaste familie en vrienden, en bij het feest daarna wel meer mensen. Ik hoef geen speciaal thema. Oja, ik wil graag vervoerd worden in een kever, maar dan wel een oude.
Oud 14-01-2003, 19:51
Chelsea
Chelsea is offline
zonder veel toeters en bellen weinig mensen en geen bullshit dingen
Oud 15-01-2003, 18:40
dark_poetry
dark_poetry is offline
handbinden,voor een jaar darna mischien voor dit hele leven,of voor altijd.
Oud 15-01-2003, 19:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
onrealistisch:

op het strand, alleen wij en iemand die ons trouwt, op blote voeten, zonsondergang, glas champagne.. tadaa!

wat is daar onrealistisch aan?

ik denk niet zo na over trouwen eigenlijk. ik wil misschien wel ooit gaan trouwen... ooit...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
kreeg net een ingeving

ik ga mn jurk ook hierbij posten puh waarschijnlijk zwart met roze en zilver en sterretjes. en *blahblah*
en dan gewoon simpel (niet in de kerk).. absoluut niet veel mensen, erna saampjes naar een concert en op huwelijksreis naar euhm.. euh.. *denk* amerika ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:05
Verwijderd
in een bos
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:19
Alet
Alet is offline
Ik wil een weekend lang een schip huren, daar trouwen en vervolgens met de uitgenodigden (alleen dierbaarste vrienden+familieleden) de rest van het weekend ontzettend feesten.
Er mogen geen suffe stukjes komen, ik ben nu al bang voor zo'n burgerlijk huwelijks-abc brrr..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:25
An
An is offline
niet
Oud 16-01-2003, 14:00
Bast
Bast is offline
Citaat:
Alet schreef:

Er mogen geen suffe stukjes komen, ik ben nu al bang voor zo'n burgerlijk huwelijks-abc brrr..
nou erg he? of van die lange liedjes op de melodie van 'in holland staat een huis' of ' engelen bestaan niet'...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:05
Verwijderd
Áls het al ooit gebeurt, zien we dat dan wel weer. Nu zou ik zeggen: klein, privé en liever niet in een kerk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:09
Verwijderd
hm, geil op het strand, zij moet dan wel een strakke latex pakje aan.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:21
Infaustus
Infaustus is offline
met een vrouw.
Oud 16-01-2003, 16:07
sunflouwer
sunflouwer is offline
het liefst een heel groot feest, ik wil op een ver warm strand trouwen, bij zonsondergang, op blote voeten. Maar het is te duur om iedereen over te laten vliegen.

dus dan wil ik in zo'n grote mooie (katholieke) kerk, want katholieke kerken zijn mooier dan andere kerken vind ik. En dan wil ik een jurk met een sleep en een diadeempje enzo.
Ik wil denk ik door mijn opa (als ie dan nog leeft ) weggeven worden, anders maar door mijn vader.
En ik hoef niet perse een thema ofzo, maar wel een vet groot feest.
Met een leuke dj ofzo,
en dan gooi ik mijn boeket achterover, en danwil ik in een auto wegrijden met open dak, met blikjes achter de auto hangen.
Dat lijkt me echt vet lief
Ik wil in elk geval geen bruidsmeisjes met zuurstok roze jurken enzo
maar wel gewone lieve bruidsmeisjes

zucht.... ik wil nu al trouwen
Oud 16-01-2003, 16:22
smilegirl
smilegirl is offline
wrom zouk er nu al over nadenken over HOE ik wil trouwen....neej veels te ver weg wel meer dan 10 jaar.....
wie weet trouw ik wel niet..
zouk eerst iemand moeten hebbu die met mij wil trouwen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

of wil je juist buiten trouwen, op het strand bij zonsonergang, in het bos, de duinen of bij/in een kasteel?

niet in een kerk. gewoon ergens mooi met veel kaarsen of juist buiten.

wil je het klein houden, of wil je juist een uitbundig feest geven voor familie, vrienden, kenissen en de rest van t dorp?
gwoon familie (goede) vrienden en misschien een klein btje hele goede kennissen. Btje besloten dus

zou je en speciaal vervoermiddel willen hebben, een limo of een oldtimer of maakt het je weinig uit
T maakt me geen reet uit

als dr maar taart is

wil je een bepaald thema aan je bruiloft toevoegen? wat kleding en/of voedsel betreft
nee

..neuh gewoon n leuk bandje

maakt me niet uit..als het maar warm is!!!!!
maarre..opzich zijn mijn antwoorden de enige vastye dingen die echt vast staan, maar voor de rest gaat het niet om de trouwerij maar om het huwelijk zelf.

xxx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:38
Petertje
Petertje is offline
in het wit
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:24
the tourist
the tourist is offline
Hm, nooit echt over nagedacht eigenlijk. Ik denk eigenlijk niet dat ik ga trouwen, maar als ik dat wel zou doen, gewoon een simpele bruiloft. Buiten op een mooie plek lijkt me wel wat.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:49
AlopiA
AlopiA is offline

liefst in de kerk, weet niet waarom, maar dat vind ik gewoon het mooiste

groot feest! veel muziek, dansen enzo, niet klein, GROOT!

maakt me in principe weinig uit, maar een oldtimer lijkt me wel gaaf!

neuh, als er maar bitterballen zijn, VEEL bitterballen, ik ben GEK op bitterballen

wil je een bepaald thema aan je bruiloft toevoegen? wat kleding en/of voedsel betreft,
iedereen moet komen als bitterbal neeh, geen thema

robbie williams - feel
verder niet

iets van egypte ofzo

verder moeten er op mijn trouwfeest witte duiven worden losgelaten, dat lijkt me zo mooi! en dan wil ik natuurlijk de eerste loslaten
en een mooi bruidsboeket natuurlijk

en 1 ding wat zeker niet mag ontbreken:
de bruidegom
Oud 24-01-2003, 19:59
C&A's
C&A's is offline
in het wit en met paarden en een koets en alle familie op een mooie dag in de lente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 22:07
Verwijderd
ik denk niet dat ik ga trouwen...

maar ALS ik het wel zou doen, dan zou ik op het schotse platteland willlen trouwen. In een oud kerkje of een kasteel. En zoals rodina lijken mij een koets met paarden ook heel erg gaaf. (trouwens rodien, ik vind femke een beetje tuttig)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:51
drama
drama is offline
ik trouw een keer, gewoon zelf plekje zoeken...ergens in de natuur uiteraard. Met een paar genodigden. Nou, kleding interesseert me geen fuck, we gaan gewoon een beetje trouwen en zoenen en daarna met de getuigen enzo zitten en xtc slikken.

en daarna op Honeymoon uiteraard. Liftend naar Cambodia. Of iets anders wat eindeloos duurt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:05
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik denk niet dat ik ga trouwen...

maar ALS ik het wel zou doen, dan zou ik op het schotse platteland willlen trouwen. In een oud kerkje of een kasteel. En zoals rodina lijken mij een koets met paarden ook heel erg gaaf. (trouwens rodien, ik vind femke een beetje tuttig)
ik vind 't zo'n bloedmooi wijf spijt me
Oud 25-01-2003, 18:47
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
kdenk niet dat ik ga trouwen..
je kan elkaar ook gewoon een teken van liefde geven ofzo.

als ik zou trouwen:

nja zoals iuemand al eerder zei.. tropisch eiland. alleen ik en m'n geliefde zonsondergang( hoe cliché)
nja whatever..

ik wil iig niet in een kerk trouwen.
wow je was me voor

*is compleet met hele post eens*
Reageren

Regels voor berichten