Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 21:09
Verwijderd
Misschien hoort dit bij sexualiteit, sorry dan...

Hoe vaak mogen jullie bij elkaar slapen? In het weekend alleen, of ook door de weeks (als jullie naar school ofzo moeten), en hoe vaak slapen jullie bij elkaar?
Vertel, wanneer mag het wel en wanneer niet van je ouders? Of als je op jezelf woont, wanneer doe je slapen jullie bij elkaar... altijd of heb je soms ook wel zoiets van het is nu niet zo slim?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 21:40
DaRK GiRL X
DaRK GiRL X is offline
Citaat:
MevrouwM schreef:

Hoe vaak mogen jullie bij elkaar slapen? In het weekend alleen, of ook door de weeks (als jullie naar school ofzo moeten), en hoe vaak slapen jullie bij elkaar?
Vertel, wanneer mag het wel en wanneer niet van je ouders? Of als je op jezelf woont, wanneer doe je slapen jullie bij elkaar... altijd of heb je soms ook wel zoiets van het is nu niet zo slim?
Uhm ik zie mijn vriend alleen in het weekend en dan slapen we ook bij elkaar. Dus elk weekend. Het mag altijd van onze ouders omdat reizen 2,5 uur duurt (alleen heen of terugweg dus in toaal 5 uur) en op 1 dag dat op en neer reizen is nogal zinloos.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:57
Verwijderd
Toen ik een vriendje had sliep ik daar véél te vaak.
M'n ouders wilden eigenlijk dat dat alleen in het weekend gebeurde, maar doordeweeks sliep ik daar ook. Dat ging dus ten koste van m'n schoolprestaties.. :X
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
MevrouwM schreef:

ik weet niet precies hoe het bij m'n vriendin gaat ( ik ben er pas 1x blijven slapen)

maar over het algemeen bepaal ik wanneer er iemand bij mij slaapt....( met gezond verstand ).
mijn ouders moeten wel een goede reden hebben om het te cancellen....
Oud 19-01-2003, 22:49
Verwijderd
Hij mag hier altijd blijven slapen en ik ook bij hem.
Hij komt hier elk weekend, het hele weekend. Soms ga ik een weekend daarheen. Af en toe slaapt hij hier ook op doordeweekse dagen, maar dat is alleen als er een concert in de buurt is of met een feestdag of in vakantie, want hij woont hier niet dichtbij.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:58
Verwijderd
we mogen altijd bij elkaar slapen, alleen door de weeks moeten we wel vroeg slapen omdat we anders ons bed niet uit kunnen komen.

Meestal slaapt ie op vrijdag en zaterdag, soms maandag of woensdag als ie niet naar school moet of omdat ik hem nodig heb voor school.

In de vakanties slapen we altijd bij elkaar dus.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:05
Verwijderd
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, zag ik mijn vriend om het weekend. Hij kwam een weekend bij mij, een weekend later zagen we elkaar niet en het weekend daarop ging ik naar hem. Soms kwam hij wanneer hij vakantie had en dan bleef hij ook terwijl ik naar school moest etc..

Nu wonen we samen, maar gek genoeg slapen we niet altijd samen. We hebben een slaapbank en een eenpersoonsbed, de slaapbank is wel fijn voor een nachtje, maar je bent hem snel zat.. Dus slapen we soms apart, maar in principe wel bij elkaar

(Vanavond naar een nieuw appartement kijken, voor de tweede keer, en waarschijnlijk ook het contract ondertekenen.. wonen we groter )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:02
Unexplained
Unexplained is offline
Tja, ik woon op mezelf, dus dat is niet het probleem.

Mijn vriendin blijft hier 1 of 2 nachten per week slapen.

Ik overnacht eigenlijk nooit bij haar. In verband met de privacy, haar ouders (die bepaalde dingen niet in hun huis willen ) en het feit dat ik dan op de bank zou eindigen 's nachts.
Oud 20-01-2003, 18:30
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
haar ouders (die bepaalde dingen niet in hun huis willen ) en het feit dat ik dan op de bank zou eindigen 's nachts.
dat is zo ongelooflijk klote inderdaad
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
]{ing schreef:

hoezo? k kom na een avondje stappen thuis ook vaak zat niet verder dan de bank....
Oud 20-01-2003, 18:44
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Waar doel je op?

Dat haar ouders bepaalde dingen niet in hun huis willen, respecteer ik. Lijkt mij heel normaal.
Het feit dat ik op de bank zou eindigen, is omdat er geen andere plaats is. Zij heeft een klein 1-persoonsbed, en geen logeerkamer oid thuis. Dan is het roeien met de riemen die je hebt: de bank.
Oud 20-01-2003, 19:28
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Toen ik een vriendje had sliep ik daar véél te vaak.
M'n ouders wilden eigenlijk dat dat alleen in het weekend gebeurde, maar doordeweeks sliep ik daar ook. Dat ging dus ten koste van m'n schoolprestaties.. :X
Zet je nou eigenlijk achter elke post zo'n kusje smilie?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:48
marlies
marlies is offline
Hoe zijn ouders erover denken, weet ik niet echt. Ik heb een keer bij hem geslapen (oud&nieuw) maar dat is dan iets anders omdat het al zo laat was, toen heb ik wel bij hem op de kamer geslapen (deden ze niet moeilijk over, ook al hadden ze het eerst over logeerbed)
Mijn vader wil het perse niet en mijn moeder zou het wel goed vinden (ben aan de pil)
We wonen dicht bij elkaar dus vaak is het niet nodig, al zou ik het wel willen op zich, maar nog niet te vaak want dan is de super lol eraf zeg maar.
Hij is een keer blijven slapen toen mijn ouders weg waren en toen wist mijn moeder het wel, mijn vader niet en zijn ouders dachten geloof ik dat mijn ouders wel thuis waren.
Oud 20-01-2003, 21:12
Thomas
Thomas is offline
Ik mag het nog niet, van haar ouders.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Ik mag het nog niet, van haar ouders.
Haar ouders leven nog, of val je op jongere vrouwen (met het ook op je leeftijd)?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:33
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
perseus schreef:
Haar ouders leven nog, of val je op jongere vrouwen (met het ook op je leeftijd)?
Mijn vriendin is 17, laatste jaar Gymnasium. En we hebben nu meer dan 8 maanden verkering.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:46
carrington
carrington is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Mijn vriendin is 17, laatste jaar Gymnasium. En we hebben nu meer dan 8 maanden verkering.
OMG.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:11
Hukkie
Hukkie is offline
Wij slapen zowat elk weekend bij elkaar. Doordeweeks komt niet goed uit ivm school en mn ouders vinden het ook geen goed idee.
Bij mn vorige vriend deden ze dr een stuk moeilijker over, maar dat is gewoon ouderlijke bezorgdheid. Toen ik eenmaal aan de pil vonden ze het wel goed.
Oud 21-01-2003, 14:11
Verwijderd
Volgens mij, te zien aan sommige antwoorden, kwam het een beetje over als of ik helemaal niet mag slapen met mijn vriendje van mijn moeder... maar dat is niet waar hoor. Mijn moeder doet daar echt helemaal niet moeilijk over, en zijn ouders ook niet Alleen ze vindt het door de weeks niet goed als hij hir blijft slapen, ook wel logisch. En toen ik schoolonderzoeken had mocht hij hier ook niet in het weekend slapen, ook wel acceptabel !
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:09
Verwijderd
Ik kan het alleen voor mn exen beantwoorden en daar kwam er geen 'niet mogen' aan te pas. Het mocht gewoon altijd eigenlijk, ze vertrouwden me erop het zelf we goed in te kunnen delen, en dat lukte me ook goed.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:36
DaRK GiRL X
DaRK GiRL X is offline
Citaat:
Wawl schreef:
En jij bent 61??
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:39
snoopy
snoopy is offline
toen m'n ex en ik nog samen waren mochten we zo vaak als we wilden bij elkaar slapen.
Oud 21-01-2003, 15:57
logisch
logisch is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, zag ik mijn vriend om het weekend. Hij kwam een weekend bij mij, een weekend later zagen we elkaar niet en het weekend daarop ging ik naar hem. Soms kwam hij wanneer hij vakantie had en dan bleef hij ook terwijl ik naar school moest etc..

Nu wonen we samen, maar gek genoeg slapen we niet altijd samen. We hebben een slaapbank en een eenpersoonsbed, de slaapbank is wel fijn voor een nachtje, maar je bent hem snel zat.. Dus slapen we soms apart, maar in principe wel bij elkaar

(Vanavond naar een nieuw appartement kijken, voor de tweede keer, en waarschijnlijk ook het contract ondertekenen.. wonen we groter )
wow andijvie!! woon jij op je 17e al samen??? dat is best vroeg opzich? wat doe je dan voor studie?

ontopic: wij mogen niet zovaak bij elkaar slapen, dus komt meestal neer op 1x in de 3 weken ofzoo op uitzonderingen en vakanties na dan.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:13
elledc
elledc is offline
Almost every day Hij komt slapen bij mij thuis, in het geniep, niet dat het niet zou mogen maar mijn ouders zijn eenbeetje vreemde wezens (binnenkort gaan we samenwonen, dan hoef ik niet steeds bang te zijn dat mijn ouders ons horen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 00:27
mickael
mickael is offline
Woon op kamers... dus t zou elke dag kunnen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 09:15
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
DaRK GiRL X schreef:
En jij bent 61??
*zucht*

Oud 22-01-2003, 09:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
*zucht*

Misschien ben ik wel echt 61!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
logisch schreef:
wow andijvie!! woon jij op je 17e al samen??? dat is best vroeg opzich? wat doe je dan voor studie?

ontopic: wij mogen niet zovaak bij elkaar slapen, dus komt meestal neer op 1x in de 3 weken ofzoo op uitzonderingen en vakanties na dan.
Ja, ik woon op mijn 17de al samen. Het was in eerste instantie iets tijdelijks, ik zou hier gewoon vaak logeren zeg maar, maar het werd iets vaker Ik doe trouwens nu nog VWO, laatste jaar, thuisstudie. Mijn ouders vonden alles helemaal in orde, dus jaah En alles gaat ook helemaal perfect...
Over drie weekjes gaan we pas écht samenwonen, groter appartement etc... Dan is alles toch nog net iets echter..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 11:02
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
mickael schreef:
Woon op kamers... dus t zou elke dag kunnen...
Moeten haar ouders het wel goed vinden hè..
Oud 22-01-2003, 11:41
bracelance
bracelance is offline
we mogen niet bij elkaar slapen hoewel we bijna 2 jaar verkering hebben. en nee, ik snap er ook niets van.
Oud 24-01-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
we mogen niet bij elkaar slapen hoewel we bijna 2 jaar verkering hebben. en nee, ik snap er ook niets van.
Ik wel. Haar ouders moeten er niet aan denken dat jullie sex hebben. En als ze jullie bij elkaar laten slapen geven ze toe dat het zou (kunnen) gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:10
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Ik wel. Haar ouders moeten er niet aan denken dat jullie sex hebben. En als ze jullie bij elkaar laten slapen geven ze toe dat het zou (kunnen) gebeuren.
Want seks hebben, dat kan niet overdag.
Oud 24-01-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Want seks hebben, dat kan niet overdag.
ssssssst! Je gooit hun hele denkwereld overhoop. Straks mag Bracelance zijn vriendinnetje helemaal niet meer zien.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:25
damaetas
damaetas is offline
in de week zoveel we willen (we zitten op kot / kamers)

in het weekend zien we elkaar meestal niet, maar als ik naar hem ga of omgekeerd is dat wel met slapen bij meestal, gebeurt niet zo veel hoor. waarschijnlijk in de vakantie meer, zullen wel zien.
Oud 25-01-2003, 17:09
Olive
Olive is offline
Ik zit op kamers, dus erg makkelijk.
Toen ik een vriendje had sliepen we niet elke nacht bij elkaar. Gewoon omdat je meestal toch niet echt je volle nachtrust krijgt
Ik denk zo'n 2 keer in de week.
Reageren

Regels voor berichten