Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
van door zèlf door dingen heen te gaan, dan met hulp.. (ok, met een psych doe je als het goed is een groot deel zelf. Maar toch) @skatjuh88: Wat Miss Helena al zei, zoek afleiding.. Ga iets doen, zoek een hobby oid. Probeer te genieten van de dingen.. Maar denk ook aan jezelf, als het een keer niet gaat, baal dan gewoon, tis niet erg om eens een x een k*tdag te hebben, zolang je dat maar niet te vaak hebt.. Kijk/lees iets zieligs, (oprah bijv), leef mee, ga desnoods janken.. Kan echt opluchten. ![]() (oh, dit klinkt zo stom.. maar bij mij helpt het wel..)
Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 12:28. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
moet hebben om naar de psych te gaan, dat verschilt per persoon, heb ik niks over te zeggen imo. Ik vind alleen wel, dat mensen soms te snel naar een psych gaan, alsof het 'in' is om naar de psych te gaan, net zoals het 'oooh, ik ben zò ontzettend depressief!!'- gebeuren. Citaat:
Maar het verschil tussen gewoon familie en een psych, is imo groot.
|
ja dank je maar met *soap* bedoelik ook echt soap mijn ouders zijn gescheiden mijn vader nu al weer 4 keer van een andere vriendin en mijn moeder 1 keer is dus bij elkaar 6 keer
mijn vader zit in geld probleme en mijn moeder iz ziek zelf heb ik ook nog een hoop probleme *pff* *zucht*
||
Citaat:
wat voor jou de moeilijkste punten zijn.. (als je wil, ik zal je iig niks verplichten) Misn kan iemand dan tips oid geven? [edit] Weet wel dat je 2 posts boven me dat hebt getypt, maar voor mij is iig een beetje onduidelijk.. ![]()
|
Sterkte meis, ik hoop dat je een paar vrienden/vriendinne om je heen hebt die om je geven en je een beetje steune. Van het niet naar een psych gaan ben ik het wel mee eens. praat er met iemand van school, een vriendin of een lieve tante over die kennen jou en due ken jij al een beetje beter, Een psych is helemaal vreemd. Duzzz, succes XXX Esther
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Een psych heeft er gewoon wat meer verstand van enzo... Ik kan me voorstellen dat mensen eerder met een 'onprofessioneel' iemand gaan praten, is ook niks mis mee enzo, maar voor mij zou t niet werken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
okay ik leg het uit ...
mijn leven is gewoon zwaar klote door de pubertijd denk en ik heb geen goede kontact tussen mij ouders vind ik dan die hebben dus oowk veel problemen.....met geld enzow ze zeggen dak me der eigen niks van moe aantrekken maar da kanik nie........hoe moet ik dat dan doen ik heb zowat alles geprobeert
||
Citaat:
heeft iedereen.. Lukt je vast wel. ![]() Als je geen goed contact heb, probeer dan met ze te praten ofzo.. Gewoon van die kleine dingen, betrek je bij jouw leven, vertel over school, vrienden, weet ik veel.. Mja, geldproblemen, daar kan je volgens mij ook weinig aan doen.. Kweenie, moeilijk om je er niets van aan te trekken, maar probeer het van je af te zetten, zoek afleiding ed. (kweenie wat je al geprobeert had, misn is dit nutteloos, laat maar zitten dan ![]() Sterkte iig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe belangrijk is muziek voor jou? Sudoku. | 31 | 02-11-2010 21:30 | |
De Kantine |
is 'de kantine/ het forum' triest?? hakunamatata | 8 | 06-02-2005 21:41 | |
Psychologie |
alternatief=depressief? bishoujo | 53 | 25-07-2003 19:44 | |
Liefde & Relatie |
klotevriendin :( Verwijderd | 20 | 28-05-2003 13:13 | |
Muziek |
waarom reageert (bijna) iedereen hier zo kut op commerciele bands? Verwijderd | 17 | 15-12-2002 15:32 | |
Muziek |
Paul Dianno is gewoon TRIEST! Verwijderd | 1 | 13-10-2002 19:56 |