Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmja, je merkte het vorig jaar al een beetje, al die vestjes die weer in kwamen, trainingspakstofje, enz.. Die vestjes enz. vond ik nog wel okay, maar als geheel.. *rilt* Enge flashbacks, het hoeft van mij niet meer zo. Ik ben wel benieuwd hoe ze dit op een beetje een andere manier gaan introduceren in het straatbeeld.
|
![]() |
|
Hmz trainingsbroek met hakken eronder... oke apart
![]() Er zijn best leuke/hippe trainingsbroeken maar dat vind ik dan toch echt uitsluitend voor tijdens het sporten. Van die ouderwetse trainingsjasjes kunnen wel leuk zijn als gewone kleding, heb ik zelf ook wel, maar trainingspakken in het algemeen > ![]()
||
Citaat:
Ontopic: K weet niet heb zelf alleen een adidas jasje... das zoon beetje het enigste wat ik nog wel vet vind
|
![]() |
trainingsbroeken vind ik wel leuk. maar hele roze-groene trainigsoutfits incl. bierbuik, biertje in de hand en "helahelahelaholala"-muziek op een warme zomeravond in de plastic campingstoel voor de vaste stacaravan waar je elke zomer zit met je camping-homies.
no thanks
|
![]() |
Traininsjasjes zijn opzich best hip. Maar als je dan die unisex neckermann trainingspakken krijgt, die fluorescerende kleuren met van dat elastiek onderaan de broek en aan het uiteinde van de mouwen, en met ritsjes onderaan de broek...neh. bah.
(zie je christina aguilera al gaan? ![]()
|
maar volgens mij stellen jullie je allemaal iets verkeerds voor, komt misschien ook door mij topictitel, maar ik bedoel dus nìet van die echte trainingspakken. maar van die trainingspakken die hip en stijlvol zijn, bijvoorbeeld zoals jennifer lopez en madonna dragen, zulke trainingspakken...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sportkleding is om te sporten... 'normale' kleding met een sportief karakter is wat anders ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juh, en dat die tourijah ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ík vind dat een trainingspak voor het sporten is en dat je er naar mijn idee belachelijk bijloopt als je 'm gewoon aantrekt. Hetzelfde geldt voor veiligheidsspelden aan je oor etc. ![]()
||
Citaat:
Ik vind trainingspakken over het algemeen vreselijk. Maar de pakjes van Ben Stiller en kids in de Royal Tennenbaums zijn wel weer supergeweldig. En sommige trainingsbroeken zijn wel koel. En jasjes ook, daar vallen mijn Fred Perry en Puma-dingen ook weer onder natuurlijk.
||
Citaat:
Sportieve jasjes/vestjes zijn leuk, maar het moet niet bijpassend zijn bij de broek. Ziet er gewoon niet uit, net als zo'n spijkerpakje (wat Louise all zei).
||
Citaat:
![]()
|
|