Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 17:35
Verwijderd
het rekken van balkenende heeft volgens mij het doel het cda programma volledig door te drukken. ik denk ook niet dat PvDA coalitie niet gaat lukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 17:39
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
het rekken van balkenende heeft volgens mij het doel het cda programma volledig door te drukken. ik denk ook niet dat PvDA coalitie niet gaat lukken.
De PvdA moet zich niet in laten pakken en aan hun eigen standpunten vasthouden.
Oud 23-01-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
dan krijg je geen coalitie
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:45
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
nee, het is meer om z'n geloofwaardigheid te behouden
Oud 23-01-2003, 17:47
Evito
Evito is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Dan heeft Balkenende het grootste probleem
dat zou dan de 2e mislukking zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:50
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
CDA kan het sowieso nooit goed doen, ze verschillen te veel met de PvdA, gaan af als ze alsnog de lpf meenemen, D66 wil niet.
Oud 23-01-2003, 18:01
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Is dit niet hetzelfde:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=351570 ?
Oud 23-01-2003, 18:42
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Is dit niet hetzelfde:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=351570 ?
idd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 00:45
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
CDA kan het sowieso nooit goed doen, ze verschillen te veel met de PvdA, gaan af als ze alsnog de lpf meenemen, D66 wil niet.
lpf wil ook niet en d66 ook niet dus word het cda+pvda en anders niets wil cda dit niet kunnen we weer gaan stemmen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 09:17
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef:
lpf wil ook niet en d66 ook niet dus word het cda+pvda en anders niets wil cda dit niet kunnen we weer gaan stemmen
Kom op, LPF wil er maar wat graag bij.
Herben is een typische compromissenman. Zijn partij laat hem niet vallen, en met Herben is altijd heel goed te onderhandelen.
Oud 25-01-2003, 09:44
Gatara
Gatara is offline
Als er een kabinet CDA-PvdA komt, zal de Irakese kwestie wel
een moeilijk punt zijn.
MIsschien dat Balkenende DAAROM zo stroef is in de onderhandelingen.

In plaats van dat ie naar de mening van het volk luistert
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:14
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Als er een kabinet CDA-PvdA komt, zal de Irakese kwestie wel
een moeilijk punt zijn.
MIsschien dat Balkenende DAAROM zo stroef is in de onderhandelingen.

In plaats van dat ie naar de mening van het volk luistert
Goed idee. De meerderheid van Nederland heeft voor een rechtse partij gekozen (CDA/VVD/LPF, totaal goed voor 80 zetels), en die zijn allen niet tegen een oorlog.

Dus: gaan met die oorlog.
Oud 25-01-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Kom op, LPF wil er maar wat graag bij.
Herben is een typische compromissenman. Zijn partij laat hem niet vallen, en met Herben is altijd heel goed te onderhandelen.
cda en de vvd heeft de lpf zeer gekwetst na het laatste debat op tv dus zeg lpf nu van zoek het maar uit
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:43
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Goed idee. De meerderheid van Nederland heeft voor een rechtse partij gekozen (CDA/VVD/LPF, totaal goed voor 80 zetels), en die zijn allen niet tegen een oorlog.

LOL

ineens haalt ie de mening van het volk erbij omdat dat hem goed uitkomt

meerderheid van de nederlanders is tegen de oorlog in Irak

en JP moet zijn geloofwaardigheid houden
zoals ik al zeib in andere topic kan je moeilijk op dinsdag roepen dat het beleid onacceptabel is en dan op vrijdag willen regeren

gewoon lekker onderzoeken dan vergeet men vanzelf wat men in verkiezingstijd heeft gezegd
Oud 25-01-2003, 10:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Leuk gedacht, maar het mag wel duidelijk zijn dat het een erg minieme meerderheid is.
Daarnaast is in de lijsttrekkersdebatten (ondanks dat o.a. Femke Halsema regelmatig dit topic had willen aankaarten) nauwelijks
aandacht aan dit onderwerp besteed (schandalig, imo!).

Desondanks is wel bekend dat de linkse kant tegen de oorlog is, maar is het van de rechtse kant iets minder duidelijk imo. Zeker wat de CDA _achter_ban betreft.

Zeker met een erg minieme meerderheid van rechtse partijen op de linkse partijen vraagt mijn inziens om een soort van referendum (of een links/rechts kabinet) om duidelijkheid te scheppen over dit onderwerp.

We zullen wel zien hoeveel de opkomst is op 15 feb..
Ik probeer te komen i.i.g., want ik schaar me volledig achter
het _Duitse en Franse_ standpunt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
JJzD schreef:
LOL

Idd.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:45
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
JJzD schreef:
LOL

Om aan te geven hoe belachelijk het standpunt was dat hij naar het volk moest luisteren.
Citaat:
Iedereen is tegen een oorlog. Er zijn echter enkele mensen die hun internationale verantwoordelijkheid durven te nemen en de Irakezen van de onderdrukking te bevrijden.

Daarnaast is het niet relevant wat de meerderheid van de Nederlanders vindt, maar wat de meerderheid van de Nederlandse volksvertegenwoordigers vindt. Zo werkt onze democratie.
Oud 25-01-2003, 11:48
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Daarnaast is het niet relevant wat de meerderheid van de Nederlanders vindt, maar wat de meerderheid van de Nederlandse volksvertegenwoordigers vindt. Zo werkt onze democratie.

maar t volk kiest de volksvertegenwoordiging, dus is het wel belangrijk wat t volk vindt...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:49
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
maar t volk kiest de volksvertegenwoordiging, dus is het wel belangrijk wat t volk vindt...
En dat was zijn punt nou, dat het Nederlandse volk een volksvertegenwoordiging heeft gekozen die met 80 zetels VOOR een oorlog zijn.
Oud 25-01-2003, 15:10
Isa
Isa is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Iedereen is tegen een oorlog. Er zijn echter enkele mensen die hun internationale verantwoordelijkheid durven te nemen en de Irakezen van de onderdrukking te bevrijden.
LOL bush heeft zoooooooooooooooveel medelijden met die arme onderdrukte IRakese bevolking.

de irakezen zijn tegen saddam maar nog meer tegen amerika, dus het laatste wat ze willen is bevrijd worden door de amerikanen. dus niet met die excuses komen dat ze (de oorlogszuchtige landen) dit doen uit naastenliefde graag.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:28
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
En dat was zijn punt nou, dat het Nederlandse volk een volksvertegenwoordiging heeft gekozen die met 80 zetels VOOR een oorlog zijn.

Als je aan alle CDAers gaan vragen of ze voor of tegen een oorlog zijn krijg je echt geen 100% VOOR score...

Bovendien, denk je nou echt dat Bush iets om die bevolking daar geeft??
Het gaat om de OLIE!!!

Deel vd bevolking is al tegen Saddam, maar de HELE bevolking is tegen Amerika, dus denk niet dat ze op Bush zitten te wachten, ze haten hem en Amerika.
Als Amerika gaat aanvallen krijgen ze een nog hardere anti-amerika gevoel!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:30
Isa
Isa is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Als je aan alle CDAers gaan vragen of ze voor of tegen een oorlog zijn krijg je echt geen 100% VOOR score...

Bovendien, denk je nou echt dat Bush iets om die bevolking daar geeft??
Het gaat om de OLIE!!!

Deel vd bevolking is al tegen Saddam, maar de HELE bevolking is tegen Amerika, dus denk niet dat ze op Bush zitten te wachten, ze haten hem en Amerika.
Als Amerika gaat aanvallen krijgen ze een nog hardere anti-amerika gevoel!
exactly my point.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:32
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

En waarom Irak en niet Oezbekistan, Wit-Rusland, Zimbabwe, etc..?

Ps.: Mexico heeft de VS beschuldigd van mensenrechtenschendingen (mexicanen in de VS krijgen niet dezelfde rechten) en Amnesty International protesteert al jaren tegen de doodstraf in de VS.
Daarnaast hebben de VS nucleaire en chemische wapens en zijn ze hoogstwaarschijnlijk biologische wapens aan het ontwikkelen.
De VS is het ENIGE LAND dat nucleaire wapens ook daadwerkelijk gebruikt hebben en 1 van de weinigen die chemische wapens gebruikt hebben.
En zo ook biologische:
"The first two A-bombs (the last ones so far) that America dropped on Japan killed 400 thousand civilians and resulted in a very serious burden for the whole world - the arms race. The biological weapons was launched in January of 1952, when the USA dropped cans of infected insects on the deployment sites of Chinese troops in Korea. Those cans were similar to the ones that were developed by Japanese Unit 731, when it developed biological weapons in 1932-1945. The Japanese did not venture to use those cans, although they killed several hundreds of war prisoners during experiments. The Americans saved the chief of that unit Shiro Ishii from trial and execution. The States hired him to work for its labs. In Vietnam (1962-1971) the USA sprayed 70 million liters of the so-called orange agent, which contained dioxin. Even microscopic particles of this chemical substance destroy hormones, reduce immunity and cause cancer. In Vietnam, the Americans decided to destroy the jungle in order not to let Vietnamese guerrillas hide there. Seven hundred thousand people suffer from horrible dioxin-caused diseases: those people, who took part in that war, their children and grandchildren. "
http://english.pravda.ru/main/2003/01/24/42475.html
Ze komen er openlijk voor uit dat ze het gebruik van dergelijke wapens niet uitsluiten in de toekomst.

De VS is een smerig land; een wolf in schaapskleren, een duivel in engelkostuum.
Het doet alsof ze DE democratie is en waar DE meeste vrijheid is en doet alsof ze dat overal op de wereld wil schapen, maar in plaats daarvan spreidt ze dood en verderf.
Hitler zou trots geweest zijn op dit "Dritte Reich".

<puke>

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:27
Genesis
Genesis is offline
Als amerika zich niet overal mee bemoeide, was jij nu onderdeel geweest van het echte 'Dritte Reich'
Wees een beetje voorzichtig met je oordeel, Saddam is echt geen lievertje..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:29
Evito
Evito is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Als amerika zich niet overal mee bemoeide, was jij nu onderdeel geweest van het echte 'Dritte Reich'

Genesis
Ik denk niet dat we Amerika eeuwig dankbaar moeten zijn voor de bevrijding van de Duitsers. Nou ja, dat moeten we wel, maar we hoeven niet mee te gaan in allerlei fouten plannen alleen omdat zij ons hebben bevrijd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 19:31
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik denk niet dat we Amerika eeuwig dankbaar moeten zijn voor de bevrijding van de Duitsers. Nou ja, dat moeten we wel, maar we hoeven niet mee te gaan in allerlei fouten plannen alleen omdat zij ons hebben bevrijd!
uiteraard niet! We moeten een deelname erg goed overwegen!

Hij liet Amerika echter erg over komen als slecht etc., en daar ben ik het dus niet mee eens.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:34
Evito
Evito is offline
Citaat:
Genesis schreef:
uiteraard niet! We moeten een deelname erg goed overwegen!

Hij liet Amerika echter erg over komen als slecht etc., en daar ben ik het dus niet mee eens.

Genesis
Ik wel!

Amerika is een land dat niet alleen vele mensen heeft gered maar oook heeft vermoord!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Mwah... dat gezeur van "VS waren onze redders".
Gedeeltelijk wel, ja. Maar het wordt sterk overdreven.
Als de Russen geen dergelijke offers en sterke strijd in het
oosten hadden geleverd, waren de Amerikanen finaal in
de pan gehakt.

De Russen kunnen we dus dankbaar zijn.

En zoals Evito zei:
Citaat:

Amerika is een land dat niet alleen vele mensen heeft gered maar oook heeft vermoord!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Ik = zij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:18
Joostje
Joostje is offline
terwijl de russen iets van 99 % van de duitse strijdkrachten opslokten, liepen de verenigde staten west europa met gemak binnen .

Dus, we moeten eer betuigen aan rusland en alsnog lid worden van het warschaupact:/
Oud 26-01-2003, 10:11
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef:
terwijl de russen iets van 99 % van de duitse strijdkrachten opslokten, liepen de verenigde staten west europa met gemak binnen .

Dus, we moeten eer betuigen aan rusland en alsnog lid worden van het warschaupact:/
Dat laatste wil ik nu ook alweer niet beweren

Waarom niet lekker Zwitserlands standpunt overnemen?
Het goud van de wereld beheren en lekker neutraal zijn?
(cynism-mode off)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:44
Tox
Tox is offline
Citaat:
autodropje schreef:
doen ze ook niet en cda weet ookwel dondersgoed dat ze met een coalitie veel zullen moeten gaan inleveren
Oud 26-01-2003, 16:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
mwah, pvda zal echt wel weten wat ze moet bereiken.
voor een groot deel zal het moeten schikken met het cda en dat is niet goed voor de verkiezingen hierna, want dan gaat pvda onderuit wanneer de (linkse) kiezers niet hebben gekregen wat in de campagne was beloofd.
Dat weet de pvda ook en dus zal het er wel voor moeten zorgen dat er ook nog behoorlijk wat partij punten worden doorgedrukt die wél duidelijk van de pvda komen.
Oud 26-01-2003, 20:55
Quivarum
Quivarum is offline
Het CDA is in onderhandeling. Het zou heel dom zijn van het CDA om meteen aan te sturen op een coalitie met het CDA omdat ze hebben ingezet op een rechtste coalitie en er ook een rechtse meerderheid in het kabinet is. De machtsgeile PvdA daarintegen heeft een slechte onderhandelingspositie. Aangezien de partij snakt naar macht zijn ze wel verplicht om een coalitie met het CDA aan te gaan. Bovendien komt het de PvdA wel goed uit om een lange formatie te hebben, dan kunnen ze hun kop in het zand steken in zake een aanval op het dictatoriale bewind van de tiran Saddam Hussein.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
De machtsgeile PvdA daarintegen heeft een slechte onderhandelingspositie. Aangezien de partij snakt naar macht zijn ze wel verplicht om een coalitie met het CDA aan te gaan.

Hoezo machtsgeil? Waaruit blijkt dat ze snakken naar macht?

Citaat:
Bovendien komt het de PvdA wel goed uit om een lange formatie te hebben, dan kunnen ze hun kop in het zand steken in zake een aanval op het dictatoriale bewind van de tiran Saddam Hussein.
Een lange formatie en een steeds verlengd termijn van de wapeninspecties maakt je punt een beetje zwak.

Ze zouden nl. door een lange formatie _moeilijker_ in een goede positie komen als de oorlog uitbreekt net nadat ze gekozen zijn, terwijl ze als ze wat langer erin zaten er "al meer 1 zaten" en makkelijker en duidelijker beslissingen gemaakt kunnen hebben.

Ik zeg niet dat jouw idee onmogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:10
Quivarum
Quivarum is offline
Het feit dat de PvdA machtgeil is ontleen ik bijvoorbeeld uit het feit dat ons aller Rob Oudkerk al spreekt over een coalitie PvdA, VVD, Groen Links en D66.

Bovendien duurt een korte formatie al vlug 2 maanden. Als het een lange formatie d wordt dus nog aanzienlijk meer. Dan zit je al in April/Mei. De wapeninspecties krijgen volgens mij nog een week of 2 a 3 en dan is het begin Maart kass. Mark my words.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
Het feit dat de PvdA machtgeil is ontleen ik bijvoorbeeld uit het feit dat ons aller Rob Oudkerk al spreekt over een coalitie PvdA, VVD, Groen Links en D66.

Bovendien duurt een korte formatie al vlug 2 maanden. Als het een lange formatie d wordt dus nog aanzienlijk meer. Dan zit je al in April/Mei. De wapeninspecties krijgen volgens mij nog een week of 2 a 3 en dan is het begin Maart kass. Mark my words.

Omdat Balkenende heel vaag aan t doen is en de kiezer naait.
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Quivarum schreef:

Hij adviseerde ook eens te kijken naar een coalitie met de progressieve partijen.
Waar mijn inziens overigens geen machtsgeilheid uit blijkt maar
eerder een "ik word zo moe van dat gekontendraai van
Balkenende die kosten wat kost samen wilt gaan met rechtse partijen, zonder ook maar blijk te geven om moeite te doen
voor een goede samensmelting van CDA en PvdA (de op een na
grootste partij nota bene)"

Daarnaast is Oudkerk wethouder die in het verleden wel meer dingen heeft gezegd die hij niet had moeten zeggen

Citaat:

Volgens een Russische specialist zou het in de tweede helft van feb. al raak zijn.
Dan maakt zo'n formatie - kort of lang - niet veel uit want
korter dan 4 weken zal het niet zijn...
Met citaat reageren
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
De machtsgeile PvdA daarintegen heeft een slechte onderhandelingspositie. Aangezien de partij snakt naar macht zijn ze wel verplicht om een coalitie met het CDA aan te gaan.

CDA moet de keuze maken hoor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:26
Quivarum
Quivarum is offline
Gatara:
De cultuur van de PvdA is nog steeds die van Klaas de Vries en Ruud Koole. Regenten. Hoe graag Bos daar iets aan zal willen doen, dat gaat niet zomaar. Als mensen als de Vries of Duijvestijn in een kabinet komen zijn ze weer terug bij af.

Het zou natuurlijk voor de beeldvorming van de PvdA niet goed zijn om champagne te drinken terwijl de bommen nog op Bagdad vallen.

Atje:
De CDA verkeert juist in een ideale positie. Het CDA moet de partijen slim tegen elkaar uit spelen en na een paar maanden blijkt dan dat PvdA - CDA de beste optie is, met natuurlijk de beste baantjes voor de regenten van de Christendemocraten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
Gatara:
De cultuur van de PvdA is nog steeds die van Klaas de Vries en Ruud Koole. Regenten. Hoe graag Bos daar iets aan zal willen doen, dat gaat niet zomaar. Als mensen als de Vries of Duijvestijn in een kabinet komen zijn ze weer terug bij af.

En hoe is de cultuur van het CDA, VVD of LPF dan?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:13
Quivarum
Quivarum is offline
De cultuur bij de VVD en het CDA is in zekere mate precies dezelfde, alleen vind ik het bij de PvdA net een graadje erger. Bij politici van de PvdA krijg ik vaak een naar gevoel van zelfingenomenheid bij die mensen die me irriteert.

Ben je het met me eens dat je bij de LPF nog niet kunt spreken over cultuur (geestelijke en maatschappelijke ontwikkeling en beschaving)?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:32
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Omdat Balkenende heel vaag aan t doen is en de kiezer naait.
Balkenende naait de kiezer helemaal niet.
Hij heeft altijd aangedrongen op een rechts kabinet. Aangezien zij (CDA/VVD/LPF) op dit moment 80 zetels hebben, en PvdA slechts 42, lijkt mij de keuze duidelijk.
Óf rechts blij maken door te doen wat Balkenende de hele verkiezingen heeft geroepen óf PvdA blij maken door het maken van halfslachtige compromissen.
Oud 26-01-2003, 22:50
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
De cultuur bij de VVD en het CDA is in zekere mate precies dezelfde, alleen vind ik het bij de PvdA net een graadje erger. Bij politici van de PvdA krijg ik vaak een naar gevoel van zelfingenomenheid bij die mensen die me irriteert.

Misschien. Daarvoor zou ik eerst alle partijen moeten infiltreren, wil ik daar een objectief oordeel over kunnen vellen
Ik neem aan dat jij dit niet gedaan hebt?

Citaat:

Ben je het met me eens dat je bij de LPF nog niet kunt spreken over cultuur (geestelijke en maatschappelijke ontwikkeling en beschaving)?
Dat vind ik nogal een zware uitspraak.
Ben het daarom ook niet met je eens, omdat je het mi
niet zo kunt stellen.
Maar, maatschappelijk gezien kunnen ze nog veel leren, imo.
politiek-geestelijk ook.
Geestelijk, verschilt per persoon.
Beschaafd, misschien nu wel? Maar ze waren het iig niet
met dat geruzie
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Hij heeft altijd aangedrongen op een rechts kabinet. Aangezien zij (CDA/VVD/LPF) op dit moment 80 zetels hebben, en PvdA slechts 42, lijkt mij de keuze duidelijk.
Óf rechts blij maken door te doen wat Balkenende de hele verkiezingen heeft geroepen óf PvdA blij maken door het maken van halfslachtige compromissen.
En het volk?
Grootste partijen zijn CDA en PvdA waarbij de laatste
de meeste zetels gewonnen heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

het kan ook zonder halfslachtig gedoe.

80 van de 93 die ze hadden ja.

cda met pvda= 86 (was 67)

meer dan met die 3 partijen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:14
Quivarum
Quivarum is offline
Gatara, het volk bestaat niet.

Iedere parlementaire meerderheid komt voort uit de manier waarop de kiezers hebben gestemd, wat zullen we nou krijgen!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:25
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
Gatara, het volk bestaat niet.

Iedere parlementaire meerderheid komt voort uit de manier waarop de kiezers hebben gestemd, wat zullen we nou krijgen!
Mijn excuses. De inwoners van Nederland hebben laten blijken het vertrouwen in de PvdA weer hersteld te hebben. Dhr. Balkenende zou daar rekening mee moeten houden.

Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:29
Quivarum
Quivarum is offline
Dank je, waarbij ik natuurlijk ook aan moet tekenen dat er meer waarheden en daarmee meer parlementaire meerheden zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:38
Gatara
Gatara is offline
Ja, maar noch de VVD, noch het CDA hebben zoveel zetels
als de PvdA (her)wonnen.

Dat neemt inderdaad niet weg dat
VVD, CDA, LPF = 80 zetels

maar het is wel iets om over na te denken en dat zal
Balkenende toch ook moeten beseffen.
Met citaat reageren
Advertentie