Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 09:49
anarpunk
anarpunk is offline
Geacht forumlezers,

Er is de laatste tijd veel fraude in ons land..
Kijk LPF,Groenlinks,CDA, roepen dat ze veelplegers hard willen aanpakken, laat ze dan eerst eens in de spiegel kijken.. Kijk natuurlijk is het niet normaal dat iemand een zaak beroofd. Maar ministers en grote ondernemers doen het nog veel erger.

Kijk bv naar de bouwfraude, die mensen hebben geld van het volk gepikt, het geld van jou en mij, wij die belasting betalen, worden genaaid door minister die corrupt zijn en worden ze voor het tribunaal gesleept dan lijden ze spontaan aan geheugen verlies.

Gentronics die zijn aandeelhouders voorliegt en bedriegt. Waarom kijken wij altijd naar de socialzwakkere en gebruiken we die als voetveeg. In plaats van naar boven te kijken, kijken teveel mensen naar mijn gevoel naar beneden.. Naar boven willen ze altijd klimmen, dus door die blinde liefde zien ze de fouten niet van hun "voorbeeld" leiders niet.

Bill gates die misbruik maakt van het onderwijs. Nike die universiteiten chanteert, zodat leraren niet meer eerlijk hun visie uitkunnen spreken.

Waarom stoppen wij "onschuldige" bolletjesslikkers in de cel die geen keuze hadden, omdat anders hun kinderen sterven van de hongern. Inplaats daarvan moeten wij de echte grote drugbaronnen oppakken..

Wie zit er nu in de cel van de bouwfraude. Waarom met het milleuschandaal bij frankrijk, zit er niemand in de gevangenis, dat voor miljoenen schaden heeft aan gericht aan burgers en kleine ondernemers?

Wie zit er in de cel toen die gastank inplodeerde in Vlaardingen en nu een aantal mensen in het ziekenhuis liggen. Waarom is er nooit iemand op gepakt van shell, die er voor heeft gezorgt dat er in Nigeria hele volkstamme heeft uitgegroeid...

Bij het milleu kijken wij altijd naar het voetvolk.. Kijk naar de Macdonalds die schofterig omgaat met het vee dat geslacht moet worden...

Niet het volk maar corrupte minister en bedrijven moeten worden aangepakt.. DIe hebben de voorbeeld functie..

Fortuyn had in 1 opzicht gelijk.. Mevr borst moet naar het tribunaal gesleept worden omdat zij met haar lange wachtlijsten een genocide heeft veroorzaakt.. Zie je die al in de gevangnis zitten.. NEE NEE en nu met het CDA en PVDA gaat het weer lekker door...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 14:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
dat zijn niet de enige partijen hoor.
Reageren

Regels voor berichten