![]() |
|
Hmm heb je icq ofzo? praat wat persoonlijker..
![]() Maar uhh.. als ik ochtends opsta.. dan zie ik zwart heel ff.. paar tellen maar dan zakt het wel weer weg.. maar je merkt het wel..
|
Verwijderd
|
Ik heb hetzelfde, gister was m'n hart echt als een idioot aan het bonzen, 'k hoorde verder helemaal niets meer en was ook echt aan het hijgen. Ben toen gaan liggen, maar 't duurde echt verrekte lang.. Alsof ik echt heel hard had gerend oid, terwijl ik dat helemaal niet gedaan had.
'k Ben maar weer ijzer gaan slikken, kijken of dat helpt... Verder zorgen dat je wat sport, doe ik nu elke ochtend een uur of twee lang (opdrukken, rekken, strekken, gewichtjes etc). Dat helpt volgens velen wel ![]() Succes!!!!! |
![]() |
|
hmm.. nee dat zwarte is anders, want dan zie ik daarna heel de kamer draaien en moet ik me even vastpakken aan me bureau (staat het dichtste bij)..
En dat kan ik ook zo midden op de middag hebben.. dus het lijkt me niet dat dat "normaal" is.. Ik heb in het verleden leukemie gehad, en daar had ik die klachten ook bij.
|
hmm Leukemie is bloedkanker..
Uhh.. tsja.. ik ben nooit zo paniekerig of het terugkomt. Het is nu 1,5jaar weg. En ik heb pas een februari weer een controle afspraak.. en tsja.. als het terug is.. weer.. dan zou ik GEK worden ![]()
||
Citaat:
maar ik geloof dat leukemie de rode bloedcellen aantast, waarin ed zuurstof vervoerd wordt. Bij een ijzertekort, zijn er te weinig rode bloedcellen om ijzer te vervoeren, geloof ik! Dan kun je dus dezelde klachten kirjgen! Eet je vlees? Veel? |
![]() |
|
Hmm niet zo gek veel eigenlijk.. Ik lust alleen maar wost en dergelijke..
Hmm leukemie is uhh dat je beenmerg een bepaald soort dingen niet meer goed afmaakt. Dat worden dan blasten genoemd... en dan heb je dus leukemie. Ik ben er 2jaar vooer behandeld (dat is standaard bij ALL). En hoelanger het geleden is hoe minder kans je hebt dat het terug komt.
|
Yeah i know dat het eigenlijk nodig is. Maar wat als het terug is? Dan staat heel mijn leven op zijn kop. Ik loop op het moment stage. (ben wel wat vaker ziek dan gemiddeld) etc..
En daarom probeerik het ook zo lang mogelijk uit te stellen het klinkt vast heel erg stom, maar ja zo zijn mensen weglopen van de werkelijkheid.
||
Citaat:
|
Hmm me moeder gaat meestal wel mee. Toen ik toendertijd ziek was van de chemo. Was ze er ook elke dag. Maar ik bedoel, als het terug is.. dan is al het opgebouwde weer weg.. en dat beangstigd me.
|
Hmm. okee. ik heb al gebeld.. kan morgen al terecht.. (mij eigenlijk iets te vroeg maar ach..)
Eigenlijk zijn er (gelukkig) best weinig lotgenoten die het zelfde hebben meegemaakt, en als ze er al zijn zijn ze veelal veel ouder..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #5 Verwijderd | 498 | 14-01-2009 09:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |