Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn lerares is prettig gestoort ![]() kwam ze gisteren ook weer met een vies verhaal. van dat er iemand bij hun de vinger tussen de deur had. en dat het topje van de vinger der af was ![]() dat groeit nooit meer aan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder nog: - Oordt van Nederlands, kan heel goed uitleggen en voelt zich niet boven zijn leerlingen verheven. Hij is niet meer zo jong, maar heel erg bij de tijd. - Schaareman van Scheikunde en ANW, hij is nog maar 27 en barst van de studenten humor, erg knap is hij niet.. maar lelijk ook niet. - Benjamin het hulpje bij handvaardigheid, is zo'n knappe jongen! Hij is ook rond de midden twintig, en hij lijkt me erg aardig.. Knap is hij dus in ieder geval ![]() - Sikkema van M&O, is behoorlijk geflipt.. hij praat héél veel in de les, en maakt errug grappige opmerkingen (toch DutchECK? ![]() - Hoek van muziek, is ook best grappig, alleen heb ik een hekel aan hem ![]() En zo zijn er nog wel meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn mentrix, Lia, is wel tof, ze verteld alleen net iets te vaak dingen die niet kloppen, das nog al verwarrend (over toetsenweken en keuzevakken enzo). Verder is Lejo, handvaardigheid, heel erg tof, die kende ik ook al voor dat ik daar op school zat. En Nancy is erg tof, maar daar heb ik nu geen les meer van... En verder Rein, die geeft heel goed les (vind ik) en hij is ook nog es aardig. En de rest valt ook best mee. Maar wat heb je aan namen? Je kent ze toch niet.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
visser voor tekenen die hak vorig jaar en is superkick!! bovendien zijn alle nederlandse leraren op mn locatie (wel 3!!) superaardig!! hmm verder hak op mn ouwe sgool vos voor gewschiedenis en dies egt goed in zn vak! bovendien is ie aardig!
|
tu'lijk zijn d'r wel aardige docenten zoveel ff een paar van mijn school:
Jan de Brauwer (geschiedenis) Ton van Oostveen (biologie, verzorging) Jeroen Boss (gym) ... Degenaar (biologie, verzorging) Ferdi ten Ham (wiskunde, muziek...) onee telt niet mee want hij is dit jaar van school af.... en nog heel heel veel meer... maar dit zijn de uitblinkers... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Zeker weten:
ALLEMAAL!!!!!! van nederlands: kees ranzijn en twan, die zijn zoooo cool. kees is zo lief en twan ook! van sociaal agogisch: loreen, die is onwijs streng maar onwijs cool zij zegt ook van; whatever! en ze draagt mooie kleren en dr haar zit leuk en ze is heel goed met leerlingen helpen met problemen nog een lerares, de moeder van me vriendin is dat voor de rest alle leraren ook nog! allemaal heel lief, ze menen wat ze zeggen, ze zijn streng maar toch heel lief. gewoon.....zo word ik ook. want hierna ga ik na de lerarenopleiding en dan ga ik les geven waar ik zelf nu op school zit, dus ik word hun collega ![]() |
![]() |
|
hey,
Ik kom uit Limburg, maar heb jammer genoeg niet allemaal leuke leraren/leraressen ! Nou der zijn wel een paar leuke zoals de Zent voor economie; is verry grappig en mag je altijd kletsen, maar kan toch goed uitleggen! En dan nog zo'n vrouw voor nederlands, ook super aardig!
|
![]() |
ik ZOu ZEggeN nEeM EeN KiJKjE OP www.ANGELFIRE.COM/WEIRD2/MARNIX ALLES OVER LERAREN!!!!!
|
![]() |
Iedereen wil hier kankeren over leraren omdat ze waarschijnlijk nog niet willen/kunnen erkennen dat ze bijvoorbeeld:
- met hun hormonen in de knoop zitten. - ze weten dat de leraren gelijk hebben, maar zelf denken dat zij het beter weten. Maar de meeste zullen nog van die mensen zijn die gewoon liever niet naar school gaan, zoals ik vroeger ook. Nu studeer ik en das een stuk leuker. En naar school, ik zou zeggen ga lekker niet; je komt jezelf wel tegen in de toekomst. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben ook best leuke leraren(leraressen) op school hoor.
Onze wiskundeleraar is echt een droogkloot ![]() Engelse lerares kan goed uitleggen, en nog grappig ook (" ja, en die man deed het dus met de cavia van de buurvrouw....") Vorig jaar had ik een hele koele leraar nederlands. En nu weer> oude hippie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Ook een verhaal Roxjuh | 31 | 22-06-2004 22:20 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Algemene schoolzaken |
Praten met leraren over andere dingen praten dan school SoMeBoDy | 29 | 02-07-2003 19:56 | |
Algemene schoolzaken |
ALTIJD commentaaar plaats eens iets goeds OVER LERAREN!!! kleinedraak | 48 | 10-08-2002 23:21 | |
Psychologie |
gepest? Ronja | 6 | 03-03-2002 14:05 |